șaptesprezece

19 4 0
                                    

Min Yoongi

— Băiatul ăsta nu-mi inspiră încredere, şovǎi, stând în fotoliu şi uitându-mă fix în podea. Pașii soției mele se apropie de locul unde stau eu. Îmi ridic privirea să o privesc exact ca-n prima zi; îndrăgostit. N-aș fi crezut niciodată cǎ voi putea iubi o singură femeie în viața mea. Dar acum ar trebui să mă corectez, căci acum, nu am doar o femeie în viața mea. Am trei femei de care sunt mândru si le iubesc necondiționat. Poate cǎ un tată mereu va spune cǎ fetele lui vor rămâne mereu –"fetițele lui tati" –, dar le văd. Observ cât pot eu. Atât cât îmi permită ele. Nu mai sunt fetițe. Sunt femei mature.

— Nu știu ce să spun.. Leena se așeza în poala mea, trecându-şi o mână după ceafa mea și cealaltă așezată pe pieptul meu, chiar în dreptul inimii mele care bate pentru ea. Mi se pare cǎ te lingușește exagerat. Continuă ea, gândindu-se în profunzime la ceva ce o deranjează. Eu o mângâi cu grijă pe braț, pentru a-i arăta cǎ o înțeleg perfect.

— Nu putem interveni peste Wena, va crede cǎ nu aveam încredere în ea.

Ea mǎ aprobă tăcută.

— Amândoi avem încredere în ea.. problema este acest băiat.

— Ai dreptate, iubito. Dar ea va percepe acest lucru ca fiind exact la fel cu încrederea în ea. Va susține ca nu avem încredere în alegerile ei și ne va îndepărta. Amândoi știm cǎ Wena e exact ca un vulcan şi Lisa oceanul. Sunt total diferite în comportament.

De mică, Wena a știut să spună lucrurile pe față, ignorând nenumărate avertismente pe care i le-am dat eu și mama ei. Dar totodata, a știut ca totul are o limită și se abținea cu greu să nu comenteze când era nemulțumită. Deși rar, o făcea când dori asta. Pe când Lisa.. ea era calmă. Rar am văzut-o să fie nepoliticoasă în afară de câteva replici nevinovate. Dar amândouă se completează una pe cealaltă. Iar eu am putut doar să le învăț binele și răul. Și să le iubesc în același măsură. Așa cum l-am iubit și pe Geon și am avut grijă să fie un bărbat cinstit și respectuos.

— Nu poți... nu știu, să angajezi pe cineva–

O opresc din vorbit cu un sărut scurt dar apăsat pe buze.

— Deja am făcut-o, șoptesc și rânjesc. Leena face ochii mari, dar apoi rade, dându-și capul ușor pe spate. Îi privesc scobitura gâtului ca un prădător și îmi lipsesc buzele de pielea ei fierbinte.

      — Ce spui să facem și.. altceva? șoptesc printre sărutări și mă ridic în picioare cu ea în brațe, mergând spre dormitor. Corpul îi tremură în brațele mele de plăcere. Ne cunoaștem atât de bine încât corpurile noastre ard doar dintr-o privire. Asta înseamnă dragostea pentru mine.

 

UN SĂRUT CU 𝒫𝓁𝒶𝓉ă ⱽᵒˡᵘᵐᵘˡ ²Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum