1. Rész: A Parancs

19 3 4
                                    

Figyelem! Ez nem a hivatalos 6. Évad folytatása és címei! Ezek kitalált részek, én találtam ki őket! A Miraculous Katica Bogár és Fekete Macska Kalandjai című Mese KITALÁLT formája ez! Csupán gondolatok :)

És csak akkor érted meg ezt, ha láttad az 5. Évadot ♡
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Miután Katica odaadta a talizmánokat a hordozójuknak, nem tudta, hogy jó döntést hozott-e, de abban biztos volt, hogyha nála maradnak az ékszerek, az nagy bajt okozna a jövőben. Az Őrző egyre több időt fektetett a könyv olvasásába, megakarta fejteni a maradék titkot, amit a napló rejthet. De sajnos nem járt sikerrel. Később felhívta Alyat, hogy segítsen neki, és hosszú hetek után egyre több dolgot tudtak meg. Félnek hogy az új gonosztevő nagyobb erővel fog bírni, mint a régi... Felkell készülniük a nagyobb csapásokra, és lekell győzni újra őt!

Shu-Han, a talizmánok fő őrzője nem mehetett többet Marinette otthonába, mert félt hogy követni fogják. Az új Halálfej kényszerítette Noorot, hogy mondja el, ki a fő ékszer őrző, miután utánna nézett a kwamik és a láda után jobban. Neki is van egy ugyanolyan könyve, mint Katicának, ezért ő is rátalálhat új dolgokra. Mikor Shu-Han épp Marihoz indult észrevette hogy egy dron követi, akkor bizonyosodott meg benne, hogy figyelik őt. Ezért a vízcsatornában kialakított egy helyiséget, ahol tud találkozni a szuperhősökkel, de főleg Katicával. Mindenki telefonján van egy üzenetküldő alkalmazás, így ha az Őrző elakarja érni a csapatot, csak beír egy számot, és már tudják hogy menni kell. Álnévvel regisztrált mindenki, nehogy lekövessék őket, és megbeszélték, hogyha valaki beír egy számot, akkor az azt jelenti hogy a csatornában gyülekező van.

Általában lent a naplóval kapcsolatos dolgokat szokták megtárgyalni, de ha éppen akumariadó van, akkor is odamegy mindenki, hogy kialakítasak egy tervet amivel letudják győzni az adott akumatizált embert. Az új gonosztevő olyan erős, és rafinált, hogy Katica és Fekete Macska már nem elég egy harchoz, az egész csapat kell.

*Megszólal az ébresztő, de Marinette nem kel fel*

-Haló, Álomszuszék! Elkésel az iskolából! -ordít fel Tikki.

-Jaj már! Muszáj a frászt hoznod rám kora reggel? Mit kiabálsz? Mindjárt összekészülök, csak még öt perc pihenőt adj... -mondja Mari ásítva.

-Ugye tudod, hogy Adrien lent vár rád? Tegnap megbeszéltétek telefonon, hogy reggel suli előtt átjön, és majd együtt indultok el.

*Ugrik ki az ágyból Marinette, és elkezd pánikolni*

-Neee! Kiment a fejemből! Gyorsan fogat mosok addig hozd ide a ruhámat!

-Jól van, jól van nyugodj meg!

Gyorsan felöltözik, majd megfésüli a haját és hátul két cofba gumizza. Sietősen bepakol az iskolatáskájába, amikor hirtelen benyitnak hozzá...

-Kincsem! A barátodat nagyon megváratod ám! Siess kérlek! -figyelmezteti Sabine a lányát.

-Jó oké, elfelejtettem hogy jön, de már iparkodom láthatod!

-Rendben, drágám!

Adrien szemszöge

-Pár perc és máris jön!

-Rendben, köszönöm szépen!

-Nem akarlak megsérteni, de eléggé elfelejtett az utóbbi időben téged a barátnőd! -suttog Plagg az ing alatt.

-Marinek ez egy eléggé nehéz időszak, próbál megfelelni mindenkinek, de közben támadják sok oldalról, ott van például Lila, hallhattad, minden órán megalázza őt.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: 6 days ago ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Miraculous ♡Másképpen♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum