Rozdział 26. Najważniejszy skarb na świecie

12 7 28
                                    

Summer. 

- Co to za pudełko? - Zapytałam Sama. Siedzieliśmy właśnie u niego w pokoju oglądając jakąś komedie romantyczną a on bawił się moimi włosami. 

- To? - Zapytał chłopak wskazując na małe pudełeczko leżące na jego biurku. 

- Tak. 

- W środku tego pudełka jest mój najważniejszy skarb na świecie coś bez czego nie mógłbym żyć i coś co kocham najbardziej. - Powiedział i pocałował mnie w policzek. Uśmiechnęłam się. Kochałam te małe momenty w których Sam skradał mi pocałunki czy to w usta, czoło czy w policzek. 

- Czyli żel o zapachu mandarynkowym? - Powiedziała i powąchałam bluzę chłopaka w którą byłam ubrana. Uwielbiałam jego zapach. Sam się zaśmiał. 

- Nie. Coś o wiele ważniejszego. 

- No to co to jest? 

- Nie mogę powiedzieć to moja mała tajemnica. Kiedyś się dowiesz. 

Co oznaczało ,, kiedyś się dowiesz''? Zrobiłam obrażoną minę i wróciłam do oglądania. 

- Sam no... 

- Wszystko w odpowiednim czasie Sun. 

Przewróciłam oczami i powiedziałam: 

- Ja bym ci pokazała co trzymam w swoim tajemniczym pudełku. 

- Problem jest taki, że ty nie masz tajemniczego pudełka. 

- No Sam kocham cię. 

- Ja ciebie też słonko ale to nie oznacza, że nie dowiesz się w odpowiednim czasie. 

- Dostaniesz nagrodę. 

- Jaką? 

- Jaką tylko będziesz chciał. 

Chłopak ewidentnie się nad czymś zastanawiał ale szybko zrezygnował z swojego pomysł i powiedział. 

- Będziesz musiała poczekać. Ale w nagrodę, że będziesz grzecznie czekać zabiorę cię jutro do teatru. 

- Co?! 

Chłopak się zaśmiał. 

- Grają Romea i Julie myślałem, że chciałaś iść już nawet kupiłem bilety. 

- Tak chciałam... znaczy chcę! 

- Załatwione. 

Chłopak sięgnął do szuflady stolika nocnego i wyjął dwa bilety. 

- Mówiłam ci, że jesteś najlepszy? Choć byłbyś jeszcze lepszy gdybyś powiedział mi co chowasz w tym pudełku. 

- Dowiesz się Sun. 

Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że faktycznie dowiem się i przez to będę płakać tygodniami. Myślałam, że trzyma tam jakąś rodziną pamiątek czy jakąś inną ważną dla niego rzecz jednak myliłam się. 

Nasze lato. Spin-Off to było nasze lato ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz