1- Unwanted

2 0 0
                                    

𝑯𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒘𝒏 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚, 𝒄𝒊𝒓𝒄𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒆𝒕𝒚? 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆. 𝑨 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆. 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒔𝒂𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒏𝒐𝒓 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒃𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒄𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒐𝒇𝒇. 𝑻𝒉𝒆 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒔 𝒖𝒏𝒔𝒆𝒕𝒕𝒍𝒊𝒏𝒈. 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒐𝒖𝒕 𝒍𝒐𝒖𝒅 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒖𝒍𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒈𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒘𝒂𝒚. 𝑩𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒉𝒐𝒘 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒓𝒚. 𝑵𝒐𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒂 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓.

Vera: IF I KNOW THAT YOU'D BE BORN MUTE, I WOULDN'T GIVE BIRTH TO YOU!! Your father.. His parents.. His whole family blamed me for birthing a broken child.. Why? WHY DO I HAVE TO BE THE ONE WHO CARRY THIS DAMN RECESSIVE GEN?? I JUST WANT A NORMAL FAMILY.

𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒖𝒍𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒃𝒐𝒓𝒏 𝒎𝒖𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒊𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒅𝒆𝒂𝒇. 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒎𝒚 𝒑𝒂𝒓𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒇𝒂𝒖𝒍𝒕. 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒊𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒓𝒆𝒄𝒆𝒔𝒔𝒊𝒗𝒆 𝒈𝒆𝒏 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒅𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅. 𝑵𝒐𝒘 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒎𝒆. 𝑩𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒅𝒅 𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒎𝒐𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒊𝒆𝒔.

Olivia: Teacher. I don't want to be in the same group with him. He can't talk nor hear. How can he do presentation and group discussion?

Vick: Hey, look! The deaf kid is wearing headphones today. Can he even listen to the music though? AHAHAHA

Jenny: Why are you being so rude, Ash? When I'm talking to you, look at my face. Not my lips.

𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓. 𝑾𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒊𝒕? 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒖𝒔𝒆 𝒂𝒑𝒑 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒐 𝒔𝒑𝒆𝒆𝒄𝒉 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑 𝒘𝒐𝒓𝒌. 𝑰 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒍𝒆𝒂𝒓𝒏 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒎𝒐𝒗𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒕 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒊𝒕 𝒐𝒏 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 4 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐊𝐞𝐞𝐩𝐞𝐫 & 𝐓𝐡𝐞 𝐈𝐧𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 𝐎𝐮𝐭𝐜𝐚𝐬𝐭Where stories live. Discover now