58. Θίο κρατά το χεράκι της Ειρήνης. Ιζαμπέλα μαθαίνει την αλήθεια.

2 1 0
                                    


Η Ιζαμπέλα κρατούσε την μικρή Ειρήνη στην αγκαλία της. Η Ραφαέλλα δεν ένοιωθε άνετα που ήταν εκεί. Ο Μάξιμος ήρθε αγκαλιά με τον Θίο να γνωρίσει την αδερφούλα του.

Ιζαμπέλα- Κοίτα ποιός ήρθε Ειρήνη μου. Ο αδερφούλης σου ο Θίο.

Μάξιμος- Μικρή το ραντεβού σου σε περιμένει. Θα πάθει την πλάκα του μόλις δεί πόσο όμορφη είσαι. Δεν είναι ο Λεονάρντο αλλά..

Ο Μάξιμος πήρε την μικρή Ειρήνη στην αγκαλία του.

Ιζαμπέλα- Λίαμ μου ήρθε πίσω επιτέλους. Τι όμορφος που είσαι.

Η Ιζαμπέλα αγκάλιασε τον Γουίλιαμ χαρούμενη. Ο Γουίλιαμ κοκκίνησε που η Ιζαμπέλα τον είπε όμορφο.

Γουίλιαμ- Χρόνια πολλά Ιζαμπέλα μου. Είσαι πολύ όμορφη. Αγγελάκι ντύθηκες? Είσαι τόσο όμορφη σαν την μαμά σου.

Ο Μάξιμος είχε και τα δυό μωρά του στην αγκαλία του. Ένιωθε απέραντη ευτυχία. Η Ειρήνη και ο Θίο κοιτάζονταν στα μάτια. Ο Θίο άγγιξε  το χεράκι της αδερφής του και το κρατούσε. Η Ραφαέλλα συγκινήθηκε που το είδε αυτό. Ο Θίο της το είχε μάθει από τον Πέτρακη αυτό. Ήταν πολύ όμορφη στιγμή. Η Ιζαμπέλα ήταν απασχολημένη με τον Γουίλιαμ. Ο Μάξιμος τους διάκοψε για να δεί και αυτή την όμορφη στιγμή ανάμεσα στα δύο αδερφάκια.

Μάξιμος- Ιζαμπέλα μου κρατάνε χεράκια. Γρήγορα βγάλτε τους φωτογραφία.

Ιζαμπέλα- Γουάου τι όμορφη στιγμή είναι αυτή. Ο Θίο συμπάθησε την αδερφούλα του. Σας αγαπάω πολύ μωράκια μου.

Η Ιζαμπέλα τους έβγαλε φωτογραφία και φίλησε τα κεφαλάκια των μωρών. Η Ειρήνη της άρεσαν τα φτερά της Ιζαμπέλας και τα έβλεπε συνέχεια.  

Η Βερόνικα και ο Φελίπε εμφανίστηκαν εκεί.  Ο Φελίπε ήταν ντυμένος κλόουν. Θα έκανε ειδικό σόου για τα γενέθλια της Ιζαμπέλας.

Βερόνικα- Χρόνια πολλά Ιζαμπέλα μου. Σου έφερα τον Φελίπε μου τον κλόουν μου να σου κάνει ειδικό σόου για τα γενέθλια σου.

 Σου έφερα τον Φελίπε μου τον κλόουν μου να σου κάνει ειδικό σόου για τα γενέθλια σου

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
The Royal RomanceOnde histórias criam vida. Descubra agora