1.

8 2 0
                                    

"Lui ! Dělej! Nebo nás chytnou!" Křičela jsem na Luise protože mu strašně dlouho trvalo zabalit všechny spreje. Jen zabrucel a konečně zapl ten batoh, dostali jsme hráč nebo srac, a za úkol že máme naší třídní ukradnout peněženku a nebo trest ,jít posprejovat random hrob na místním hřbitově. 
Lui si hodil batoh na záda,  ale v tu chvíli jsme slyšeli štěkat psy a policii jak řve ať zastavíme.  "Lui, dej mi ten batoh!" On se na mě jen vyděšeně podíval ale ví že není dobrej nápad aby se semnou hádal, takže mi jen podal batoh.
"A teď utíkej! Dělej! Bez prostě pryč a Marianovi a klukům řekni že se uvidíme zítra ve škole!" Křičela jsem na něj když utikal pryč,  chtěla jsem zatočit do leva když v tom mě někdo chytil. "Tak slečinko dneska se projedes v policejním autě,  ukaž co máš v tom batohu" zasmál se. Vytrhl mi batoh z ruky a silou HP otevřel "a teď už se z toho nevymluvis haha" chytl mě za paži a táhl mě do auta , ani jsem se nesnazila vzpirat protože to nemělo cenu,  už tak budu mít problém ale byla to prdel. 
......

"Okamžitě si nasedni do toho auta a nezkousej se vymluvit" Křičela po mně máma.

______
Ahojcau jsem tu zase, píšu nový příběh který je pro mého nejlepšího kamaráda Petulku ❤️ snad se bude líbit,  byeeee

Amigos?Kde žijí příběhy. Začni objevovat