Supr.. Lucka je v nemocnici, ja u Petra a vubec nevim co se ji stalo...
***
Vypadla jsem rychle z jeho bytu a ani mu nic nerekla. Nemam auto, ale co uz. Je jedno, nejak se tam dostanu. Pojedu stopem a treba to vyjde..
Někdo mě vzal do auta. Chlap, tipuju tak 23 let, brunet. Jméno nevim, ale vypadá celkem v pohodě. Vzal mě až do Bratislavy. Ted už stačí dojet zbytek.
Cekam tu uz asi hodinu a furt nikdo nezastavuje.. no po chvilce mi zastaví postarší paní.. po chvilce mluveni zjistím, ze jede do nejake nemocnice za svoji neteří Valentýnou, takze jedu s ni.
***
"Lucia *** bohužel nepřežila" .. nahrnou se mi slzy do očí. Co co coze?! Tohle ne.. musim zavolat Petrovi.. kdyz otevřu mobil, zjistím, ze mam od nej hrozne moc nepřijatých hovoru. Kurva..
(P=Petr, J=ja)
P: no konecne ufff. Kde jsi? Co se deje?
J: na Slovensku v nemocnici
Zlomí se mi hlas..
P: coze? Co tam delas?
J: no, volala mi Lucka, ze je na tom dost spatne a ze je v nemocnici, at prijedu. No nez jsem stihla dojet, ze-zemřela
Rozbrecela jsem se..
P: Noe neplakej. Dojedu pro tebe, pošli mi polohu ano?
J: dobre dekuju moc
Snazim se alespon trochu usmát, i kdyz to stejne neuvidí.***
_______________________________
Kraťoučká kapitola ja vím, ale potrebuju to rozdělit. Omlouvam se, ze tak dlouho žádná nevyšla, ale nemela jsem moc cas, sily ani nálady na to neco psat. Snad se libi.
LUV💋