Bilinmeyen Numara
TarhyubgggTaehyung
Kimsin?Bilinmeyen Numara
Jwon Jyngkopkjkkkj
(Jeon Jungkook)Bilinmeyen Numara
Nwden by kwdar uakisiklisib
(Neden bu kadar yakışıklısın)
Görüldü ✓✓Bilinmeyen Numara
Swviselim tqehyunnung
(Sevişelim Taehyung)Bilinmeyen Numara
Pqrmaklarim uetmiyoopo
(Parmaklarım yetmiyor)Bilinmeyen Numara
Tawhyubg lytfen
(Taehyung lütfen)
Görüldü ✓✓Taehyung
Yazıyor...
Kısık sesle inle Jeon,
beni oraya getirme.Taehyung çevrimdışı
-
Kıyafetlerim etrafa saçılmıştı, çıplaktım.
Penisimi ufak ellerimle kavrayıp çekerken öbür yandan da parmaklarımla deliğimi beceriyordum. Aklımda bir kişi vardı, Kim Taehyung. Taehyung ilgimi çekiyordu. Kaslı kolları, keskin yüz hatları, dolgun dudakları, saçları ve...gözleri. Gözleri çok güzel, sanki tüm galaksi ufalıp gözlerine girmiş gibi. O karanlık gözlerine gömülmek isterdim binlerce kez. Esmer teni insanı deli ediyordu adeta. Üstelik çok uyumluyduk. Benim süt gibi beyaz tenim ve onun yanık, esmer teni...
O biraz gizemli biri, çok sık evde olmuyor. Her sabah 7'de evden çıkıyor ve bir yere gidiyor. Nereye gittiğini bilmiyorum ama çok merak ediyorum. Sırf onu görebilmek için sabahın 6'sında kalkıyorum. Pencereden bakınca gördüğüm tek şey onun kumral, dalgalı saçları ve her gün giydiği takım elbiseleri oluyor.
Sikeyim, o çok çekici!
Taehyung benim imkansızım.Taehyung'u düşünerek kendimi rahatlatırken zil sesini duydum. Ardından kapı 3 kez tıklandı. Nasıl göründüğümü aldırış etmiyordum. Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm, yalpalıyordum. Hâlâ alkolün etkisindeydim belli ki. Bir hışımla kapıyı açtım ve karşımda duran esmeri görünce sırıttım. Taehyung beni baştan aşağı süzdü, yüzünde hiçbir ifade yoktu, kaşları çatıktı.
Esmer adam bir anda içeri girdi ve kapıyı kapattı. Belimden kavrayıp beni duvara yapıştırdı ve tek elini başımın hizasında duvara sabitledi. "Sana kısık sesle inlemeni söylemiştim Jeon."
Yüzüne şaşkınca bakarken gözlerini devirdi. "Kime bulaştığını bilmiyorsun, sakın beni rahatsız etme Jeon. Senin için ve..." Biraz duraksadı ve geri çekilip vücudumu tekrar süzerken, dudağının tek kenarı yukarı kıvrıldı. "Ve şu güzel kalçana yazık olur Jeon." Sertçe yutkunurken esmer adama bakıyordum.
Kalça mı dedi o? Kalçama neden yazık olsun ki? Ah sikeyim, neden bekliyorum ki?! Aylarca bu an'ı bekledim ben! Hadi Jungkook, bir şey yap!Hızla öne atıldım ve ellerimi Taehyung'un geniş omuzlarına yerleştirdim. "Tadıma bakmak istemez misin Taehyung?" Aramızdaki boy farkı ondan daha çok etkilenmeme sebep oluyordu. Başımı hafif yukarı kaldırmış, ona bakıyordum. Esmer adam hiçbir mimik yapmadan, sert ifadeyle konuştu. "Kendini önüne gelen herkese tattırıyorsun sanırım. Memnun kalıyorlar, belli." Son kez vücudumu süzdü ve beni itip duvara çarpmamı sağladı. Çarpmanın etkisi ile ağızımdan ufak bir inilti fırladı. Sudan çıkmış balığa dönmüştüm, ne olduğunu anlamamıştım. Tek yaptığım boş bir ifade ile Taehyung'a bakmaktı. Taehyung kapıya yöneldi "Dediğim gibi Jeon, sakın beni rahatsız etmeye kalkma." Az önce girdiği kapıyı sertçe çarpıp çıktı. Gözlerim dolmuştu, neden böyle davrandı? Neden bana fahişe muamelesi yaptı? Neden geldi? Neden gitti?..
Tüm bu düşünceler aklımı kurcalarken bulunduğum durumun tekrar farkına vardım. Kendimden utanmıştım, aptal gibi hissediyordum. Belki de öyleydim...
Odama gittim ve etrafa dağılan kıyafetlerimi yerden aldım. Onları yavaşça giyip yatağa uzandım, gözlerimi kapattım uyuyabilme umuduyla. Kafamdaki sesler susmuyordu. Uyuyamayacağımı biliyordum, ağlayacağımı da.
Keşke bu yaşananların hepsi bir kâbus olsaydı ve hemen şimdi uyansaydım...
Bölüm sonu
Yazar notu
Selam arkadaşlar, kitabın ilk bölümü bu şekildeydi. Aslında bu biraz "tanıtım" gibi bir şeydi. Olaylar biraz hızlı gelişmiş olabilir, bunun sebebi sıkılmamanızı istememdi. Eğer tutarsa kitabın devamı gelecek. Umarım beğenirsiniz.
Öpüldünüz, görüşmek üzere.
YOU ARE READING
Hard Love
RomanceJeon Jungkook, çok fazla alkol alıp sarhoş olur ve sırılsıklam aşık olduğu mafya lideri komşusuna yazar. •SEMETAE! •UKEKOOK!