Kadir sabah aldığı telefonla hemen evden çıkmıştı. Arkadaşı sonunda Barış'ın yerini bulduğunu söyledi. Kadir oraya sinirle giderken öğreneceklerinden habersizdi. Barışı tuttukları yerde tek bir adam vardı başında Kadir ve arkadaşı onu kolaylıkla etkisiz hale getirdi. İçeride onu bağlayıp telefonunu aldılar ki kimseye haber veremesin diye... Barış karşısında öfkeden delirmiş amca oğlunu görünce zorlukla yutkundu. Kadir ona sert bir tokat atıp 'ULAN ŞEREFSİZ NASIL YAPTIN HA BÖYLE BIR ŞEYİ NASILLLL??' Diye gürledi. Barış hemen 'Kadir abi... Valla ben bir şey yapmadım abi...' dedi. Kadir öfke ile 'KIZ NEREDEEE LANN?? NE YAPTIN KIZA??? ' Dedi. Barış zorlukla ona olayları anlatınca Kadir artık tamamen delirmişti... Barışı alarak oradan çıktığında nikaha yetişmek için gaza bastı. Yol boyu Demirhanlara sayıp sövdü...
Demir Zeynep'in duvağını açtığında konak kapısından Kadir'in bir fırtınanın gelişi gibi sesi duyuldu.... 'ŞEREFSİZLERR....'... Herkes konak kapısına bakarken Kadir elinde silahla avluya girdi. Zeynep korku ve telaşla 'Abiii...' dedi. Demir onun gitmesini elini tutarak engelledi. Ömer beylerde oğullarının bu haliyle hemen ayaklanmıştı. Ali bey sıkıntı ile torunlarına baktı. Barış Kadir'in arkadaşı ile avluya girince Zeynep ve ailesi ona şok içinde baktı. Havin hanım nefretle 'SEN KİME ŞEREFSİZ DIYORSUN HAD BILMEZZZ...' diye bağırdı. Kadir gözlerinden ateş çıkararak Demir'e bakarak 'SİZ DEMIRHANLARA DIYORUM... ŞEREFSİZLER ÖĞRENEMEYECEGIM MI SANDINIZ HAAAA??' Dedi. Demir sert sesiyle 'Kadir... Burası yeri değil... ' dedi. Kadir sinirle gülerek 'TAM YERİ... HANI NEREDE O İŞ BIRLIKCI ADİ HAA?? KENDI KARDEŞİNİ KACIRMIS GIBI GOSTERIP USTUMUZE IFTIRA ATAN O PEZEVENK NERDEEE??' Diye bağırdı. Herkes olayı anlamaya çalışarak birbirlerine bakıyordu. Havin hanım Kadir'e doğru gidecekken Ali bey onu kolundan tutup durdurdu. Havin hanım sinirle kocasına 'Aliii bunlara hadlerini bildirmeyecek misin?' Diye sordu. Ali bey karısına bakarak 'Kes sesini kadın Onlara karşı ağzımızı açmaya bile hakkımız yok...' dedi. Havin hanım öfke ile ona bakarken Ali bey onun susması için kolunu sertçe tuttu.
Fatih ve Osman hemen Kadir'in yanına gitmek için kostu ama Kadir 'BERDEL BOZULDU... GEL ZEYNEP....HERSEY BU ŞEREFSİZLERIN OYUNUYMUS...' dedi. Gülsüm hanım üzüntü ve şok içinde oğluna bakıyordu. Misafirler dedikoduya başlamıştı bile... Ömer bey duydukları ile öfke ile Demir'in karşısına dikildi. 'BU NE DEMEK OLUYOR DEMIRHANNN??' Dedi. Demir onun gözlerinin içine baktı 'Ömer ağa...Ben sonradan öğrendim...' dedi. Ömer ağa ona öldürecek gibi bakarak 'BILMENE RAGMEN MI KIZIMI ZORLA BU EVLILIGE MECBUR ETTIN?? BU EVLILIK BOZULMUSTUR...ZEYNEP YÜRÜ KIZIM...' dedi. Zeynep babasına doğru hamle yapınca Demir onun elini sıkıca tutarak engelledi oldu. 'OMER AGAAA... ZEYNEP BENIM HEM DINEN HEM RESMEN KARIM... BEN ONU SENDEN ALLAHIN IZNIYLE ISTEDIM...' dedi. Ömer bey ve Kadir sinirle ona doğru yürüdü. Ömer bey 'SEREFSIZLIK EDIP BIZI BUNA MECBUR EDEREK ISTEDIN SEN.... BU SAATTEN SONRA GÖLGEN BILE KIZIMIN GÖLGESİNE HARAM DEMIRHAN... ' dedi. Kadir Demir'in alnına silahını dayadı. 'GEL ABİCİM BU SEREFSIZLERDEN KURTULDUN...' dedi. Zeynep babasının yanına gitmek istese de Demir onun elini bırakmadı. Ali bey yanlarına gelerek Kadir'in silahını indirmesini istedi. Ama Kadir tetiği çekip 'BIRAK LAN KARDEŞİMİ SEREFSIZ...' diye bağırdı. Ali bey Ömer beye bakarak 'Ömer.... Demir'in suçu yok... cezasi olanın da cezasını ben kestim... Artık nikahlılar... Kızın artık bir Demirhan...' dedi. Ömer bey öfke ile 'ALİ AĞAAAA BENIM HALIM USTUNDE BIZE ETTIGIN LAFLARI NE CABUK UNUTTUN... SEREFTEN BAHSEDIYORDUN... AL BAK ASIL ŞEREFSİZ KİMMİŞ?? NİKAH BENIM HÜKMÜMDE GECERSIZDIR... KIZIMI ALIP GIDECEGIZ BURADAN...' dedi. Demir sert sesiyle 'OMER AGA ZEYNEP ARTIK BENIM KARIM ONU ALAMAZSINIZ...' dedi. Kadir sinirle onun Zeynep'i tuttuğu kolundan vurdu. Kadınlar silah sesiyle çığlıklar atmaya başlayınca Kadir 'ZEYNEP SENIN HIC BIR SEYIN DEGIL...' dedi. Zeynep korku ve şokla vurulmasına rağmen onu bırakmayan adama baktı. Elini ondan kurtarmaya çalıştı. Demir ona acı çeker gibi baktı 'Zeynep...gitme...Beni birakamazsin...' dedi. Zeynep gözlerinin içine bakarak 'Yalancı... Sen...senin ailen hepiniz yalancısınız...Senden nefret ediyorum birak beni...' dedi. Kadir kardeşinin elini ondan zorla çekip Zeynep'i arkasına çekti. Ömer bey hemen kızına sarılıp onu konağın çıkışına doğru götürürken Demir karşısına dikilen Kadir'e 'İSTERSEN ÇEK VUR AMA ZEYNEP'I GOTURMENIZE ASLA IZIN VERMEMMM...' diye bağırdı. Ali bey ve Osman Ömer beye engel olmaya çalışsa da Ömer bey kızını bırakmadı. Havin hanım duydugu gerçeklerle şok içinde durmuştu. Göz bebeği olan torunu vurulunca delirdi. Sinirle Kadir'e saldırmaya doğru gidince Kadir bu sefer silahı Demir'in kalbine nişan aldı. Herkes yapma etme diye yalvarsa da ikisi birbirine öldürecek gibi bakıyordu. Fatih 'Abi...' diye abisinin yanında durdu. Ömer bey kızını alıp çıkınca Demir bir adım attı. Kadir tetiği çekti. 'BIR ADIM DAHA ATARSAN VURURUM...' dedi. Demir ofke ile 'VUR ULAN VUR...ZEYNEP'İ BIRAKMAYACAGIMMMM....' diye bağırdı. Kadir sinirle 'BIR DAHA ASLA GOREMEYECEKSIN BILE...' dedi. Ömer beyler arabalarına binip gidince Kadir de silahını gökyüzüne çevirip ateş ettikten sonra avludan çıktı. Demir öfke ile konaktan çıkarken dedesi ve kardeşleri onu durdurmaya çalışıyordu ama Demir'in gözü hiç kimseyi görecek halde değildi.
Zeynep gerçeklerle şok olmuştu. Gelinliği Demir'in kanı ile lekelenmisti. Elleri titreye titreye gelinliğini tuttu. Ömer bey öfke ile 'ŞEREFSİZ KÖPEKLER... BIZIM SEREFIMIZLE OYUN OYNARSINIZ HAAA.... HEPİNİZİ ÖLDÜRECEĞİM HEPINIZI....' diye bağırıyordu. Evlerine geldiklerinde Osman beyler şaşkınlıkla onlara baktılar. Zeynep'in kanlı gelinliği ile arabadan inmesi ile korkuyla koştular. Osman bey abisinin volkan olmuş her adımı ile yakarak konağa girmesi ile ona baktı 'Abi??' Dedi. Ömer bey sinirle 'OYUNMUŞ OSMANN... HERSEY OYUNMUŞ...OGLUN KIZ FALAN KACIRMAMIS...TEZGAH KURMUSLAR BIZE...' diye bağırdı. Osman bey şok içinde abisine bakarken Kadir ve Barışta konağa girdi. Hülya hanım oğlunun yanına koşup ona baktı 'Barış oğlum...??' Dedi. Barış başını önüne eğdi. Ömer beyler olanları Osman beylere de anlatınca Osman bey sinirle 'Vay şerefsizler.... Ama niye abi?? Ne için böyle bir sey yaptılar??' Dedi. Ömer beyde bunu düşünüyordu zaten... Zeynep ablası ve annesiyle odasına gitmişti. Ablasının yardımları ile kanlı gelinliği üstünden çıkardı. Vücudu tir tir titriyordu... Yaşadıklarının şokunu üstünden atmak için duşa girdi. Sıcak suyun altında durduğunda bile titremesi bir türlü dinmiyordu... duştan çıktığında ablasi onu giydirdi. Zeynep yatağına yattığında annesi saçlarını okşayarak 'Geçti güzel gözlüm geçti...' dedi. Ama Zeynep geçmiş gibi hissetmiyordu. O gözlerini kapattığında annesiyle ablasi odadan çıktı.
Demirhan konağında Demir'in gidişiyle Havin hanım düğün için gelen misafirlere bakarak 'HAYDEEE GİDİNNN DAHA NE BEKLİYORSUNUZZZ...' diye ofke ile bağırdı. Havin hanımın en korktuğu şey başına gelmisti. Milletin diline düşmek... şimdi Mardinde de Midyatta da herkes onlari konusacakti. Mirza'yı kendi elleriyle öldürmek istiyordu şu an... Leyla ise hala Mirza'nın neden böyle bir şey yapmış oldugunu düşünüyordu. O kaçırılma mevzusundan beri zaten onu ne doğru dürüst görmüş ne de konusabilmisti... Ağrıyan kalbini tutup dualar etti. Gülsüm hanım elini ağrıyan kalbine bastırdı. Oğlu sevdasına kavuşacak diye daha yeni sevinmisken şimdi olanlarla perişan olmuştu... Demirhan erkekleri Demir'in arkasından gitmişti. Onun bir delilik yapacağını biliyordular ve durduramayacaklarını da... Çınarların onu vuracağını da.... Ali bey endişe ile 'Daha hızlı Fatih... abin ölüme gidiyor...' dedi. Fatih abisine bir şey olacak korkusuyla daha çok gaza bastı...
***************************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığında
RomanceDemir, adı gibi sert duruşu ve bakışları ile herkesin korktuğu adam... Genç kızların yakışıklılığı ile hayallerini süsleyen adam... Zeynep, deniz gözlü kız... Babasının adı gibi göz süsüydü... Annesinin cennet kokulu kuzusu... Onun için oynanan oy...