OKUYUP KİTABA ÖYLE BAŞLAMANIZI RİCA EDİYORUM!
Kitapta ki karakterlerin hepsi hayal ürünü olduğu gibi yaşanılan her şeyde hayal ürünüdür.
Herhangi bir gerçeklikle alakası yoktur, sadece zamanında geçen bir kaç olaydan üstün körü bahsetmiş olabilirim. O'da yazar olarak, kitapta ki zamanı daha iyi anlayabilmeniz için yapmışımdır.
Onun dışında; Kitapta geçen cezaevi veya eğitim af'ları, isyanlar, sokaklar, koğuşlar gerçek değildir.
Ben avukat değilim veya o zamanda yaşamadım sadece size araştırdıklarımla bu kitabı sunuyorum.
Elbette yasalar gerçek ama o zamanda olmayan yasalarda olabiliyor
(Örnek verecek olursam, Geçtimiz zamanlara -1990'a- yakın bir Türk Ceza Kanunu yasası bulamamışımdır ve 2010'da çıkmış bir yasayı kullanmışımdır bölümde)
Bunları o kadar önemsemenizi istemiyorum açıkcası. Ben kitabı yazıyorum sadece, fazlasını değil.Gelip bana şunu demenizi istemiyorum;
"Aa o zaman aff yoktu"
"O kanun o zamanda yoktu"
Ya da
"O cezaevi kapalıydı o zamanlar"
(gerçi diyebilirsiniz ama o zaman bu duyurumu takmamış gibi görürüm sizi :D)Ben salak değilim arkadaşlar, biliyorum bu dediklerinizi de... Araştırıp başladım bu kitapta her şeye amma ve lakin benimde hatalarım olabilir pektabii!
Herkesin hatası vardır;
Gerek yazım hatası yapmış olabilirim, gerek araştırmam yetersiz kalmıştır bunu istediğiniz gibi yorumlayıp söyleyebilirsiniz ama yazdığım bu kitabı, gerçeklik gözüyle görmenizi istemiyorum.
Hayal ürünü yani :)
Gerçek hayatta yaşanacak olaylar değil bunlar, Kurtuluş ve Savaş yoktur mesela :)Bunu bilerek okumanızı ve ona göre yorumlarda bulunmanızı istiyorum açıkcası...
Ama yine de sizin kararınız
beğenmezsiniz ve sizde yetersiz kalırsa okumazsınız kitabı olur biter :)+ olarak şahsıma ait -baş karakterlerde dahil- hakarette bulunmazsanız sevinirim
(Kötü karakterlere bende sövüyorum arkadaşlar, onlara sövün zaten ama bana değil :D)Her şeye rağmen kitabı okuyorsanız eğer sizi çok seviyorum canım okurlarım :')
Evettt, gerekli bilgilendirmeyi yaptığıma göre başlayın bakalım okumaya 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ İÇİN SAVAŞLAR | BXB
General FictionSana batan çakıl taşları, benim yüreğimi kanatan canının kırıkları.