În intimitatea camerei mele, îmi priveam reflecția în oglindă, ajustându-mi bluza albă care îmi lasă umerii goi. Blugii negri erau cei care îmi dădeau încredere, simpli dar potriviți pentru o seară neconvențională. Nu mă îmbrăcam ca să impresionez, doar să mă simt bine în pielea mea. Blondă fiind, nu prea înaltă, cu o înfățișare care răspândea mai multă dulceață decât mister, am ales să păstrez lucrurile discrete.
Grace aflase de o petrecere foarte exclusivistă în urmă cu o zi și m-a obligat să merg cu ea. Ea era genul de persoană care avea întotdeauna o antenă specială pentru evenimentele „neoficiale" și nu pierdea niciodată ocazia să mă țină la curent. Petrecerea era neconvențională și, cel mai probabil, exact genul de lucru de care Cole m-ar fi ținut departe. Dar, cu toate astea, simțeam un fior de anticipare care îmi făcea inima să bată mai tare.
Zgomotul unei uși care se închidea mă alertă că Cole sosise acasă. Inima începea să-mi bată un pic mai repede. Nu era momentul pentru o confruntare cu fratele meu protector, nu în seara asta. M-am grăbit să iau geanta și cheile, sperând să ies neobservată. Dar, desigur, universul avea alte planuri.
— Unde pleci? întrebă Cole, apărând în ușa camerei mele.
Privirea lui măsură bluza mea, simțind cum îmi cresc fluturii în stomac.
— Sunt într-un cerc de lectură, am răspuns repede. S-ar putea să se întindă puțin mai mult decât era planificat. Știi tu, pierzi noțiunea timpului atunci când vine vorba de o carte bună.
Cole ridică o sprânceană, o mică urmă de îndoială trecându-i prin ochi, dar nu insistă.
— Cerc de lectură, sigur. Doar, ai grijă. Dacă ai vreo problemă, să mă suni, ai înțeles?
— Promit, am murmurat cu un zâmbet forțat.
Odată ce am ieșit pe ușă, am respirat ușurată. Întâlnirea cu Grace era la colțul străzii, departe de ochii lui Cole. În timp ce închideam ușa apartamentului, simțeam libertatea pulsând în vene. Această noapte era despre a face ceva pentru mine, departe de regulile și așteptările lui fratelui meu. Despre a fi doar Tessa, nu sora lui Cole.
Pe măsură ce pășeam spre locul de întâlnire cu Grace, energia nopții îmi invada simțurile, promițând aventuri și poate chiar puțin haos. Dar pentru mine, orice era mai bine decât să stau închisă într-o cutie de fratele meu.
La colțul străzii, prietena mea mă aștepta nerăbdătoare, îmbrăcată într-o rochie neagră scurtă și cizme înalte, care atrăgeau inevitabil atenția. Mi-a aruncat o privire scurtă și un zâmbet ironic când m-a văzut.
— Serios, Tessa? Blugi și bluză albă? spuse ea, dându-și ochii peste cap. Câteodată cred că ai putea veni și în trening și tot ai încerca să te ascunzi.
Am râs, ridicând din umeri.
— Îți place sau nu, ăsta e stilul meu. Plus că, cine știe? Poate tocmai asta mă face să trec neobservată.
Grace chicoti și mă trase după ea pe aleea întunecată care ducea la locul petrecerii. Casa se afla puțin în afara campusului, într-o zonă ferită, și de îndată ce ne-am apropiat, zgomotul muzicii care răzbătea prin pereții groși mi-a dat o senzație amestecată de emoție și neliniște.
— Bine ai venit la petrecerea „fără reguli", spuse Grace, arătându-mi cu un gest larg casa înconjurată de oameni care râdeau, dansau sau se îmbrățișau fără nicio reținere.
CITEȘTI
Pe urmele unui suflet rătăcit
Romantizm❝ Tessa Madden a învățat întotdeauna să rămână pe linia sigură trasată de fratele ei, dar la Universitatea din Denver, regulile sunt făcute pentru a fi încălcate. Hunter Anderson, starul echipei de hochei cu un trecut complicat și un farm...