cox meeting

4 1 0
                                    

într-o zi necurată, intră o pulă sculată.
acea pulă era a lui Răzvan, sexul sexelor, pula pulilor, el plictisit de viata se duce sa caute droguri, așa că se pune pe darkweb sa caute drug dealeri și să vorbească cu ei ca să își cumpere droguri ca să tragă pe nas, pana a găsit un drug dealer random..

acel drug dealer era din Moldova, îl chema Mihai.

Răzvan se pune la comun acord cu Mihai să se întâlnească ca să cumpere dorguri, așa că la ora 3 noaptea Răzvan și Mihai se întâlnirea la o casa abandonată..

Mihai grăsanu cu coxul in mana era vai de viata lui, era cât casa și trăgea pe nas toată ziua. Dar lui Răzvan nu-i pasa, așa că ia drogurile de la Mihai din mana, trage pe nas și ajunge sa aibă un boner, adică sa i se scoale pula, dar cred ca coxul ala avea ceva în el de o făcut ca drake-ul lui Răzvan să crească mare și tot mai mare, Mihai văzând asta se speriase căci el nu a mai vazut în viata lui o pulă așa de mare, asa ca deveniseră gelos ca el are sardină IN loc de pulă.

im fine, Răzvan deveniseră excitat din cauza ca avea pula crescătoare, așa că a început să dea laba de rață lui Mihai, când Răzvan a terminat să dea laba a avut un orgasm, din pula lui ieșiseră cox și foarte mult praf magic. Mihai era speriat de la ce vedea (da nimănui nu-i pasă HAHA) iar Mihai balonat de la frică, deveniseră cât Burj kghaliha (ioi ce greșit am scris💀 but idc)

așa că Răzvan văzând cum muhai avea tot coxul ala pe fața lui el.... (sábado por el plictisit en el plictisit del club si no es inteligente o sa ma uit o de lo que se) el a devenit și mai excitat cand a văzut coxul ala pe retardatul balonat Mihai, așa că a decis să îl fută pe Mihai.

Mihai începând să plângă, zice ca de ce îl fute și "AAAA AJUTOR CA MA FUTE AAAA AJUTOr", și ca de ce îl fute ca e gras și urat și retardat și nimeni nu îl iubește...
Răzvan zice: slab, gras, nu-mi pas'

Mihai trage bășini așa puturoase în cât la făcut pe Răzvan să vomite, așa că Mihai avut timp sa fuga (din pacate) cât Răzvan își vomita intestinele de la mirosul de la basinile lu Mihai și de la Mihai în sine (go take a shower faggo)

povestea amoroasă lui razvi futaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum