Önemli Not:Ve finale doğru son bölümlere geldik arkadaşlar.Muhtemelen 3-4 bölüm sonra final.
"İntikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir..."
2 Gün Önce
"Hadi Murat bas gaza,yetişelim hastaneye."diye telaşla bağırdığımda Murat hızla arabanın kapısını kapattı ve arabayı çalıştırıp gaza kökledi.Yaklaşik on dakikada geldiğimiz hastaneyle beraber hızla arabayı boş otoparka park ettik ve hastaneden içeri girip Emrenin bize söylediği kata çıktık.Bu sırada Emre kapının önünde bir doktorla konuşuyordu.Biz geldiğimizde doktora teşekkür eden Emreye merakla baktık.
"Kendini çok yorduğunu ve çok stres geçirdiğini bu yüzden oğlumuzun tepki verdiğini filan söylüyor işte.Erken doğum olabilir diyorlar ama zaten 8 ayı tamamladık,bu yüzden bir risk görünmüyormuş ve şu an ikiside çok iyi.Esra baygın."diye bize açıklama yapan Emreyle beraber derin bir nefes verdik ve sevinçle Murata sarıldım.
"Korkuttunuz beni."diye mırıldanırken Muratta beni onaylar manasında kafasını sallarken saçlarıma öpücükler kondurmaya devam etti.
--------------------------------------------------
"Hayatım ben çıkıyorum."diye bağıran Muratla beraber makyaj masamın üzerinde duran parfümümü de sıktım ve ayağımdaki topukluluarın izin verdiği bir hızla,yaşadığım altı yada yedi düşme tehlikesinin de atlattıktan sonra Muratın bindiği arabaya bindim ve hemen yola koyulduk.
"Murat, biraz daha sakin olmaya ne dersin?"diye sinirle soluduğumda göz ucuyla bana baktı ama hızından hiçbir şey kaybetmemişti.
"Güzelim bu günün benim ve şirket için olan önemini en çok da sen biliyorsun."diye sızlanıp ağzını kapattığında yeniden yola odaklanmıştı.
Ah evet,bu gün tabiri caizse Muratın intikam günüydü.Bu gün ihale vardı.O haftalardır bahsedilen.Muratın hastanede yattığı n olmasına rağmen bu güne ertelenen,Cengiz ve Tarığın süpriz bir şekilde karşımıza çıkıp ihaleyi alarak intikamlarını alacaklarını belirttiği gün.Aslında bunlarınki intikam meselesi de değil,hırs...
"Hayatım bu ihaleyi kazanırsan nasıl bir intikam almış oluyorsun yani ben seni anlamadım."diye merakla sorduğum soru karşısında dudakları alayla kıvrıldı.
"Çünkü güzelim Cengiz gibi adamları vursanda iyileşir ölmez o itler.Yakınlarına zarar ver desen,belli başlı ve düzenli olarak görüştüğü bir yakını yok.Böyle adamları havga ve dövüşten ziyade paralarıyla yaralarsın.Ve hele ki en büyük şirketlerin karıldığı ve kazananın lider olarak göründüğü bu ihaleyi kaybederse,kalbine kurşun yemiş gibi olur bu iki şerefsizde."dediğinde aslında ona hak vermiştim.Evet doğruyu söylüyordu.bazı insanların hayattaki tek kaynağı para olup çıkmıştı...
"Ama yenceğine çok emin konuşuyordu düğünde."diye mırıldanıp Murata yandan bir bakış attım.
"Çünkü en son yapıldığında Tarık denen itler kazandı,şimdide ortak oldular ve Tarıka güveniyor.Ama unutuyorki bizim şirketlerimizde ortak.Onlar iki kişiyse biz de öyleyiz."dediğinde artık bu muhabbetin dıktığını düşündüm ve onu onaylarcasına başımı salladıktan sonra oturduğum koltuğa iyice yayıldım ve yolu izlemeye başladım.
Sonunda ihalenin yapılacağı iş yerine geldiğimizde ikimizde aynı anda arabadan çıktık.Murat kapının önünde bekleyen görevliye arabanın anahtarını fırlattı ve bu sırada elimi de tuttu.Beraber dönen kapıdan geçtik ve içeriye girdiğimizde direk asansöre doğru ilerledik.Asansörle iş yerinin en üst katına çoktık ve asansörden indiğimizde koridorun sonunda bulunan kapıdan içeriye girdiğimizde bütün bakışlar bize döndü.Anlaşılan bir tek biz geç kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müstakbel Kocam
Ficção Adolescente-Bu ilk hikayemiz biraz acemice gelebilir ama umarım hikayemizi beğenirsiniz:D- Aşk her insanın kapısını bir kez çalar bu hayatta.Birçok sevgilin olur ama kalp tek bir kişide ritim değiştirir. Murat...Onu ilk gördüğü andan itibâren hızlandı kalbi.Se...