Uzun bi aradan sonra merhaba herkese✋🏻
Özlemişim buraları yalan yok.Bu kitabı silmek,yarım bırakmak bana yakışmazdı o yüzden gerekeni yapıp tamamlayacağım.Uzun süredir bölüm bekleyenlerden özür dilerim,kitabı bırakmak isterseniz anlarım ben bu bölümü kendimi ikna etmek için yazıyorum.Bölüm Şarkısı=
Kenan Doğulu - Aklım Karıştı
İsabel LaRosa - OlderMelisa'nın söylediğine göre Suna avukat tutarken şart koşmuştu.Tüm bu hengameyi benim başıma bir şey gelmeden bitirmesini istemişti.Çok şaşırsamda mutlu olmuştum.Suna arada bir yanımıza uğruyor benim için psikolog randevuları alıyordu.Hayati desteğimin kendi ayakları üzerinde duran bir kadından gelmesi ümidimi tekrar yeşertti.
Melisa Devlet büyüklerinin Boris'i Türkiye'ye geri iadesi için çabalıyordu günlerdir.Türkiye'de bir nebzede olsa kurtuluş ışığı vardı çünkü.Eğer Amerika veya İngiltere'ye kalırsak onu bırakmazlardı.
"Sunaaa!Sonuç çıkmış."Melisa freni patlamış kamyon gibi boynuma atlamıştı.
"Ne?"
"Abimi geri iade edeceklermiş."O Amerika'daki nezarethanede ben Melisa'nın kaldığı lojmanda üç haftayı devirmiştik.
"Buraya mı geliyor?Boris geliyor değil mi..."Ağlama isteğim gelmişti ama kendimi tuttum,sözüm vardı ağlamayacaktım.Onun yanından apar topar ayrılmış onu orada bırakmıştım,giderken sakın ağlama demişti.Ben onsuz hiç ağlamamıştım.
"Komiserim Amerika konsolosluğundan haber almış,beni aradı az önce.Bir saat sonra iadesi kayıtlara geçecekmiş."Melisa yerinde duramıyor,zıplıyor,ağlıyordu.
"Görmeme izin var mıdır?"Onun gözleri doldu ama ben kendimi tuttum.
"Elbette güzelim.Ama ilk iki üç gün evrak,sorgu işleri olur."
"Olsun ben beklerim."
"Suna yapma böyle."
"Ona hiç ağlamadığımı söylemem gerek.Benim kapının dışında olduğumu bilirse belki..."Kapı zili çaldı.
"Tamam.Halletmeye çalışacağım.Ama eğer olmazsa üzülme lütfen."Melisa kapıyı açtığında ağzı kulaklarında bir Suna vardı karşımda.
"Aşık oldum!"
Melisa ve ben birbirimize bakıp donarken Suna yaz gününde neden giydiğini bilmediğim botlarını çıkarıp hemen içeri girdi.
Bir dostumuzu daha kaybetmiştik.
Holden salona koşarken dilinde tek bir cümle vardı."Ben aşık oldum."
"Ay dur anladık aşık oldun.Otur anlat bir bakayım."
"Bunlar senin canım."Suna elindeki poşetleri bana verdi.Göz ucuyla baktığımda hediye paketlerini fark ettim,beni mutlu etmek için somutta olsa bir şeyler yapıyordu.
"Evet anlat bakalım kime aşık oldun?"
"Tamirciye" Melisa ağzındaki çayı püskürterek kahkahalara boğulmuştu.Suna oyuncağı kırılmış bir kız çocuğu gibi mızmızlandı."Neden gülüyorsun ayıp ama!"
"Sen değil miydin dengime göre birini bulacağım diyen?"
"Büyük konuşmamak gerekiyormuş.Ama sorun şu ki...adama süit odamın anahtarını verdim."
Bu sefer çayı püskürterek kahkahalara boğulan Melisa değildi.Semih kapıya omzunu dayamış gülüyordu.
"Çok güldüm Allah affetsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kız(+18)
Romansa❕Uyarı❕ İlk bölümler cringe gelebilir ama her karakterinin iyiye evrilmesi için yazmaya devam ediyorum,önyargılı bir insansanız okumayın. ✯TANITIM✯ Sadist mafyanın yanlış kızı kaçırması ve o kızın başına açtığı işler çevresinde ilerleyen bir hika...