lumea paralelă

6 2 0
                                    

Era o zi normală, până când Palezeus Iluminati din greșeală a trimis pe Sid, Răzvan, Ana și Gabriel (2 lei) pe o lume paralelă. Deoarece era o lume paralelă, totul acolo era diferit..

Pe acea lume paralelă, Răzvan era fata și o chema răzvana, sid era un pește (ce dracu..💀) Ana era băiat, și îl chema andrei, iar Gabriel 2 lei era fată și îl chema Gabriela 5 lei.

În fine, ei când au ajuns pe lumea aia au început să fie foarte excitați de la această schimbare drastică și dramatică. Andrei a început să o agațe pe Gabriela 5 lei și la un moment dat au început să se fută pe jos.. Răzvana era foarte confuză despre tot ce se întâmplă, și nu înțelegea de ce Sid e pește.

Dar ghiciți ce, lui Răzvana tot nu îi păsa, așa că l-a luat pe Sid peștele și a început să frece cu Sid peștele de pizda ei, folosind pe Sid peștele ca un vibrator. După ceva timp Răzvana are un orgasm așa că dă squirt peste tot, lumea începuseră să creadă că a început ploaia de la slobozu lui Răzvana.

Gabriela 5 lei era foarte ciufulită căci Andrei a futut-o foarte bine și agresiv și senzual și mișto. După ceva timp ei toți s-au îmbrăcat (înafara de Sid peștele, că na.. e un pește...) ei toți au decis să o caute pe Palezeus Iluminati că să îi ducă pe toți la normal și să îi ducă înapoi pe lumea reală. Andrei era cel care îi conducea, deoarece el știa unde se poate afla Palezeus Iluminati (nu întrebăm de unde știe..)

La un moment dat, Răzvana se pișă pe ea, și îl folosește pe Sid peștele drept șervețel să se șteargă la pizdă de pișat.

După 20 de minute de mers, ei au ajuns la Palezeus Iluminati, așa că au decis sa vorbească cu Palezeus Iluminati.

Andrei: Bună Palezeus.
Palezeus Iluminati: Bună mam- oh adică.. bună Ana.
Andrei(Ana): poți te rog să ne duci înapoi pe lumea normală? noi nu aparținem acestui loc.
Palezeus Iluminati: ok

Așa că după tot asta, Palezeus Iluminati i-a adus pe toți pe lumea reală, toți bucuroși de întoarcere, au decis sa se fută în grup.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: 6 days ago ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

povestea amoroasă lui razvi futaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum