6.Bölüm

44 7 11
                                    

Demirhanlar konağa geri geldiğinde Havin hanım sinirle avluda oturuyordu. Esma heyecanla  'Babaanneee Zeynep'i görsen var yaaa off bir içim su resmen coook güzellll...' dedi. Havin hanım sinirle 'Güzelliği batsın... Soysuz değiller mi... birde onların ayağına gittiniz...' dedi. Esma 'O niye soysuz olsun babaanne... Kuzeni kaçırdı Sevgi'yi o değil ki...' dedi. Havin hanım ona öldürecek gibi bakıyordu. Gülsüm hanım kızının kolundan tutup kulağına 'Esma... Hiç bulaşma şimdi ona' dedi. Esma 'Tamam...' diyerek odasına gitmek için merdivenlere doğru giderken abisine 'Abi ben şimdi sana fotoğrafları atarım...' diyerek gülümsedi. Demir ona göz kırptı. Havin hanım kocasına büyük bir hayal kırıklığı ile bakarken Ali beyde burnundan soluyordu. Osman gelen telefonla abisine baktı. Sonra hemen onun yanına gitti. 'Abi...o it uyanmış...' dedi. Demir sinirle nefes alırken 'Gidip bakalım bu cesareti nereden bulmuş??' Dedi. Demir , Fatih ve Osman gitmek için konak kapısına yönelince Havin hanım 'Hayırdır nereye gidiyorsunuz??' Diye sordu. Demir ona bakmadan 'Küçük bir işimiz var...' dedi ve konaktan çıktılar.

Demir Barışın yanına geldiğinde Barış korkudan titreyerek onlara baktı. Demir öfke ile 'ŞEREFSİZ...KIZ KACIRIRSIN HEM DE DEMIRHANLARDAN HAA...' diye üstüne yürüdü. Barış korku ile ona baktı 'Yok...yok... kaçırma değildi kurtardım sadece... kurtar dedi...' dedi. Demir onun yakasından tuttu ona tüm öfkesi ile bakarken Barış 'Yemin ederim ki o istedi... Abisi dedi...Zorla evlendirecekler dedi...' dedi. Demir ona şüphe ile baktı. Fatih ve Osman da ona dikkatle bakıyordu. Demir onu bırakıp karşısında dikildi. 'Konuş... Her seyi anlat...' dedi. Barış zorlukla kelimeleri toparlıyordu. 'Sevgi geldi o beni buldu abi sonra beni istemediğim birine verecekler hemen kaçmam lazım beni kurtar dedi..  Ben yapamam dedim yemin ederim... babamlar hele de amcamlar duyarsa beni öldürür abi... ama Sevgi abim bize yardım edecek kimse bilmeyecek dedi... Ben sırf o kurtulsun diye tamam dedim... abisi aldı götürdü bizi bir depoya o gece sabaha kadar düşündüm... abi babamlar duyduysa ben biterim... ' dedi. Fatih sinirle nefes aldı. Osman Barışa bakarak 'Sonrasında ne olduğunu hatırlıyor musun?' Dedi. Barış ona üzüntü ile baktı 'Abisi geldi sonra daha girer girmez bana saldırdı... tehdit etti kimseye bir şey söylemeyeceksiniz dedi. Zorla kaçırdı diye söyle dedi Sevgiye... Abiler şerefim üzerine size yemin ederim ki ben kaçırmadım kimseyi... Ben yapamam ki zaten... ' dedi. Fatih sinirle 'Sevgiye dokundun mu?' Dedi. Barış hemen 'Yok abi tövbe eli elime bile değmedi... Ben şerefsiz değilim benim de kiz kardeşim var...başkasının namusuna bakmam bile... yemin ediyorum size abi...' dedi. Demir duydukları ile çıldırmak üzereydi. Şimdi taşlar yerine oturuyordu. Mirza'nın hal ve hareketleri zaten şüpheliydi... Tek bir soru kalıyordu ki Demir bunun cevabını aslında biliyordu ama öyle olmaması için de dualar ediyordu yoksa Mirza'nın ölümü onun elinden olacaktı ama kız kardeşi Leyla'nın yüreği yanacakti bu olayla...

Fatih ve Osman abileri volkan olmuş patlayacak yere giderken 'Abi...bunu ne yapacağız?' Diye sorunca Demir Barışa bakarak 'Bir süre daha misafirimiz olacak...' dedi ve çıktı. Mirza'yı arasada cevap vermiyordu. Mirza o sırada Zeynep'i evden çıkarmak için bir yol bulmaya çalışıyordu. Zeynep'in numarasını Barış'ın telefonundan almıştı. Sabırsızlıkla Zeynep'in telefonuna cevap vermesini beklerken iyice gerilmişti. O Zeynep'i kaçırmadan eğer Barış uyanır ve her şeyi anlatırsa işte o zaman Demir'in elinden kimse onu kurtaramayacaktı. O ısrarla Zeynep'i ararken Leyla'da onu arıyordu... Mirza onun engelledi. Zeynep ısrarla çalan telefonuna önce belki Demir'dir diye bakmadı ama sonra sinirle telefonu eline aldı. Tanımadığı bir numara arıyordu. Zeynep ne kadar arasa da açmadı hatta engelledi. Mirza Zeynep'in odası diye tahmin ettigi pencereye taş atarak bu sefer o şekilde onun dikkatini çekmeye çalıştı ama o oda Zeynep'in değildi. Kadir sinirle odasında otururken penceresinden gelen sesler ile hiç ışıkları yakmadan perdenin arkasından kim bu diye baktı. Gördüğü kişi ile kaşları çatıldı. Odadan sinirle çıktı. Ön kapı yerine arka kapıdan çıkıp Mirza'nın arkasından dolanıp onu hiç beklemediği bir anda arkasından kolunu çevirerek tuttu. 'GECE GECE NE ISTIYORSUN LAN ŞEREFSİZ??' Dedi. Mirza Kadir'in sesiyle şansına küfretti. Kolunun acısı ile 'Kadir... konuşmaya geldim... Bırak konuşalım biz aynı şeyi istiyoruz senle...' dedi. Kadir sinirle kolunu daha çok sıktı 'NE SACMALIYORSUN LAN İT?? ' Dedi. Mirza zorlukla 'Zeynep...Zeynep Demirle evlenemez... Kadir... bak buna izin veremezsin sen Demir'i tanımıyorsun... ' dedi. Kadir onu sinirle savurdu. Mirza ağrıyan kolunu tutarken ona döndü 'Engel olman lazım...Demir o... Onu siz bilmiyorsunuz ben onunla büyüdüm onun nasil bir manyak olduğunu en iyi ben bilirim... Bak Zeynep yapamaz onunla... Ona acımayacak...' dedi. Kadir sinirle ona bakıyordu. Mirza onun gözlerinin içine baktı. 'O güç delisi bir manyak... Kadir kardesini bile bile ona veremezsin...' dedi. Kadir nefretle ona bakarken üstüne yürüdü 'Ulan it o zaman toplantıda ne diye berdel dedin?? Şerefsiz sana mı inanacağım ben...' dedi. Mirza ellerini kaldırıp 'Ben onun için demedim... Ben kan dökülmesin kimse ölmesin diye dedim berdel bana düşecekti ama o kendine çevirdi... ' dedi. Kadir sinirle yumruğunu yüzüne geçirdi 'Sen amca kizinla nişanlı değil misin pezevenk ne demek sana düşecekti?? Berdelle zorla kız almak ne demek...' Dedi. Mirza patlayan dudağına dokunarak ona baktı 'O nişan  isteğimle olmadı... Bak siz bilmiyorsunuz ama bu ailenin icinde neler oluyor bir ben bilirim... Ben kendimi yaktım orada nişanı bozacağım dedim sırf kardesini o vicdansızdan kurtarmak için...' dedi. Mirza yalanlarını siralarken acı bir fren sesiyle gecenin sessizliği bölündü. Volkan olmuş bir adet Demir lav lav Mirza'ya doğru yürüyordu...




Mirza'ya yumruğunu sertçe geçirdiğinde Mirza'nın burnu kırıldı. O acı içinde burnunu tutacakken Demir onun ensesinden sertçe tutup arabaya doğru sürüklemeye başladı. Kadir onlara bakarken 'DEMIRHAN... EGER BU İTİN SÖYLEDİĞİ DOGRUYSA BENDE SENIN AZRAILIN OLACAĞIM...' dedi. Demir ona cevap vermeden Mirza'yı arabanın bagajına attı. Mirza ne kadar direnirse dirensin Demir kapağı kapattı. Arabaya bindiğinde de gaza basıp depoya gitti. Depoya geldiğinde yüzüğünü çıkarıp ceketinin cebine koydu. Ceketini çıkardıktan sonra da gömleğinin kollarını kıvırdı. Boynunu kütletip arabadan indi. Bagajda yol boyunca debelenen kuzenini oradan çıkardığında Mirza korksa da 'Demirr?? Ne oluyor ne yapıyorsun sen??' Dedi. Demir'in öfkeden gözü dönmüştü ona vurmaya başladığında sordu. 'NİYE ULAN NIYE BOYLE BIR SEREFSIZLIK YAPTIN SÖYLEEEEE....??' Dedi. Mirza olayın ne kadarını biliyor diye zarf attı 'Ne diyorsun Demir?? Ne yapmışım??' Dedi. Demir sinirle 'KENDI KARDESINI KACIRIP BASKASININ ÜSTÜNE ATTIN HAAA.... NİYE ULAN ADİ?? NİYE YAPTINNN??' Dedi. Mirza artık buradan dönüş olmayacağını biliyordu. ' Ehh yeter bee Berdel benim hakkımdı... Sen daha doğar doğmaz her bok senin oldu ama Zeynep benim olmal...' devam edecekken Demir ona sertçe vurmaya devam etti. Konuşmasına izin vermeden Mirza'nın bilinci kapanana kadar durmadı. Demir bir yandan da 'PEZEVENK ŞEREFSİZ.... LEYLA ULAN... KIZ KARDESIME HANI AŞIKTIN... SEN NASIL BASKASINA BAKARSIN HEM DE ZEYNEP'E... O ARTIK BENIM KARIM... BIR DAHA BU OLMAYAN AKLINDAN BILE GECIRMEYECEKSIN NE KARIMIIII NE DE LEYLAYIIII...' diyordu...





Mirza bilinçsiz soğuk deponun zemininde yatarken Demir hala ofkesini atamamıştı. Onu bağlamak için bir ip bulup geldi. Şimdi Demir bu gerçekle ne yapacaktı?? Eğer bu öğrenilirse berdel bozulacaktı...Zeynep ile o nasıl olacaktı?? Leyla... ya Leyla bunu kaldırabilecek miydi?? Demir düşünmekten delirecekti... Nefes alamadığını hissediyordu. Depodan çıkıp gökyüzüne baktı. 'Tam kavuştum derken Allahim bu nasıl bir sınav?? Ben şimdi ne yapacağım??' Dedi. Geceye karşı sigarasını yakmış içerken telefonunu çıkardı. Esma'nın mesajını görünce açtı. Bu akşam çekilmiş fotoğrafları görünce derin bir iç çekti. Zeynep'in fotoğrafına bakarken yüreği sıkıştı...



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







*****************************************************

Ay Işığında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin