אני חוזרת הביתה אחרי יום ארוך בעבודה. זה כל כך מתיש אותי לפעמים לעבוד כל כך קשה, אבל אני יודעת שאני עושה זאת בשביל הבת המתוקה שלי, אמיל, ובשביל ג'ורג', בעלי. הוא לא יכול לעבוד מאז שנפצע בגב, ועכשיו הכל נופל עליי – גם העבודה וגם ניהול הבית. לפעמים אני מרגישה שכל מה שאני רוצה זה רק לנוח, לתת למחשבות שלי שקט, אבל זה פשוט לא קורה.ברגע שאני פותחת את הדלת, אני מרגישה שמשהו שונה. הגעתי הביתה מוקדם מהרגיל, והדבר הראשון שקופץ לי לאוזן הוא צחוק רם, אולי קצת מוגזם. אני מזהה את הצחוק הזה מקילומטרים – ג'ורג' הביא חברים הביתה, שוב, למרות שביקשתי ממנו אינספור פעמים לא לעשות את זה בלי להודיע לי מראש, בטח לא כשאני לא נמצאת.
אני מותשת מהיום שעבר עליי. המשמרת בחנות המיתוג הייתה מתישה, מלאה בהזמנות, ואני ומירי עבדנו נון-סטופ כל היום. רק כשיצאתי מהחנות הרגשתי איך האוויר בורח לי מהגוף, כמו בלון שמתרוקן.
אני מתקדמת לכיוון הסלון והרעש מתגבר – צחוק, ואיזה רעש מוזר שאני לא מצליחה לזהות. אני עוצרת לרגע, נושמת עמוק, ואז ממשיכה לכיוון חדר השינה. "בבקשה, שזה לא מה שאני חושבת שזה," אני לוחשת לעצמי, "הוא לא יכול לעשות לי את זה..." המחשבה מכה בי בפתאומיות ואני מרגישה את הלב שלי דופק בחוזקה. אין מצב שאני קורעת את עצמי כל כך, בזמן שהוא... לא, אני לא רוצה אפילו לחשוב על זה.
הפעם אני מתקדמת בצעדים שקטים וזהירים, מנסה לא להשמיע קול. הרעש מהחדר מתגבר, גם הצחוק וגם משהו נוסף, מעורפל ומעורר בי תחושה רעה. אני מגיעה לדלת, נושמת עמוק, ופותחת אותה בזהירות. מה שאני רואה גורם לי להרגיש כאילו העולם מתפרק סביבי.
ג'ורג' עומד על הברכיים שלו, חצי עירום, ויורד למישהו. אני ממצמצת, מתקשה לעכל את מה שאני רואה. זה לא בחורה בכלל. זה גבר. אני מרימה את העיניים ורואה את אריק, החבר הכי טוב של ג'ורג', כשהוא גונח ומחזיק את ראשו של ג'ורג' ודוחק אותו חזק יותר לתוך האיבר שלו.
הלב שלי נשבר לרסיסים באותו רגע. אני מרגישה שאני עומדת להתמוטט. המחשבות מתערפלות בראשי – אמיל צריכה לחזור מהגן בעוד שעה וחצי, ומה שאני רואה עכשיו... אני לא מצליחה למצוא את המילים לתאר את זה, אפילו לא לעצמי.
אני מסתובבת במהירות, יוצאת מהחדר ותורקת את הדלת בכוח. אני שומעת את ג'ורג' קורא אחריי, "פאק!" זה מהדהד באוזניי כמו הד, אבל אני לא עוצרת.
YOU ARE READING
משוואה בלתי צפויה
Romanceאליסיה- אישה חזקה, המנהלת חיים עצמאיים אך סוחבת על כתפיה משקל כבד של חלומות שלא התגשמו. לאחר פרידה ואובדן אישי היא מחליטה להגשים את חלומה להיות אמא באמצעות תרומת זרע. אולי- העבר רודף אותו, ומאלץ אותו לחזור לחיק המשפחה. הוא נאלץ להתמודד עם עברו ולשאת...