34{U+Z}

208 13 4
                                    

"မောင်ကလည်း ယမုံ့ကို ဘားကို ဘာလို့ချိန်းတာပါလိမ့်..."

ထောင့်ဝိုင်းမှာထိုင်ကာ တစ်ယောက်တည်း ငြူစူစွာပြောပြီး လက်ကနာရီကိုကြည့်မိတော့

"9 နာရီတောင် ထိုးတော့မှာပဲ မောင်မရောက်လာသေးဘူး ဖုန်းဆက်ကြည့်ဦးမှ"

'လူကြီးမင်း ခေါ်ဆိုသော ဖုန်းမှာ သက်မှတ်ချိန်အတွင်း ပြန်လည်​ဖြေကြားခြင်း မရှိပါသဖြင့်..'

ဖုန်းလေးကိုကိုင်လို့ မပီမပြင်လေးပြုံးကာ

"မောင် ဖုန်းနားမရှိလို့နေမယ်..ခနနေရင်တော့ ရောက်လောက်ပါရဲ့.."

ကနေတဲ့ သူတွေကိုကြည့်လိုက် ရှေ့က ကော့တေးခွက်လေးကို ကိုင်လိုက် သီးချင်းလေး လိုက်ငြီးလိုက်လုပ်နေရင်း စိတ်တို့ဟာ မကြည်ချင်တော့သလို...ဖုန်းကို ထပ်ဆက်ကြည့်တော့လည်း....

'လူကြီးမင်း ခေါ်ဆိုသော ဖုန်းမှာ သက်မှတ်ချိန်အတွင်း ပြန်လည်​ဖြေကြားခြင်း မရှိပါသဖြင့်..'

အဆက်မပြတ်ခေါ်ရင်း ဆက်တိုက်ကြားနေရတဲ့ ဒီအသံကိုတောင် မုန်းမိလာသည်။နာရီကြည့်တော့ 10 နာရီ ထိုးတော့မှာမို့ တုန်နေတဲ့ လက်တို့ကို စိတ်တင်းလို့ ထိန်းထားပြီး ရှေ့က ကော့တေးတွေပဲ ဆက်တိုက်သောက်နေမိသည်။

ကိုင်သူမရှိတဲ့ ဖုန်းလေးကို ငေးကြည့်လို့ သောက်ထားတဲ့အရှိန်ကြောင့်ပါ ရောပြီး ပြိုကျလာတဲ့ မျက်ရည်စတွေကို မသုတ်ပဲ ခပ်​ဆွေးဆွေး လေသံဖြင့် တစ်လုံးချင်း ထွက်လာတဲ့ စကားတို့ဟာ နာကျင်မှုကိုတော့ ဖော်ပြနိုင်ကောင်းပါရဲ့....

"မောင်...ပြောတော့ တွေ့ရအောင်ဆိုပြီး ရောက်လည်းမလာဘူးမောင်ရယ်...ဘာတွေများလုပ်နေတာလဲဟင် ယမုံမျှော်နေတာလေ မောင်ရဲ့.....မောင်က ရောက်မလာတော့ ယမုံစိတ်ဆိုးမိမယ်ကွယ်...."

ဖုန်း wallpaper က မောင့်ရဲ့ ခြံထဲမှာ ပြုံးနေတဲ့ ပုံလေးကို ကြည့်လို့ စီးကျလာတဲ့ မျက်ရည်တွေကို လက်ဖမိုးနဲ့သုတ်ကာ လက်မလေးနဲ့ မောင့်ပုံလေးကို ငြင်သာစွာ ပွတ်လို့

"ဒါပေမယ့် မောင်ရယ် ယမုံက မောင့်ကို စိတ်လည်းမဆိုးရက်သလို စိတ်လည်း မနာနိုင်ဘူးကွယ်....ဟား...ဟား....ဒါကိုသိလို့လည်း မောင်က ယမုံ့ပေါ်ကို ဆိုးနေတာပေါ့ ဟုသလားမောင်...ပြောစမ်းပါ မောင်ရယ်...ပြောစမ်းပါဦး..."

မောင်ချစ်သော အညာသူ ( gl fic)   Where stories live. Discover now