Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍
Arya Reis ~
"Ne yapıyorsun?" demeye kalmadan, tüm gücüyle iki eli ile asılarak geceliğimi komple paramparça yaptı. Canım yanmıştı. Ardından parçaları çıkartarak bir tarafa fırlattı.
"Kalender!?" dedim ama beni duymadı. Boynumu emmeye başladığında, onu itmeye ve kalkmaya çalıştım.
"İtaat et, Arya. İçine girerken canını yakmak istemiyorum." dedi. Yeniden boğazımı kavrayarak beni yatakta tutmaya devam etti.
Yattığım sürece canım acımıyor bol tutuyordu, ama kalkmaya çalıştığımda üzerimde güç uyguluyordu.
Beni ikna etmeye çalışarak, "Seni altımda zevkten kıvrandırarak sikeceğim. Uslu bir kız olmaya devam et Arya. Sana istediğin her şeyi vereceğim. Sadece yanımda kalmaya devam et." dedi.
Ama ben zaten yanındaydım. Penisini vajinama sürtmeye başladığında istemsizce inledim.
"Evet güzel kızım, bak sende yerini biliyorsun. Senin yerin benim. Sana benden başkası böyle zevk veremez." dedi. Ben seninle beni iyi siktiğin için birlikte değilim aptal!
Olabildiğince nazik bir ses tonuyla, "Kalender, yapma. Hadi kalk üstümden sevgilim." dedim. Kalender ise mememin ucunu sıkarak avuçladı.
"Ben senin sevgilinim. Bana kendini bırak Arya. Seni büyük bir aşkla sikeceğim, her saniyesinde benim olduğunu hatırlayacaksın." dedi.
Bunu yapamazdım! Bebeklerimiz için çok riskliydi. Kendini vajina girişime dayadığında, popomu yukarıya çekerek ondan kaçtım.
"Neden bana izin vermiyorsun?" diyerek sinirli şekilde sordu. "Çünkü iyi değilsin. Şu an mantıklı hareket etmiyorsun." dedim.
Şok olarak, "Benden yine korkuyor musun?" dedi. "Sana zorla sahip olacağımı mı sanıyorsun? SANA TECAVÜZ EDECEĞİMİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUN?" diye bağırdı.
Yerimde sıçrayarak, "Bana bak!" dedim. Ne dediğimi anlamıyormuş gibi gözlerime baktı, ardından ellerini ve çıplak bedenimi süzdü. Bedeni büyük bir farkındalık ile titredi. Boynumdan elini çekip yataktan saniyesinde kalktı.
Kendisini duvar kenarına atarak, "Allah kahretmesin, ben ne yapıyorum!?" dedi. "Ben.. ben sana zarar vermemek için.. ben napıyorum? Nasıl kendi ellerimle sana zarar veririm. Ben.." dedi ve duvara tutunarak oturdu.
"Bugün bizim düğün günümüz.. ben sana ne yapıyorum?" dedi.
Bacaklarını önünde çapraz yaparak, kafasını kolları arasına gömdü. Kendi kendine söylenmeye devam ediyordu ama sesi uğultulu geliyordu.
Ufak bir çocuk gibi duvar dibine sinmişti ve hiç iyi gözükmüyordu. Yeniden krize mi girecekti?
Yanına gidip önünde diz çöktüm. "Kocacığım hadi bana bak." dedim.
Saçlarını okşayarak ve öperek onu ikna etmeye çalıştım. Yanımda ilk defa böyle oluyordu ve bu durum Kalender Kandemir'e yakışmıyordu.
Ben onu hep güçlü görmeye alışmıştım, ilk defa bu kadar güçsüz olduğunu ve titreyerek kendisiyle konuştuğunu görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK (+21) - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +21 detaylı anlatılan cinsellik ve cinayet, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve maf...