- Коргі.. Ей, вставай.. - тебе хтось трогав за плече.
- Ви зараз спостерігаєте за картиною яка періодично переслідує всю нашу команду..
Т/і - А можна помовчати я сплю! чи ви не бачите? - ти відкрила очі та невдоволено подивилась на того хто тобі заважав спати)
- А, ой. - Ти побачила Яну і Діму і згадала, - Ми знімаємо, вибачте я сьогодні трішки погано спала.
Д - Вставай і пішли, а то нас вже зачекались.~~~
Ми піднялись на поверх, подзвонили у дзвінок, та почали чекали поки відкриють двері.
Ден - Коргі, - Денчік перевів на тебе камеру, - як ваш настій ?
Т/і - Знаєш після того як поспала навіть дуже добре. А ваш як? - звернулась ти до оператора.
Ден - Дякую, все добре)
Д - Ей! - Ви подивилися на Діму та побачили що Яна вже увійшла до квартири і тільки нас з Деном чекали. - Заходьте.
( В цій главі літера "Н" відповідає за маму Діми, Наталю)
Н - Ой, Т/і як давно ми не бачились. Скучила за тобою. - Ви обмінялись.
Т/і - Я теж скучила за вами. Чим ви нас сьогодні будете пригощати, бо я поспала і їсти хочеться.
Д - Мам, щоб ти розуміла ми були в кафе з'їли напевне пів меню. А вона, - він показав на тебе, - вирубилась в машині і вже їсти хоче. А ми з Яною страждаємо..
Я - Ну, Дім тут винуватий ти.
Д - Чого!?
Т/і - Ну а хто замовив пів того меню, а?
Д - Мам..
Н - Так, а ну заспокоїлись. Сідайте за стіл, я нарекла пиріжків, з.. - подивилась на Діму, - яблуками.
Д - Мамо, я вас обожнюю.
Т/і - Яна, походу після сьогоднішнього ролику ми на яблука дивиться не зможемо..
Я - Я теж про це думаю..
Д - Ви маєте щось проти? А? - запитав Діма, вже поїдаючи пиріжки.
Т/і - Ні,ні що ви бос. - після твого вислову Денчік трішки оступився.
Ден - Діма, я бачу ви на новий рівень стосунків перейшли..
Д - Та ні, все як було до того. - Відповів Діма та продовжив їсти.
Ден - Да? Я потім скажу на що це похоже. Перед вами, - Ден перевів погляд на маму Діми, - це трішки соромно казати.
Д - Ден, що ти вже там фантазуєш? Вимкни камеру хоча б, а то Артьом вставить усі ці моменти у відео і наші фанати будуть мати дуже багато ідей для написання фанфікі.
Ти, Яна та Наталя просто спостерігали за цією ситуацією.
Т/і - Діма, зараз ідеї якраз подаєш ти а не Ден. - Діма подивився на тебе. - Все, добре мовчу... - проходить кілька секунд, - Тьоть Наташа ваш син мені погрожує..
Н - Діма відстань від Т/і, і не заважай дівчатам їсти.
Діма подивився в камеру здивованим поглядом та почав спілкуватися на камеру з підписниками.
Д - Мене булять в свому ж домі і..
Н - Це мій дім, в тебе є свій. - Перебила його мати.
Д - Клас мене власна мати з дому виганяє. Ех, ладно, - знову повернувся до камери, - наступний кадр буде з іншої локації. Підпишіться на канал для вас це кілька секунд а мені легше буде пережити це відео. А, точніше, - він нахилився ближче до камери, - компанію з двох дівчаток, які мене булять і використовують мої гроші.
Т/і - Ти сам сказав що всі витрати на тобі, тому перестань жалітись. А то в мене відчуття що ми не в ролику беремо участь а катуємо тебе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання Завжди Поруч
Fanfiction- Знаєш, у чому твоя біда? - Ти любиш людей, які цього не заслуговують. Рей Бредбері