Capitolul 1 Amelia

33 7 0
                                    

Viața mea nu a fost o poveste de basm, o fantezie sălbatică sau un vis. Pentru mine, a fost un infern, un coșmar din care nu puteam să mă trezesc.

În timp ce așteptam ca mama să mă ia de la școală, am început să-mi amintesc fericirea de pe fața tatălui meu de fiecare dată când intram pe ușa casei după grădiniță. Întotdeauna își făcea timp pentru mine, chiar și când era epuizat, făcând tot ce putea pentru a mă face fericită. Tatăl meu era totul pentru mine, dar viața are un mod ciudat de a ne surprinde cu întorsături neașteptate.

Într-o zi, când am ieșit de la grădiniță, am văzut-o pe Silvia, secretara tatălui meu de la Castilla Enterprise, așteptându-mă.

- Hei, Silvia, unde este tata?" am întrebat, nerăbdătoare și entuziasmată. Silvia era întotdeauna de încredere. Purta o fustă lungă neagră și o bluză albă, bine băgată în fustă. Ochii ei căprui sclipeau cu un zâmbet, iar părul ei era prins într-un coc dezordonat.

- Hei, dragă, tatăl tău m-a rugat să te iau, pentru că a avut o întâlnire într-un alt oraș,  a explicat ea. Cuvintele ei mi s-au părut ciudate, așa că am început să o bombardezi cu întrebări. Silvia m-a întrerupt blând.

- Whoa! Asta nu este un interogatoriu, o întrebare pe rând, dragă, a spus ea, râzând în timp ce îmi lua mâna și mă conducea spre mașină.

În mijlocul conversației noastre, telefonul Silviei a început să vibreze. A răspuns, iar eu am putut auzi un polițist la celălalt capăt.

-Bună. Este Silvia Grudgington de la Castilla Enterprise?"

- Da, eu sunt. Ce problemă este?

- O cunoașteți pe domnul Rafael Castilla? a întrebat ofițerul.

- Da, îl cunosc bine; este șeful meu.

Stând lângă Silvia, am ascultat cu atenție. Am împins-o ușor, îndemnând-o să afle ce se întâmplă. Silvia mi-a strâns mâna, calmându-mă.

- Domnișoară Silvia, avem nevoie să veniți la spital. Fața Silviei s-a făcut albă ca o foaie.

-Bine, voi fi acolo în curând."

După ce a închis, Silvia i-a cerut lui Diego, bodyguardul și șoferul nostru, să o ducă la gara și apoi să mă aducă acasă. Diego, întotdeauna impecabil îmbrăcat într-un costum cu o tunsoare stilată, a fost de acord.

Diego și cu mine am vorbit pe tot drumul spre casă. Când am ajuns, un taxi s-a oprit în spatele nostru. M-am întors și am văzut-o pe Silvia coborând.

- Silvia, te-ai întors. Ce s-a întâmplat?

Silvia, aproape în lacrimi, s-a apropiat de ușa din față.

-Nu este nimic de îngrijorat, dragă. Totul este bine.

Silvia m-a dus în bucătărie și mi-a spus să aștept acolo. A comandat o masă mare de la restaurantul meu preferat, „La Dolce Vita." Când am auzit numele, am fost copleșită de amintiri. „La Dolce Vita" era locul unde obișnuiam să merg cu tatăl meu când aveam vreo șase ani, după grădiniță. Era locul nostru special unde ne bucuram de pizza și înghețată și râdeam împreună. Chiar și acum, numele restaurantului îmi aduce înapoi acele momente fericite.

Am mâncat împreună, iar apoi am ajutat-o pe Silvia să strângă masa. Îngrijorarea de pe fața ei era evidentă, dar ea continua să mă asigure că totul este în regulă.

După aceea, am urcat în camera mea să mă relaxez, în timp ce Silvia a rămas la parter.

În dimineața următoare, m-am trezit auzind un zgomot venind de la parter. M-am grăbit să văd dacă tatăl meu era acolo.

Greșeala mea răsucităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum