56.Η Ραφαέλλα ένιωσε τον Μάξιμο να απομακρύνεται από κοντά της.

3 1 0
                                    


Ο Ματίας είδε τον Μάξιμο να κουβαλάει την Μαλλού. Έδειχνε αρκετά προστατευτικός απέναντι της.

Μάτιας- Αυτά δεν τα αξίζει η Ραφαέλλα μου. Αυτός να τρέχει πίσω από την πόρνη.

Η Ραφαέλλα έμεινε να κοιτάζει τον Μάξιμο να βάζει την Μαλλού στο σπιτάκι του κήπου. Έμεινε ακίνητη χωρίς να αντιδρά.

Μάτιας- Αδερφέ τι είναι αυτά που κάνεις ο άγγελος μας υποφέρει.

Η Ραφαέλλα είπε στην Ιζαμπέλα να φωνάξει της Δέσπως.

Ραφαέλλα- Ιζαμπέλα μου πήγαινε να φωνάξεις της νταντάς σου. Θα φροντίζει και την Μαλλού τώρα. Αφού είναι και νοσοκόμα αφού.

Ο Μάξιμος είδε ότι η Ραφαέλλα ήταν απελπισμένη που η Μαλλού ήταν εκεί. Για αυτό τηλεφώνησε στην Βαλέρια να έρθει και να είναι κοντά στην Ραφαέλλα και στον Θεοδωρή.

Ραφαέλλα- Θέλω να ξυπνήσω και να είμαι κάπου αλλού. Στον δικό μας παράδεισο. Να είμαι μαζί με τον Μάξιμο μου στην χώρα των ονείρων. Κανένας να μην μας ενοχλεί. Να ζούμε τον έρωτα μας μακριά από όλους και από όλα.

Ο Μάξιμος δεν ήξερε πως να παρηγορήσει την Ραφαέλλα. Άρχισε να λέει ακαταλαβίστηκα πράγματα. Σαν αυτά που έλεγε ο Μάθιου.

Μάθιου- Ο Μανουέλ ανάμεσα στην Γαβριέλλα και στην Αγγελική. Αλλά στην άλλη ζωή δεν θα σε θέλει. Δεν θα είσαι όμορφη.

Ραφαέλλα- Μάξιμε γιατί την κουβάλησες εδώ? Αυτή δεν έχει σπίτι? Δεν θέλω να την βλέπω. Μου είναι δύσκολο. Μήπως για να έρχεσαι εδώ πέρα κρυφά τα βράδια και να την βλέπεις? Ξέρεις πόσο καιρό έχεις να μου κάνεις έρωτα? Έπαψες να είσαι ερωτευμένος μαζί μου? Πές μου το να το ξέρω. Να κανονήσω την πορειά μου. Να είμαι μόνη μου με τον Θίο μου και την Ιζαμπέλα. Σε θέλω εδώ και τώρα Μάξιμε μου.

Ο Μάξιμος καθόταν στο παγκάκι στην αυλή. Η Ραφαέλλα έκατσε στα γόνατα του Μάξιμου. Άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα. Ο Μάξιμος ένιωθε την απελπισία της Ραφαέλλας. Είχε ζηλέψει που η Μαλλού ήταν εδώ.  Ο Μάξιμος της φιλούσε το λαιμό και αυτή μούγκριζε το όνομα του. Της κατέβασε το εσώρουχο και μπήκε μέσα της εκεί.

Ο Μάθιου απασχολούσε την Μαλλού. Αλλά η Μαλλού ήξερε τι γινόταν έξω.

Μάξιμος- Δεν είναι σωστό αυτό. Είναι η Μαλλού μέσα. Με τρελαίνεις τόσο πολύ άγγελε μου.

Ραφαέλλα- Το απόλαυσα πάρα πολύ αυτό Μάξιμε μου. Να το κάνουμε συχνότερα.

Μάξιμος- Πρέπει να γίνει καλά η Μαλλού πρώτα. Για να μπορεί να είναι κοντά στην κόρη μας.

The Royal RomanceNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ