57. Βάφτιση του Πέτρου.Γενέθλια Ιζαμπέλας. Μικρή Ειρήνη στην έπαυλη.

3 1 0
                                    

Ο Ματίας χάρηκε που τελίκα ήταν αυτός ο αληθινός γιός του Σέργιου. Ο Μάξιμος ήταν γιός της Αντουανέτας και οι άλλοι γιοί ήταν υιοθετημένοι.

Η Ιζαμπέλα ήταν λυπημένη που της μίλησε ο Λεονάρντο έτσι και κρύφτηκε στην σοφίτα της έπαυλης. Ο κολλητός γάβγιζε λυπημένος έξω από την πόρτα. Η Ραφαέλλα τον άκουσε και πήγε να δει τι συμβαίνει.

Ραφαέλλα- Ιζαμπέλα μου γιατί κλαίς μωρό μου? Τι σου έκανε αυτός? Στεναχωράς και το σκυλάκι σου και δεν σταματάει να γαβγίζει λυπημένα. Θα μου ξυπνήσει το μωρό.

Ιζαμπέλα- Πήγαινε στον γιό σου τώρα. Θέλω να μείνω μόνη μου.

Η Ιζαμπέλα άνοιξε την πόρτα και πήρε το σκυλάκι μαζί της για να μην γαβγίζει και ξυπνήσει το μωρό.

Ραφαέλλα- Τι είναι όλο αυτό το μακιγίαζ? Για αυτόν το έκανες αυτό? Σου απαγορεύω να ξαναβαφτείς. Να μην ξαναπίασεις το μακιγιάζ μου και το φόρεμα σου είναι μεγάλο. Να συμπεριφέρεσε σαν κοριτσάκι της ηληκίας σου. Μην βιάζεσαι να μεγαλώσεις.

Φερνάντο- Κόρη μου μην φωνάζεις στην Ιζαμπέλα. Απλώς θέλει να είναι όμορφη σαν εσένα.

Ραφαέλλα- Έχεις νέα για το που μπορεί να είναι η Λάουρα?

Φερνάντο- Θα ετοιμάζεται για την επόμενη ζωή της. Δεν μπορώ να πώ λεπτομέριες.

Μάξιμος- Φερνάντο μπορείς να κάνεις καλά την Μαλλού? Ανέτρεψε αυτό που έκανε η Μαλλού. Δώσε της ευκαίρια να γνωρίσει την κόρη μας και να την δεί να μεγαλώνει.

Ο Εδουάρδο βρήκε την Ελίζαμπεθ και δεν την αναγνώρησε. Ήταν ντυμένη μάγισσα. Δεν έμοιαζε με 14 αλλά μεγαλήτερη. Ο Λεονάρντο έμαθε για αυτό και εκνευρίστηκε. Αυτός ήταν εδώ με την Ιζαμπέλα που έμοιζε ακόμα με μικρό κοριτσάκι. Όσο και αν μεγαλώσαν τα μαλλιά της.

Ο Μάθιου ζωγράφισε την Μαλλού έτσι όπως θα ήταν στην επόμενη ζωή της σαν Αγγγελική. Ήταν ίδια η Ραφαέλλα. Αυτό εκνεύρισε πολύ την Μαλλού.

Μάλλου-  Γιατί την ζωγράφισες αυτήν? Δεν θέλω να την βλέπω. Ανακατεύομαι πολύ.

Μάθιου- Στην άλλη ζωή θα είστε δίδυμες αλλά δεν θα μεγαλώσετε μαζί. Αυτή θα την μεγαλώσει η Ειρήνη. Ο Μάξιμος δεν θα την θέλει γιατί θα είναι χοντρή.

Μάλλου- Όχι δεν θέλω και η κόρη μου να στερηθεί την κόρη της.  Ποιός μας έχει καταραστεί?

Η Ελένη δεν άφηνε την μικρή Σοφία να πλησιάσει την Ειρήνη μετά το περιστατικό με το μαξιλάρι. Η μικρή κρατούσε μούτρα στην μαμά της.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now