Selaaam ben geldim:)
Biliyorum geç geldim ama vakit bulup yazamıyorum maalesef..
İyi okumalar🌟🤍
***
Yazardan'
Barış sinirle adama bakıyordu. Nasıl bu kadar cani olabiliyordu? Kızın halini bilmiyor muydu bu adam? Adam şokla ona bakarken Umay'ın elinden tuttu Barış.
"Sevgilim bu iş de çalışmayacak! Bitti!" Dedi sinirle Barış.
"Barış ba-" diyecekken Umay, barış onu susturdu.
"Sevgilim lütfen. Gerek olmadığını demiştim ama yeter. Bu hadsizle çalışmayacaksın güzelim" dedi Barış.
Umay Barışa hayranlıkla bakıyordu. O olmasa napardı acaba? Güzelim.. demişti ona. Ne kadar adamın yanında olduğu için dese de. Hızlı olan kalbi, daha da hızlanmıştı.
Taner şaşkınla onlara bakıyordu. Bu kız Barış Alper Yılmaz'la mı sevgiliydi? O zaman ne diye çalışıyordu. Bu adamla ferah içinde yaşıyorken, burda ne diye sürünüyordu.
"Kendini acındırıyorsun birde, şuna bak milyoner sevgilin var. Utan biraz" dedi Taner alayla.
Barış sinirle ona döndü. Bi küfür savurdu. Bu adama dalmak istiyordu suan. "Sanane lan! Benim sevgilim değil mi? İstediğini yapar! Sana mı düştü lan sorgulamak!" Dedi sinirle barış.
Üstüne gidecekken Umay koluna yapıştı. Daha fazla kavga etmesini istemiyordu. Barışa zarar gelir diye korkuyordu. "Nolur gidelim, boşver" dedi sessizce.
Barış bakışlarını anında yumuşatarak, başını salladı. Umay yeterince korkmuştu zaten. Daha fazla onu korkutmak istemedi. "Gidelim canım, senide bi daha görmeyeyim. İkinci kez karşılaştığımızda bu senin hayrına olmaz" dedi dişlerinin arasından.
Mekandan çıktılar, arabaya bindiler. Eve gelene kadar ikisi de konuşmamıştı.
Eve gelince, salona geçtiler direkt. Umay ne diyeceğini bilmiyordu ama teşekkür etmeliydi.
"Barış, cok teşekkür ederim sen olma-" derken barış sözünü kesti."Deme öyle, o hadsizin suçu." Dedi.
Gülümsedi Umay. "İyiki varsın Alper" dedi Umay.
Barışta gülümsedi, nedense onun ağzından ikinci ismini duyması hoşuna gidiyordu. "Sende iyiki varsın Umay" dedi yumuşak bi sesle.
"Şey sen dinlen istersen benim yüzümden hemen geldin oraya" dedi Umay.
"Sunu keser misin? Ben şikayetçi miyim ya?" Dedi barış gülerek.
"Peki, tamam tamam. Yinede duş al sen, bende geceyim odama" dedi Umay.
"Tamam, iyi geceler. Yarın konuşacağız" dedi barış. Merak ediyordu, o adam önceden de mi öyle davranıyordu yoksa?
Umay başını salladı, barış duşa giderken Umay'da odasına gitti.
***
Umay'dan
*sabah*
Sabah erkenden kalkıp giyindim. Bugün dersim yoktu, o yüzden barışa güzel mi kahvaltı hazırlamak istiyordum.
Dün benim yüzümden tatsız bi olay yaşamıştı sonuçta. Ne kadar önemli degil dese de. İçim rahat değildi. Mutfağa gittim.
Şarkı eşliğinde kahvaltı hazırlamaya başladım.
*yarım saat sonra*
Kahvaltı tamamen hazırdı, barışa çağırmaya gidecekken Efsun'dan gelen mesaja baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Meleğim// Barış Alper Yılmaz
Fantasy"Koyu Galatasaray'lı olan Umay derbide Mert Hakan'a saldırarak başına bela alır, lakin o olay sayesinde hayatının aşkı ile tanışacağından habersizdir..."