Bölüm 2: Kahve (P2) | ARK II - Arya Reis

196 21 0
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍

Arya Reis ~

"Olabilir, artık karnımda belli olmaya başladı. Düğünü ne zaman yapacağız?" diye sorduğumda, Kalender gözlerini kaçırdı.

"Kalender?"

Yutkunarak, "Yarın." diye cevap verdi.

Şok olarak yüzüne baktım. Yarın mı? Yarın!?

Bana kal gelince Kalender elbiseyi giydirip fermuarını çekti. Ardından yatağa oturmama yardım ederek ayakkabılarımı giydirdi.

"Oyun fuarından önce mi? Olmaz." dedim. O kadar plan yapmıştım, tüm plan alt üst olacaktı.

Suçlulukla ensesini kaşıyarak, "Olmaz mı?" diye sordu.

"Haftaya, hafta sonu olsun."

"Kızdın mı?"

"Kızdım tabii ki Kalender, düğünü tek başına mı yapacaksın? Gelinsiz düğün yapmak istiyorsan, yarın yaparsın tabii." dedim ve yerimden kalkarak Kalender'i beklemeden odadan çıktım.

Helin elindeki tepsiyle, "Abim geliyor mu yenge? Kahvesini yaptım." dedi.

Arkamdan gelen Kalender'i işaret ederek, "Geliyor şimdi." dedim.

Kalender elimi tutarak beni Helin'in arkasından yönlendirdi.

Üzgün bakan gözleriyle, "Kız bağır çağır, ama beni bırakıp gitme. Elimi bırakma Arya." dedi.

"Şu an sinirliyim, bana bulaşma yoksa seni ısırırım."

Kalender sözlediklerim üzerine gülmeye başladı.

"Ben hayatımda böyle etkili tehdit duymadım." dedi ve bahçe koltuğuna oturdu.

Sonra da yanına beni çekip elini bacağıma koydu. Ben de sinirle bacak bacak üstüne atıp, elini bacaklarımın arasında sıkıştırdım. Aksine bir etki yaratmış olacak ki, Kalender istekle ve arzuyla bana baktı.

"Abicim buyur." diyerek Helin, Kalender'in önüne kahveyi bıraktı. Kalender diğer eliyle Helin'e uzanıp alnını öptü. Sonra da saçlarını okşayarak, "Ellerine sağlık güzelim." dedi.

İkisini izlemek çok hoşuma gitmişti. Eğer diğer bebeğimiz kız olursa çok iyi anlaşacaklardı. Kalender, eminim bana davrandığı gibi kızımıza da prensesler gibi davranacaktı. Yutkundum. Zaten kağıt üstünde bir prenses olmayacak mıydı?

Aklıma gelen gerçekle gülümsedim. Gerçi ben babanın kraliçesiyim bebeğim, o da benim kralım. Eeh aslında Sidcord da yıllardır öyle değil miydi?

Arya Reis • Kraliçe,

Kardeşlik Kurucusu, Kadın

Boss • Kral

Kardeşlik Konseyi, Erkek

(ARK I : ARYA -- Bölüm 6: Halüsinasyon)

Sidcord ve Insgram'da ki boss, benim kocamdı. Berk ile tanıştığımda nazik bir adam vardı evet, ama asla o baskınlığı ve sertliği göremiyordum. Kalender ise konuşurken her zaman bunu hissettiriyordu.

ARK (+21) - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin