Słuchajcie!
Przydadzą wam się wyjaśnienia. Aloszka wolała się skupić na swoich sprawach i oddała mi konto. Ja nie chcę pisać fangara, więc napiszę wam w skrócie jak to miało później wyglądać w tej książce.
Akcja:
Olymphia cały ten czas była zła i razem z byłym dilirem Edgara i byłym znajomym Edgara, chcieli sprawić żeby cierpiał.On nieświadomy kto jest w jego domu został zamknięty w piwnicy.
Melodie wyjechała, a Janet wyjawiła swoje uczucia do Colette. Wszystko było by dobrze gdyby nie fakt, że przyjechała Nessy. Czyli była dziewczyna Colette. Ogólnie dziewczyny się bardzo pokłóciły.
Później Colette odkrywa co się stało z Edgarem. Próbowała dzwonić do Janet, ale ta była na nią zła i nie odbierała. Colette również wylądowala w piwnicy.
Akcją zaczęła się przejmować ekipa. Fang był przerażony, a Janet nadal zła, ale już też zaniepokojona. Po czasie odkrywają, że Olymphia, Olivier i Xavier są w domu Colette i Edgara. Chcą coś tym zrobić na już, a wiedzą, że policji by to zajęło.
W końcu Buster trafia na pomysł, żeby pomogla im Bibi. Była sceptycznie nastawiona, ale ekipa złożyła się i dali jej ponad tysiąc mamony.
Po wyczerpującej akcji ratunkowej, udaje się uratować wyczerpane rodzeństwo. Podczas wszystkiego, Fang i Janet, którzy najbardziej się pchali w całej akcji zostali ranni.
Fang został postrzelony w ramię przez Xaviera. Natomiast Olymphia wepchnęła nóż Janet prosto w brzuch.
Oboje później wyszli ze szpitala. Janet i Colette się pogodziły i weszły w związek.Dalsze losy bohaterów:
🖤Edgar⛓️:
Szczęśliwie żył z Fangiem. Żyli bez ślubu, ale po chuj im to było. I bez tego byli szczęśliwi. Poszedł na terapie. Miał traumę do piwnicy.
Ale udało się.Skończył studia psychologiczne i odebrał zawód psychologa. Był szanowany przez młodzież, którym pomagał.
Zmienił swój wygląd, choć dalej lubił słuchać metalu. Nie chciał mieć dzieci, ale bardzo lubił dzieci jego znajomych.
❤️Fang🍿:
Szczęśliwie żył z Edgarem. Odważył się powiedzieć rodzicom o swojej orientacji seksualnej. Ci go nie zaakceptowali, ale Fang się tym nie przejął.Kochał Edgara i nigdy by go nie zostawił. Oczywiście adoptowali 4 koty. Paddington, Eddie, Metallica i Sally.
Bardzo lubił dzieci znajomych i choć chciał mieć swoje dziecko to uszanował życzenie swojego chłopaka.
Został instruktorem Kung-fu, a dzieciaki bardzo go lubiły. Dalej kochał popcorn.
🤍Colette📒:
Po wszystkich rzeczach jakie ją spotkały postanowiła że chcę zmienić świat.Została dziennikarką, a jej program oglądały miliony ludzi. Z Janet wzięły ślub i zamieszkały razem.
Urodziły im się dwie córki. Starsza Bianca bardzo przypominała Janet. Spokojna, ale umiała szaleć. Młodsza, Aurora to totalna Colette. Była bardzo szczera, ale bardzo radosna.
🩷Janet🍡:
Wzięła ślub z Colette. Zaczęła pracować jako cukiernik. Po czasie założyła swoją własną cukiernię.Z Colette bardzo się wspierały. Po powrocie Melodie, bardzo lubiły się. Jej córki często nocowały u "bogatej ciotki".
Przestała farbować włosy na różowo. Ale końcówki jej brązowych włosów pozostały różowe.
🩷Melodie🎤:
Bardzo się cieszyła, że Janet i Colette są razem. Dalej była piosenkarką. W końcu kochała to robić. Tak samo kochała jak Bianca i Aurora do niej przyjeżdżały.
CZYTASZ
Czy mogę ci zaufać?| Edgar × Fang
Teen FictionEdgar ma 16 lat i boi się nowych znajomości przez ludzi z poprzedniej szkoły, wraz z rodzicami i siostrą Colette przeprowadza się do Brawl Stars city, a tam poznaje chłopaka... W książce są shipy: ◾Edgar X fang, 🖤⛓️+🍿❤️ ◾Colette X Janet, 🤍📕+🩷🚀...