Concertul

7 0 0
                                    

Era sâmbătă, ice spice avea un concert în România, Răzvan când afla că ice spice are concert în România a decis să se ducă.

Răzvan a luat 2 bilete pentru concert, dar nu știa pe cine să ia, așa că l-a chemat pe sid..

*conversația pe whatsapp*
Răzvan: ai auzit că ice spice are concert în România?
Sid: da, si ce?
Răzvan: eu am luat bilete, vrei sa mergem?
Sid: ew eu nu vreau sa merg la ea ca poate se caca pe noi poopie queen
Razvan: hai ma ca o sa fie fun
Sid: ok bruh (th..

Este deja ora 6, Răzvan a ajuns deja iar Sid mai are puțin și ajunge, concertul începe la ora 6:15.

Sid a ajuns și el, iar concertul începuse și ice spice iese pe scenă..

grah.. grah se aude cât vine ed sher- oh adica ice spice pe scenă, în acel moment Răzvan a început să facă twerk incontrolabil... deoarece e addicted și nu se poate controla...
"don't stop, get it get it..." zice Răzvan în timp ce face twerk.
Sid: wtf... um ok..
Răzvan: nu spune nimănui te rog.
Sid: da ok.. *zice sid în timp ce le scrie pe grup la prieteni*
Răzvan: mulțumesc..

După puțin timp razvan se excită de la twerk asa ca îl apuca pe sid de pizdă, iar după ceva timp sid se excită și el asa ca se pun acolo jos în mulțime sa sa futa, câțiva ii observa dar nu le pasă, sid începe să geme de placere căci Răzvan îl suge și îl cere.

După ce se mai fut nițel, ice spice ii observa chestia dubioasa ce o fac ei asa ca zice "what the fuck? like..?" iar ice spice își cheamă paznicii, iar paznicii lui ice spice îi ia pe sid și pe Răzvan pe scenă, făcându-i de ras, dar ice spice dezumflată de la ozempic, încearcă să facă twerk în timp ce ii cearta pe sid și Răzvan ca de ce se fut la concertul ei, Răzvan observând cât de tare se chinuie ice spice sa facă twerk da e dezumflată și nu mai poate... așa că Răzvan începe să facă twerk superb sa ii arate lui ice spice cum se face corect.
Așa că Răzvan și ice spice au twerk fight, Răzvan o arunca cu buci lui pe ice spice de pe scenă, Răzvan ia microfonul și începe să cânte cât face twerk iar tuturor le place și au început să aplaude!

povestea amoroasă lui razvi futaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum