Satır arası yorumları boş bırakmayın lütfen. Beğenmeyide unutmazsınız çok güzel olur çokça teşekkürler desteğiniz için.
Keyifli okumalar🤍
22 senelik hayatımda ilk defa kendimi mutlu hissediyordum. Gerçek manada mutlu. Arden'le tanışmak hayatımın bana verdiği en değerli ve şeydi her gün,her saat, her saniye şükür ediyordum. Her türlü kötü şey yaşamamıştım ama artık mutluluk zamanıydı.
Mutlu olma sırası bana gelmişti ve uzun sürede bende kalsındı.
Ondan sonrasını saymayı bıraktığım arabalar durmuş ve hepimizi arabadan inmiştik. Eve baktığımda uzun avlusu olan bizim konağa oranla daha küçük müstakil bir evdi.
"Hasta olmayız inşallah ne kadar soğuk hava. Dinç hadi önden yürü."
"Tamam anne." dedi heyecanla
"Kızlar sizde baklava tepsilerini taşıyın. Arkamızdan gelin siz."
"Tamam hanımım." dedim
Baklavalar Ardenin arabasının önündeki arabadaydı bu yüzden Açelya'yla oraya yöneldik. Arden'de o sıra telefon görüşmesi yapıyordu galiba tam arabanın önünden geçerken inmişti bende ona baktım yandan bir gülüşle bana bakıp gözlüğünü çıkarmıştı önüme döndüğümde bende olan bakışlarını görebiliyordum.
Baran bize kapıyı açtığında ilk tepsiyi almak için Açelya arabaya eğildi elbisesi biraz kısa olduğu için bir elinide elbisesine atmıştı arabadan çıktık kısa sürede. Açelya tepsiyi alıp Gülsüm Hanımların olduğu yere yürümeye başladı ardından ben arabaya eğildim. "Yardım edeyim mi?" dedi aynı soruyu Açelya gerek yok falan demişti.
Ona bakıp gülümsedim. Teşekkürler diyecekken "Baran şuraya gel lan." diyen Ardenin sesiyle kaşlarım çatılmıştı. Neydi bu şimdi niye sinirlenmişti.
"Tamam ağam." dedi hızlıca bende o an zaten tepsiyi almış arabadan uzaklaşmıştım Baran kapıyı kapatmıştı.
Dinç bey ve Gülsüm Hanım en önde olmak üzere kapıya doğru yürümeye başlamıştık. Gülsüm Hanım kapının ziline bastı kısa sürede kapı açılmıştı. Kapıyı açan kadın Pelin Hanım olmalıydı. 23 yaşlarında 1.70 boylarında kumral saçlı kahverengi gözlü güzel bir kızdı. Pudra rengi diz üstü askılı bir elbise sade bir makyaj yapmıştı. Oldukça zarif ve güzeldi.
"Hoşgeldiniz." dedi heyecanlı bir sesle kapıyı iyice açıp geçmemiz için geriye çekildi. Dinç Bey önce içeriye girdi Pelin Hanıma gülümseyerek çiçeği uzattı bakışlarıyla çok şey konuşuyorlardı.
"Oğlum hadisene." diyen Jinda Hanımla ufak bir gülüşme oldu Dinç bey "Tamam Babaanne." dedikten içeriye geçti onun içeriye geçmesiylede biz yavaşça geçmeye başladık.
Belimde bir sıcaklık hissettim birden yanıma döndüğümde Arden olduğunu fark ettim anlık korkutmuştu beni. Ondan başka kimse bana dokunamaz farkındaydım ama işte anlık ona baktığımda bana göz kırptı yandan bir gülüşle ben bu gülüşle eridim resmen. Çok güzeldi gülüşü sevgilimin.
Bende ona gülümseyip içeriye girdim oda arkamdan girdi kapı kapandı.
"Alalım biz onları canım." dedi yaşlı bir abla Pelinin annesiydi sanırım gülümseyerek ona uzattık 17 yaşlarında bir kızda Açelya'daki tepsiyi aldı.
Öylece içeriye girdik kapıda bekliyorduk. Jinda Hanım bizi kısa sürede gördü. "Kızlar sizde geçin oturun."
Salon büyük olmadığı için çok yer yoktu bu yüzden olsa gerek Açelya hemen boş gördüğü yere oturmuştu. Bende gözlerimi etrafta gezdirdim boş yer için. "Hüma'cım gel buraya otur." diyen Ece Hanımla ona döndüm biraz yana kaymıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Rüyalar
De TodoHüma Altın ve Arden Sarıoğlu Hikayesidir. Hüma, ailesi tarafından sevgi hissetmeden büyümüştür onu seven ve değer veren tek kişi teyzesi Sevda'dır. Hüma 22 yaşına gelince zorla kendinden 15 yaş büyük biriyle evlenmemek için direnmeye çalışıyordur. S...