Asjad pakitud aga üks päev veel siis saatanlikus Soomes. Mul on aeg teistega hüvastijätta.Teistega ehk empsiga. Ta viib mu mingisse kohvikusse see peaks olema üllatus. Ma vihkan üllatusi. Eriti Soomes. Aga mis teha et ma siin sündisin.(Ps: mu emps on eestlane ja sellepärst ma Eesti keelt oskangi aga mu isa oli soomlane aga ta oskas väga hästi eesti keelt)Siis helistas mu ema.,,Kullake tule maja ette.'' Ma panin kõne kinni ja läksin alla. Ma läksin ja sealt trampisin alla. Ma panin oma saapad jalga ja tegin ukse lahti.,,Kullake need on sulle!'' Ta ulatas mulle auto võtmed.,,Milleks need? Ma ostsin sulle auto. Kus see auto siis on?'' Küsisin ma murelikult.,,New Yorgis. Ahah.'' Vastasin ma.Ma natukeseks juba mõtlesin et mu ema on hulluks läinud. Wiuh. Aga ma võtsin võtmed ja läksin sisse tagasi. Ma tirisin oma saapad jalast. Ma sammusin vaikselt elutuppa.Ma siis istusin diivanile ja tõstsin oma jalad üles diivanile.Kas mind huvitas? Eiii.Ma vahtisin TLC pealt mingit suvakat sarja. Mingi TordiBoss. Ahh suva vähemalt saan vaadata.(Mul on juhiload juba käes :))
{2 Tunni pärast}
Ma kuulsin karjatust köögis.,,Greete sööma! Jaja ma juba tulen.'' See oli ainult mu ema kriuskamine.Ah suva ma saan siit varsti ära. Ma läksin kiirendatul sammul kööki.Söögiks oli kartulipudru ja liha. Vähemalt midagi siin Soomes hea.Ma sõin ära oma kartulid ja liha. Mu emps oli juba ammu lõpetanud aga ikka istus mu vastas ja vahtis mind.,,Ema ära vahi mind palun :).Oih sorry,kas ma jäin vaatama?. Jah sa jäid vahtima mind :).Sorry.''Ma lõpetasin söömise. Ma läksin oma tuppa. Rahulikult läksin ma trppidele ja sealt siis oma tuppa. Ma panin kõik musta. Musta topi,mustad retuusid,ja ma panin oma juuksed krunni.Ma läksin trepist alla. Ma panin oma süsimustad saapad jalga. Ma istusin empsi autosse ja ma läksin kalmistule. Ma läksin oma isa juurde. Ma ostsin tee peal küünla mille ma panin ta haua peale. ,,Issi ma lähen nüüd New Yorki aga sinu pilt tuleb kaasa.Ma armastan sind.''Ma lahkusin enne kui ma nutma hakkan. Kuid oli liiga hilja. Kui ma autosse jõudsin siis mul tuli pisar. See soolane pisar mis tuleb siis kui sa oled tõeliselt kurb.Aga ma pühkisin oma pisarad ära. Ma panin mootori tööle ja sõitsin koju.
{Kodus}
,,Noor daam kus sa käisid? Ma käisin surnuaias. Ilma minule ütlemata?Jah ema ma pole enam titt.'' Ma sain pahaseks. Ma tirisin saapad jalast ja trampisin oma tuppa.,,Noor daam kuidas sa minuga käitud?'' Kuulsin ma ema karjumist all.Ma põrutasin ukse kinni ja panin ukse lukku ka.Ma paiskusin voodisse. Umbes 10 min pärast ma tõusin püsti ja tegin ukse lahti. Ma läksin alla ema juurde ja vabandasin.,,Ma väga vabandan emme,ma käitusin halvasti ja isekalt.Tule siia kullake'' Ma läksin ema juurde ja tegin talle kalli.Ta hakkas nutma.,,Sa oled juba nii suur Greete.'' Nuuksus mu ema.,,Ma armastan sind kullake.Mina sind ka emme :).'' Ma tegin talle põse peale muzu. Ma võtsin end oma ema haardest lahti.,,Ma lähen pessu.Okei kulla.'' Ma läksin oma tuppa. Ikka nagu tavaliselt. Trepist üles ja vasakule.Ma võtsin riidest lahti ja läksin vannituppa. Ma astusin dušši alla. Ma keerasin vee peale. Ma pesin juuksed ja oma keha. Umbes 30 min pärast ma lõpetasin ma kuivatasin end ja tegin ennast korda. Ma läksin koheselt magama. Otse kui mu pea patja puudutas ma jäin magama.
{Hommik kell 00:04}
Ma ärkasin. Kuna kohver oli pakitud siis muret polnud. Ma pakkisin viimsed ajad. Jätsin emaga hüvasti ja istusin autosse Lennujaamani oli tund sõitu. {Umbes tunni aja pärast.}Nojah ma olen lennujaamas nüüd. Lennuk läks kell 6 ja see tähendab et mul on 45 min. Ma käisin vetsus ja tegin Chek-In'i. Liikusin lennuki peale. Istusin enda kohale ja lend võis alata.
LOODAN ET OSA MEELDIS. VB LIIGA PIKK AGA LOODAN ET HEA-AUTOR
YOU ARE READING
Greete Elu
Teen FictionMilleks see hullus? Kas kahte meest saab samal ajal armastada? Saa selles jutus teada. Greete on 21 tüdruk kes kolis New York'i. Ta tuli Soomest.Ta on super õnnelik et ta sai sealt põrgust ära. Ta ema on kristlane ja muretseb ta pärast väga aga sama...