Розділ 44. Медова пастка

1 1 0
                                    


— Звичайно сьогодні не Різдво, але я хочу побути твоїм особистим Сантою, так що кажи чого ти хочеш, — промовив Кай, вмостившись ближче до сестри, але на боці, якраз у такій позі він однією рукою міг повільно і ніжно пестити її груди, злегка стискати темно-червоні як вишні соски пальцями або перекочувати ці солодкі грудочки між ними.

Дара ледь не замурчавши від задоволення ніби кішка, запитала:

— Ти можеш випустити Джойса та Медоку?

— Не нахабній крихітко, — холодно промовив Кай і на його лобі, мабуть від злості з'явилася зморшка.

— До речі, ти більше схожий на демона Шимина з роману: «Червона імла». Він з'явився перед вмираючою повією і сказав що вилікує її замість того, що вона проведе з ним сім днів і ночей, але потім коли дівчина виконала всі умови їхньої угоди він убив її сказавши що смерть є найкращими ліками від усіх хвороб, однієї з яких у зокрема є життя.

— Значить, я демон? — спитав Кай так само яскраво, посміхаючись, як і той самий Шимін, і як не дивно в романі він був таким же рудим.

— Як же я радий, що ти крім того, що є найкрасивішою жінкою, яку мені тільки доводилося зустрічати, але ще ти і неймовірно розумна і начитана, - сказав Кай.

Потім він торкнувся її губ і дивлячись їй у вічі додав:

— Однак за те, що ти порівняла мене з демоном та ще й натякнула, що я не виконаю умов нашої угоди, тобі за це доведеться серйозно поплатитися.

— Ой як мені страшно, - хихикнула Дара і побачивши як блиснули його очі тут же скрикнула тому що Кай різко потягнувши її на себе кинув на своє коліно і почав з усієї сили бити Дару по її таких молочних, округлих і до дурниці спокусливих сідниць.

Вслухаючись у гучні крики сестри і насолоджуючись від того що він може ще й погладжувати її солодку попку Кай ще через пару хвилин припинив імпровізовану прочуханку, хоча від неї що Дара що Кай збудилися ще більше.

Тому знову поклавши Дару на спину Кай уважно подивившись їй у вічі вимовив:

— Я тобі обіцяю, що не вб'ю твоїх друзів, але й ти повинна назавжди забути про них і залишитися зі мною доти, доки ми не помремо одного прекрасного дня. Ти зрозуміла мене мала?

Дара зітхнула так як вона ненавиділа брехати, але також вона була абсолютно впевнена в тому що Кай точно не зрозуміє того наскільки сильно вона задихається в цьому смердючому бруді є основою їхніх нездорових відносин.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now