2.BÖLÜM

0 0 0
                                    

✧✧✧✧


Hızla odama çıktım ve hazırlanmaya başladım...

(Pinterest bu kadar arkadaşlar başka bulamadım)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pinterest bu kadar arkadaşlar başka bulamadım)

Böyle bir elbise giydim çok abartı olmayan bir makyaj yaptım..ve aşağıya beni bekleyen babamın yanına gittim..

Y/n; ben hazırım artık çıkabilirizz

Babam beni baştan aşağıya süzdü kıyafetime baktı

Babuş; çok güzel olmuşsun tatlım hazırsan gidelim.

Evden çıktım ve arabaya doğru yürümeye başladım.arka koltuğa oturdum.Neden beni bu yemeğe götürüyordu ki? Sonuçta bir iş yemeğiydi yoksa başka birşey mi vardı bilmiyordum ama çok saçma olduğunu biliyordum...

Babamda arabada yanıma bindi bir süre sesizce oturduk ben pencereden dışarıyı izliyordum babam ise telefonundan birşeylere bakıyordu bir süre sonra babam bana döndü...


Babuş: kızım yemek yiyeceğimiz kişiler çok değerli insanlar lütfen ona göre davran rezil olmak istemiyorum. Ve bukuşucağımız adamın bir oğlu var oda gelicek

Oğul mu? Ama neden bir iş görüşmesine çocuklarını götürüyorlardi?

Y/n; tamam..

Sadece tamam dedim..neden bilmiyordum ama aklımda bin türlü soru vardı..çok saçmaydı...

En sonunda restoranta ulasmistik. Arabadan inmeden önce babam tekrar konuştu..

Babuş; dediklerimi unutma y/n

Y/n;tamam baba unutmam...

Babam neden birden bu kadar katılaşmışti ki? Yanlış birşey yapmamdan mi korkuyordu yoksa başka birşey mi vardı?

Araba en sonunda durdu öncü şoför indi ve kapımı açtı teşekkür ettim şoför de bana cevap olarak gülümsedi...

Daha sonra babamda arabadan indi babam yanıma geldi ve restoran in içine döndü yürümeye başladık.. İçerisi boştu sadece büyük bir masada oturan bir kadın ve bir adam vardı kadın o kadar yaşlı durmuyordu daha doğrusu gençti en fazla 30-35 yaşlarında falandı adam ise kadına göre biraz daha yaşlıydı ikiside şık giyinmişlerdi..

Babam ile kadın ve adam doğru yürümeye başladık daha sonra babam adam ile tokalaştı..kadında bana döndü..


Carlos'un annesi=CA

Carlos'un babası=CB

CA;çok güzel olmuşsun y/ncim annene çok benziyorsun...

Y/n; teşekkür ederim efendim sizde çok güzel olmuşsunuz...

Kadın bana nazik bir şekilde gülümsedi bende aynı şekilde... Daha sonra masaya oturdum karşılıklı...

Babuş; CA yanlış hatırlamıyorsam oğlunda gelicekti ben göremedim?

CA; Carlos bizden ayrı geliyordu birkaç işleri olduğunu söylemişti birazdan burda olur...

Carlos mu? Çok merak etmeye başlamıştım acaba oğulları nasıl birisiydi?

Aradan biraz zaman geçti 15-20 dakika falan sonra kapı yavaşca açıldı ve içeriye genç bir çocuk girdi...

Evett ikinci bölümde bu kadardı umarım begenmişsinizdir hepinizi kocaman öptüm oylama yapmayı unutmayın

374 kelime*

-ZORLA EVLİLİK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin