Kička x Švec
Kde bolo tam bolo jendo dievča menom Kička ktoré malo 2 najlepšie kamarátka ktoré jej boli ako sestry. Pomáhali jej vždy keď sa cítila smutne a potrebovala pomoc. No trz potrebovala pomôcť Simkva. Potrebovala zaniesť papier Švecovi o necvičení a tak poprosila dievčatá do skupiny aby mu ho vedeli odniesť keďže ona nemohla. Jediný kto odpovedal bola Kička, keďže Filk bola zaneprázdnená backshotmi.
Ale to vedela iba Filk keďže ani neodpovedala do skupiny. Kička sa teda navrhla že pôjde ona.
Zobrala sa teda do školy ktorá bola totálne prázdna a opakovala si v hlave že to bude v poriadku. Šveca sa naozaj bála a preto to chcela mať vybavené čo najskôr ako mohla.
V autobuse sa ešte presviedčala že všetko bude okay. Veď Simkva jej v minulosti pomohla zaplatiť jej spolu bývajúcej pokutu.
Keď už stála pre dverami kabinetu tak zaklopala naň a čakala. No nikto sa neozýval tak teda sa oprela celou svojou váhou na dvere aby skontrovala že či naozaj niekoho je počuť. No v tom sa dvere kabinetu otvoril a Kička spadla na maskulínne telo s vôňou sexu. Bola to tak silná dominantná vôňa že ju až zaštípal nos, priťahovalo ju to.
Kička sa pozrela svojimi psími očami na toho záchrancu a venovali si dva vášnivé nespútané pohľady.
Ten niekto ju zobral a položil na nové kreslo ktoré ešte v miestnosti nikdy nevidela. No už vedela kto je jej záchranca bol to Švec.
"No hopaj si.. Určite si sa udrela.." švec dobre vedel že sa udrela lebo jeho masívne guľky to naozaj zacítili.
Kička zmätená sa pozrela na Šveca a chcela mu podať papier no ten sa jej vyšmykol z ruky rovno pred ňu a tak sa z kresla prehla za tým papierom no to isté urobil aj on. Ich tváre delilo pár milimetrov a zadíval sa opäť do jej čokoládových hlbokých psích anglických očí.
Švec sa pozrel na jej udretú ruku a tak rýchlo zdvihol papier a a postavil sa k skrinke s obväzmi.
"Nemusíte nič robiť veď ja som okay... Ja už teda pôjdem."
No v tom ju strčil rukou do hrude kde zacítil jej veľké tits. Kička opäť bola teda na kresle a on ďalej hľadal. Po pri tom sa jej spýtal pár otázok.
"Čo tu vlastne hľadáš... A prečo si vlastne odpočúvala." Na konci iba nahodil sadistický úškrn a jemne sa na ňu pozrel.
"nooo len som prišla odniesť papier za Simkvu to je všetko"
"Som rád že si prišla..." No v tom si popod nos zašepkal: Vyjebem z teba dušu...
Kička si myslela že dačo počula no nechala to radšej tak. Myslela si že zahrešil kvôli tomu že nevedel nájsť obväz.)
Keď našiel obväz tak si čupol pred ňu a gentle jej chytil ruku a potiahol ju viacej k sebe...
Kička ani nedýchala na sucho prehltla v tom jej však schytil aj druhú ruku a zviazal ich oboje o vrchnú časť sedačky aby sa nemohla hýbať. Na konce sedačky jej taktiež priviazal aj nohy a by sa už úplne nemusela hýbať. Stalo sa to všetko tak rýchlo že nestihla ani kričať a už mala zviazané aj ústa. No stihla ešte vytiahnuť ruku a slapnúť Šveca po jeho mužnej tvári.
No on sa len uškrnul svojím sadistickým pohľadom ju uzemnil a zatiahol jej ešte viacej ruku.
"nechápem prečo sa vzburuješ... veď určite si mala frajera a určite si si sním užila je tak.." Švec jej obväz jemne stiahol dole aby počul odpoveď no vrátil jej to hneď naspäť lebo si uvedomil že by mohla kričať o pomoc.
"neboj sa Kička budeš ako v nebi..." V tom len počula ako sa rozopol opasok a ona vedela že je už neskoro robiť čokoľvek no keď už ju začal vyzliekať prekusla obväz a zakričala na celý kabinet.
"ALE JA SOM EŠTE PANNA"
Švec ostal v nemom úžase a jeho výraz stál za všetko doslova mu aj ešte aj viacej stál ako predtým.
"Tak to som rád a budem poctený keď môžem byť prvý kto ťa pretrhne ako igelitový sáčok"
Kičke iba utiekla slza spod obväzu a Švec jej jemne pretrel líco. Jej zviazané ruky dal ku vrchu postele a zaboril do jej svoj 2 metrový kokot ktorý prisahám nemal konca. Bol tak tvrdý a veľký a žilnatý no samozrejme bol aj v Kičke...
Kička stihla zakričať na celý kabinet no Švec sa ešte viacej vzrušil a ešte viac zabodol svoj veľký mocný kar do Kičky...
Potom ju prehodil na brucho a začal jej dávať také backshoty že ani Guľka ani Zachy také nemali.
No v tom sa kička stihla oslobodiť a Švecovi polámala kokot na dve časti.
Jeho kokot v strede jednoducho praskol a jeho vrchná časť len tak visela ako moja nádej na dobrú známku z chémie.
Kička sa rýchlo naspäť obliekla a utiekla pred školou zavolala políciu no Švec ostal mŕtvy v kabinete. Keď prehľadávali jeho kabinet našiel sa jeho denník kde bolo niekoľko zneužitých mužov od cukríčka po strašilku, eda sheerena... A taktiež ďalšie načasované obete... Zistilo sa že na Kičku bol naozaj pripravený a naozaj toto celé mal naplánované. No Kička bola silnejšia rýchlejšia ako on a porazila...
Ostala ako jediná čo utiekla tomuto monštru...
(Repík bol konečne slobodný)
ESTÁS LEYENDO
Fanfikcie kde sa nechceš vidieť...
RomanceFanfikcie typu rodinných prípadov <3 ૮₍ '˶• ᴥ •˶' ₎ა <3