prince charming

259 11 2
                                    


Part 1
Omma: Yunaaaa! Sudah2 la tu berangan. Sini. Omma ikat rambut kamu tu. Panjang bkn main.
Yuna: mana ada Yuna berangan. Yuna main je. *Yuna memuncungkn mulutnya.
Omma: ye lh. Sini dkt omma. Tk pyh nk buat mulut tu. Buruk je omma tgk.
*Yuna terus duduk brsila dihdpn ommanya.
Yuna: Ommaaaaaaa.
Omma: Urmmm...
Yuna: nanti kan bila Yuna dh besar Yuna nk ada boyfriend yg pndai menyanyi, pndai menari, baik, sweet, caring, loving, cute, handsome. Mesti ramai org jealous dgn Yuna. Sbb Yuna punya boyfriend daebakkk!
Omma: umur baru 10 thn ada hati nk ada boyfriend yg daebakk mcm tu. Kamu tunggu je la prince charming tu dtg. Tu pun klw dia dtg.
Yuna: tk pe omma tgk la nnti.
Omma: Ummmmm. Yuna. omma dgn appa dh setuju nk hntr kamu belajar dkt london. Kamu pergi ye. Omma dgn appa yura, haejin, youngji, rin dgn minji pun setuju nk hntr kamu semua belajar disana.
Yuna: Bwo? London? Seriusly omma? Pergi dgn diorg?
Omma: *angguk ambil trsenyum
Yuna: Yeayyyyyyyy * lompat smbil tepuk tgn
Omma: tp nnti kamu semua duduk dgn uncle kamu kt sna. Bila kamu dh umur 13 thn bru uncle hntr. kamu semua msk asrama.
Yuna: Ummmmm. Okay. Nnti Yuna msti rindu omma dgn appa.
Omma: nnti smpai sna selalu la call omma dgn appa bru tk rindu.
************ [ di taman ]
Yuna: korang nnti kita belajar dkt london. Yeayyyyyy.
Yura: btul2. Aku bru tau tdi. Omma dgn appa aku crita
Haejin: Nnti kita semua duduk dgn uncle kau kan Yuna?
Yuna:haah. Aku tk sbr la. Mna tau kot2 primce charming tiba2 dtg dkt aku time kt sna nnti. Wahhhh.
Youngji: kau nih tk hbs2 dgm prince charming kau.
Yuna: hehehehehe
Rin: Nnti aku msti rindu omma aku
Yura: alaa rin nnti kita umur 18 thn kita blk sini blk smbg belajar dkt Incheon plk.
Rin: betul ke?
Minji: Jgn risau nnti kita smpai sna kita call omma dgn appa kita.
Yuna, Yura, Haejin, Youngji, Rin : Betul2. Hahahahaha.#sorry tk best
#sorry typo
#sorry pendek
#no bash

Prince CharmingWhere stories live. Discover now