- Te most teljesen komolyan flörtöltél Drew Starkey-val? - hajol bele az arcomba Bonnie majd lelkesen beleharap egy tábla csokiba.
- Nem... flörtöltem. Én csak... nem is tudom. Szimpatizáltunk egymással.
Felvihog mire én is elmosolyodom.
- És elkérte a számodat. Te meg megadtad neki. Jesszus! Ezt mindenkinek elmesélem.
- Ne! - ijedek meg azonnal. Nem akarom, hogy a kapcsolatunk nyilvános legyen. Vagy az a dolog ami köztünk történik.
- Oké. Persze megértem.
Csörög a telefonom. Egymásra nézünk Bonnival. Az arcom hullafehérré változott.
- Még csak fél nap telt el.
- Tudom. - nézem a telefont magam előtt és a számot. Oldara húzom és a fülemhez emelem.
- Haló? - szólok bele.
- Éppen azon gondolkodtam, hogy ki az az ember, akivel meginnék egy turmixot. - szólal meg mély hangján mire a szívem kétszere gyorsasággal kezd el verni.
- Tudtad, hogyha egy pasi aznap hívja fel a csajt amikor az megadta a számát akkor a pasi... - viszem fel a hangsúlyt. Felnézek Bonnira aki csillogó szemekkel néz rám. - Kétségbeesettnek tűnik?
- Ha ha. Szóval?
- Mit szóval? - kérdezek vissza mert még azt sem hallottam amit mondott csak a hangjára figyeltem.
- Eljössz velem turmixozni?
- Andrew Starkey randizni hív? Hmm. Ez egy visszautasíthatatlan ajánlat. - játszok vele. Hallom, hogy mosolyog.
- Valóban?
- Igen.
- Vagyis igen?
- Igen. - ismétlem meg nevetve.
- Mikor lennél szabad? - Mielőtt válaszolnék rögtön utána kérdez. - Mondjuk holnap?
- Hú, valaki nagyon teper.
- Valakiért érdemes teperni, bogaram. - mondja halkan mire a pillangók felalá kezdenek repkedni a hasamban.
- Hánykor? Legyen reggel 9.
- Valaki nagyon teper. - játsza az agyát mire felnevetek.
- Akkor holnap reggel 9.
- Szia.
- Szia. - mondom majd lerakom a telefont. Elmentem a számát Drew-ként. Felnézve látom ahogy Bonnie a szájára tapasztott kézzel lefagyott.
- Most tök komolyan bogaramnak szólított? Irigy vagyok. - temeti az arcába a kezét.
- Majd összehozlak Rudy-val.
- Össze tudsz? - tátja el a száját.
- Sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak: Egyszer nem beszéltem vele. - iszok bele a Mochitomba. Éppen a lakásomon vagyunk és csajos estét tartunk. Felemelem a távirányítót és továbbnyomom az Outer Bankset a következő részre.
~
Megbeszéltük, hogy hol találkozunk SMS -be és mindaketten odamentünk. Ő már előbb ott volt mint én. Kiszálltam az Uber-ből ami elhajtott ahogy kiszálltam. Egy csinos nyári virágos toppot meg egy fekete nadrágot vettem fel ahogy ő sem vett fel zakót meg ilyeneket. Egy sima fehér póló volt rajta, farmerkapát meg egy nadrág.
- Nincs meleged?
- Mostmár igen. - nevet és olyan smash arcot vesz fel mint Nyálas Eugén az aranyhajban amikor aranyhaj le akarta csapni egy serpenyővel. Hangosan felnevetek mire pár ember felénk fordul.
- Gyorsan menjünk be. - sürget. Máris hallom az izgatott suttogásokat mögöttünk. Tehát ilyen érzés randizni egy sztárral. - Mit kérsz inni? - néz rám és olyan közel, hogy érzem a lehelletét a számon ami olyan bódító, hogy pillanatra megszédülök. - Eva! - ébredek fel a hangjára.
- Mangósat. - nyögöm ki de továbbra is csak őt tudom nézni még akkor is amikor leadja a rendelést. Kifizeti majd visszajön.
- Van testvéred? - kérdezi mire válaszolok.
- Nincs. Egyke vagyok.
- Hány éves vagy?
Felnevetek.
- Mi az? - kérdezi és összefonja a szemöldökét.
- Ha elmondom többet szóba sem fogsz állni velem.
- Miért? 14?
- Mi van? Dehogy? Úgy nézek ki mint egy 14 éves? 19 vagyok.
- Nem vészes.
- Több mint 10 év. - emlékeztetem.
- Annyira vicces, hogy te ezt tudtad én meg nem. Hazudtál. - dől hátra döbbenten én pedig egy pillanatra megijedek.
- Nem... én nem... én csak... féltem, hogy elveszítelek.
Olyan hangosan nevet fel, hogy félek mindjárt ledől a székről.
- Ha. Ha. Nagyon vicces volt.
- Ezért jó ha színész vagy.
- Én is színész vagyok. - háborodok fel.
- 2 mondatot mondál abban a sorozatban ahol én vagyok az egyik föszereplő. Azért ez nem nagyon dolog.
- Ne mondd ezt. Bántó. - pislogok sokat, hogy bekönnysedjen a szemem majd amikor olyan fátyolos lesz elfordulok pislogok egyet így mira visszafordulok felé már egy könnycsepp csordul le az arcom.
- Bocsánat. Tényleg... nem gondoltam bele. Neked ez biztos nagyon dolog volt és nem volt szép, hogy...
Ekkor röhögőgörcsöt kapok. Amikor már vagy 20 másodperce nevetek mosolyogva megszólal.
- Jól van mostmár elég lesz. - vigyorog.
- Drágám én is színésznek tanultam. Nekem is mindig ez volt az álmom ahogyan neked. - oktatom ki és amikor felnézek látom, hogy engem néz. Totál OLYAN szemekkel. Olyanokkal amiket nem tudok értelmezni. Felnézek a szempilláim alól. A nevünket kiáltják.
- Drew! - Amikor nem reagál újra megszólítom ezúttal hangosabban. - Drew! - mosolygok mire kitisztul a tekintete feláll és mire visszaér már kezében van a két műanyag pohár.
- Mi a kedvenc filmed? - kérdez újra miközben beleiszik az epres turmixába.
Úgy csinálok mintha gondolkodnék majd megszólalok.
- A kísértetház. - bólintok mire félrenyeli a turmixát és köhögni kezd. Páran felénk néznek. Pár lánynak ki is keregedik a szeme. Máris hallom az "Az ott Drew Starkey?" kérdéseket. A kísértetház egy film. Az egyetlen olyan film ahol Andrewnak szexjelente volt. És én tényleg vagy hatszor láttam Bonnieval ha nem többször.
- Ez most tök komoly?
- Persze. Volt benne egy csávó, aki rohadt szexi volt. De sajnos már nem emlékszem a nevére. - biggyasztem le a szívószállal az ajkamat miközben a távolba révedek.
- De kár. Pedig... én biztosan tuti ismerem. Összehoztalak volna vele.
- Nem kell. Már úgyis ismerem.
- Tényleg? - rekedt vággyal teli hangjától összerándul a gyomrom.
- De Bonninak jobban tetszett.
- Ki az a Bonnie? Van lányod? - esik le az álla egy pillanatra mire elnevetem magam.
- Honnan tudtad? - nevetek még mindig. - Amugy meg, hogy jött ki a matek? Nem... a legjobb barátnőm. Odavan érted. Meg vissza. Nagyon kínos lesz az a találkozás.
- Nem baj, tudom kezelni ha valaki odavan értem. - vonja meg a vállát.
- Hú, okéé egó kapitány. - fújom ki a levegőt és beleiszok a turmixba.
- Csinálhatunk egy fotó? - jön oda hozzá két 15 év körüli kislány majd Joseph kedvesen átöleli őket miközben ők hozzábújva egymás után lövik a képeket. Majd meglepetésemre az egyikük arcon puszilja. Majd elmennek.
- Nem értem miért vannam ennyire oda érted? - forgatom meg a szemem ő pedig hangosan felnevet.
ESTÁS LEYENDO
As A Thief 《Drew Starkey Ff.》
FanficMellékszerepet kaptam az outer banksben. Csak egy statiszra szerep volt. De Ő mégis felfigyelt rám. Úgy nézett rám mint senki más. Próbáltam figyelmen kívűl hagyni őt. De természetesen nem ment. I feel her (him) heart beat - Love me Minden jog fennt...