פרק 4

50 8 28
                                    

(הארי)

לא האמנתי למראה עיניי. לא היה שום סיכוי שלואי טומלינסון מכל האנשים עמד בכניסה של המטבח שלי ממש מול אמי, ידיו בתוך הכיסים. זה אפילו לא נראה הגיוני. הוא פשוט לא היה אמור להיות שם.

אז זה אומר שהוא האח החורג החדש שלי? ברצינות, מה אי פעם עשיתי רע כדי שזה יגיע לי? כל מה שרציתי זה מישהו שאני אסתדר איתו, לא האדם שהכי שנא אותי בכל העולם הזה.

"מה לעזאזל?" לואי סינן, ויכולתי לראות בזווית העין איך הוא מהדק את הלסת שלו בכעס.

"אתם מכירים אחד את השני?" שאלה אמא ​​שלי בבלבול, והציצה קדימה ואחורה ביני לבין לואי.

אפילו לא העפתי מבט נוסף לעברו כשלעגתי. "ובכן, אם אתה סופרת את הבחור שהופך את חיי לגיהינום, אז בטח, אנחנו בהחלט מכירים אחד את השני." גלגלתי את עיניי והסתכלתי לכל מקום מלבדו.

"זה נכון, לואי?" שאל טרוי באכזבה.

לואי נשך את שפתו התחתונה, נראה תמים כמו תמיד למרות ששנינו ידענו שהוא רחוק מלהיות חף מפשע. הוא התנהג כאילו הוא לא התנגש בכתפי בכוונה הבוקר במסדרון ואז דחף אותי אל קיר הלוקרים. איזה פאקינג נקבה. "לא. אני לא יודע על מה הוא מדבר. אף פעם לא הנחתי עליו אצבע. הסיבה היחידה שאנחנו מכירים זה את זה היא בגלל שהתחברנו לפרויקט פעם אחת. חוץ מזה, מעולם לא הייתה לי אינטראקציה איתו ."

כן, נכון, כאילו הם הולכים להאמין לזה. למה היינו מברכים זה את זה כמו שעשינו אם רק היינו מסתובבים בפרויקט קודם? ובכעס כזה? לא להיות גס רוח, אבל הם יהיו מפגרים אם הם מאמינים לו.

"אני מצטער, בני, אבל אני לא יכול לראות סיבה שהארי ישקר לגבי משהו כל כך רציני. חוץ מזה, זה לא ממש הגיוני כי למעשה אתה פשוט סיננת את שמו," אמר טרוי באיטיות, כנראה לא רוצה להרגיז את לואי מכיוון שברור שידע על העצבים שלו.

"אז אתה מאמין לו ולא לי? וואו, תודה רבה, אבא. אני אזכור את זה . טוב לדעת שיש לי אותך בצד שלי", אמר בסרקזם וגלגל את עיניו.

אמא שלי יצאה מאחורי לואי וניגשה להניח את ידיה על כתפיה של טרוי מאחור, גורמת ללואי להעוות את פניו לשנייה. "יאללה, חבר'ה. זו הייתה אמורה להיות פגישה מהנה, לא לגרום לכולכם להתחיל ויכוחים. אז מה דעתכם שנפסיק לריב ונכין במקום ארוחת ערב?" היא הציעה, מרימה גבה.

הצצתי בג'מה שנראתה שקועה במחשבות היכן שהיא ישבה על כיסאה, קמט מזעף ניכר על פניה. לא היה לי מושג על מה היא חושבת, אבל זה לא יפתיע אותי אם זה היה עליי ועל לואי וכל מה שאי פעם סיפרתי לה עליו. נראה היה שהיא אפילו לא שמה לב שאמא הציעה משהו

לואי, לעומת זאת, חשב שהרעיון של אמא לא היה ממש טוב, יותר כמו הגרוע ביותר ששמע אי פעם. ולמען האמת, למעשה הסכמתי איתו על זה. בוודאי לא נוכל לבשל יחד ארוחת ערב. זה בהחלט לא ייגמר טוב. "בשום פנים ואופן, אני בחוץ . איפה החדר החדש שלי, בכלל?"

You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now