Giriş

1 0 0
                                    


Selammmm
Yepyeni bir kurgu
Bu kurgu bir rüyamdan
Esinlenilmiştir
İyi okumalar💗🩷🥰😻

***

3 yıl önce 23.11.2020:

"Işık, sen ne halt ettiğini sanıyorsun!" Akif hocanın sesi bütün sınıfta yankılanıyordu. Duyduklarıyla sandalyesinden kalkmış küplere binmiş durumdaydı.

Ve bunun tüm sorumlusu bendim...Ufak bir sevgili yapmıştım. Hocalarım bunu duymuş velimle görüşmüştü. Sınava 1 ay kaldı zaten? Sonrasında bu lanet okulda kurtuluyorum. Babam dan bir güzel dayağımı yemiştim, cinsel bölgelerim bile morluk içindeydi, her yerim sızlıyordu.

Kimsenin bana iğrenirmiş gibi bakmasını istemezdim buna rağmen tüm sınıf bana tiksintiyle bakıyordu, hoca bana doğru geldiğinde hızlıca sıramdan kalktım. "DOĞRUCA MÜDÜRÜN ODASINA GİDİYORSUN, GÖTÜNÜ YAPTIRMA BANA!" dedi.

Sağ gözümden yavaştan yaşlar aktığını fark ettiğim de koşarak sınıftan çıktım. Bir hocanın özel hayatımı karıştırmak gibi bir hakkı olması kadar saçma bir şey yoktu.

Okulumuz 3 katlıydı, bizim sınıf 2. katta. Müdürün odası ise 1. kattaydı.

Sınıfımızın hemen sağındaki basamaklardan hızlıca indim. Allah'ın belası adam! Beni düşürdüğü hâle bak. Elimle göz yaşlarımı silmeye çalıştım.

Uzun koridorda kimse beni görmesin diye hızlıca koşarken arkamdan nöbetçi bağırdı, "Alo! Nereye gidiyorsun? Dersten mi kaçtın?" Ona dönmeden koşmaya devam ettim.

Müdürün odası koridorun en sonunda olduğu için kocaman "Müdür Odası" yazısıyla karşılaştığımda durakladım. Kapıyı tıklattım.

"Gel." sesini duyduğumda sakince kapıyı açtım, Latife Hoca beni gördüğüne çok şaşırmıştı.

Halim içler acısıydı, göz altlarımın kızardığına yemin edebilirdim.Endişeli bir şekilde "Kızım, gel otur." dediğinde yavaşça koltuğa yaklaştım.

Oturduğumda bana anlamsızca baktı, "Işık biri sana bir şey mi yaptı?" Son olan olayların kendiside farkındaydı.

Bu nedenle bana karşı daha hassasdı, derece yapabilecek öğrencilerden biri olduğum içinde rehberlik servisi daha ilgiliydi.

En son konuşmaya yeltendiğimde, "Hocam-m Akif Hoca sınıfta bana bağırıp çağırdı, kötü kötü kelimeler etti, ben babamın aranmasını istiyorum."

Yüzü yumuşadı, telefonunu eline aldığında, saçlarımı karıştırmaya başladım, altın rengi saçlarım ışıl ışıl parlıyordu. Şu anda parlamayan tek yerim gözlerimdi.

Latife Hoca, babamla konuşmak için dışarıya çıktığında sağ dizimdeki yaraya baktım, nasıl olduğuyla alakalı en ufak bir fikrim yoktu.

Sadece sabah uyandığım da bu yarayı fark ettiğimi biliyordum.

Latife Hoca odaya tekrar girdiğinde bana çantamı toplamamı söylemişti.

Sınıfa çıkmış çantamı almış, Akif Hocaya bazı şeyler söylemiştim. Orospu çocuğu...

Okulun kapısının önünde babamı bekliyordum. İnsanlar bana bakıp duruyordu, neyime baktıklarını asla anlayamamıştım kendi aralarında gülüşüp geçiyorlardı. Bu bir döngüydü ve ben bu döngünün içindeki bir piyondum.

Yolun karşısında yavaşça gelen Mercedes ile o tarafa yürümeye başladım, çok geçmeden yanına vardığımda babam vardı.

Bana 'seni bekleyemem bin şuna' der gibi bir bakış attı. Ön koltuğa bindiğimde, babamın yanında olması resmen bir güven veriyordu...

"Okula gitmiyorsun,sınavına evde çalışırsın..." Şaşkınlıkla ona baktım. Müdürle ne konuşmuş olabilirler ki?

Arabayı sürmeye başladığında rahattı, okulda ne dedikodular dönüyordur benim hakkımda...

"Baba?!" Bu rahat tavırları çok korkutucuydu, "Efendim güzelim?"

"Kızmıcak mısın?" Olumsuz anlamda başını salladı. Beni pozitif tutmaya çalışıyordu, "Anneni ayartana kadar ne çektim Allah bilir. Umarım o çocukta çok çekmiştir."

Kızmamıştı,kızmamıştı aksine desteklemişti az önce babam onaylamıştı.

Akın'ı onaylamıştı... mutluluktan sarıldım, hemen kendini çekti. "BABA ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM."

Hemen çantamdan telefonumu çıkardım Akın'a yazmaya başladım.

Akın🛫🏢🖕

-BABAM SENİ ONAYLADI🎀

Bir dakika cevap gelmesini bekledim ama mesaj gönderildide kaldı, bende telefonumu tekrar çantama attım.

"O Akif'in götüne torpil sokucam." Alper Hekimoğlu Mod on...

Eve yaklaştığımızda tanıdığım bir simgeyle karşılaştım.

Siyah saçları şiddetli rüzgardan dalgalanıyordı, keskin siyah gözleriyle arabanın içindeki bana bakıyordu... (Klasik watpadd erkeği takmayın😘)

Babam arabayı garaja park etmek için beni evin önüne bıraktığında, yanına doğru yürüdüm, "Olayları duydum." sesi bir melodi gibiydi...

Of resmen ergen aşkı yaşıyordum. "Neyi duydun? Hangisi?"

Etrafa bakındı, "Her şeyi... Işık ayrılalım sana iyi gelmiyorum."

Belliydi zaten ayrılacağı... karşı çıkmaya çalıştım ama haklıydı.

"Hoşçakal o zaman." demiştim, arkasını dönüp gitmişti.

İlk terk edilişimiz... Arkasından öylece izledim.

***
Giriş nasıldı?
Her kurguya kısa giriş makuldur...
Kısa tuttum ama yazana kadar ne çektim Allah bilir.
Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın🥹🎀💖🩷💗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sessiz Yalanlar Where stories live. Discover now