Selam✨
Bu sefer erken geldiiim:)
Biraz kaos olacak gibi.. çok az
İyi okumalarrr🤍
***
Umay'dan
"Merhaba efendim" dedim az çıkan sesimle. Suanda o kadar utanıyordum ki. Hayır başımıza gelene bakar mısınız?
"Adın Umaydı değil mi güzel kızım?" Dedi Emine teyze.
"Evet efendim" dedim.
"Ne güzel ne güzel, sonunda bizim oğlanın bi sevdası olmasına sevindim. Evde kalacak diye korkuyorduk" dediğinde kendimi tutamadım güldüm.
"Teşekkür ederiz efendim, kalmaz kalmaz. İsteyeni çok" dedim.
Göz ucuyla efsuna bakmıştım, kendine geliyor gibiydi. Kerem başında kolanya ile bekliyordu. Ah Efsun'um ah..
"Öyle öyle de bizim oğlan son ilişkisinden sonra ilişki yapamadı pek, o yüzden korkuyordum bende yapamaz diye. Sanaca baskı yapmıyor demi?" Dediğinde kaşlarımı çattım.
Ne baskısı? Hem son ilişkisinde nolmustu ki? Barışla göz göze geldiğimde. "Ne dedi?" Dedi sessizce.
Ona bişey demeden telefona döndüm. "Yok yok efendim biz suanda iyiyiz" dedim.
"Ah ne güzel kızım, inşallah hep öyle olun. Görüşürüz o zaman" dedi.
"İnşallah efendim, görüşürüz" dedim.
Telefonu kapatıp barışa verdim.Efsun' un diğer tarafına oturdum, yavaş yavaş gözlerini açıyordu. "Neden böyle oldu?" Dedi kerem.
"Şey.. sizin hayranınız da" dediğimde kerem gülümsemişti.
Sanki birazda utanmış mıydı o? Barış bi an gülmüştü. "Görüyorsun kardeşim, kızların üstündeki etkini" demişti.
Kerem yanındaki yastığı ona fırlatmıştı. "Doğru konuş lan üstünde falan ne!" Diye kızdı.
"Ne dedim cikom ya?" Dedi yalandan sızlanarak.
***
Efsun yarım saatin sonunda kendine gelmişti. Salonda oturuyorduk, olanları efsuna anlattık.
"Yani o Taner olacak it! Görüntüleri paylaşmış, kavga ettiğimiz yeri değilde senin elini tuttuğumu savunduğum yerleri falan" dedi barış.
Görüntüleri izlemiştim. Altına Barış Alper Yılmaz'ın sevgilisi Umay Uslu'dur yazıyordu.
"Napacagiz peki? Annene yalan söyledik" dedim.
"Önemli değil ya, olay unutulsun anneme olmadı yapamadık deriz. Sosyal medyayı takma, hesabın gizli zaten. Oraya açıklama yapmak zorunda değilsin" dedi.
"Kesinlikle ya, su Mert Hakan olayından sonra üstüne gelirler zaten" dedi Efsun.
Başımı salladım, haklılardı. Daha fazla göz önünde olmak istemiyordum.
"Eee napıyoruz?" Dedi Kerem.
"Klişe gelebilir ama birbirimizi tanımak için şişe çevirmece oynayabiliriz" dedi efsun.
Herkes onaylamıştı, masanın etrafına oturduk. Sanki bi an çocukluğuma gitmiştim. Yetimhane de arkadaşlarımla beraber çok oynardık.
"Evet ben çevireyim" dedi efsun.
Çevirdikten sonra konuştu. "Evet Kerem Umay'a soruyor" dedi.
Kereme döndüm. "Doğruluk mu? Cesaretlik mi?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu Meleğim// Barış Alper Yılmaz
Fantasy"Koyu Galatasaray'lı olan Umay derbide Mert Hakan'a saldırarak başına bela alır, lakin o olay sayesinde hayatının aşkı ile tanışacağından habersizdir..."