2/5.0

13 7 25
                                    

İngilizce sınavı bana girdi arkadaşlar😔😔

Neyse ingilizce sevmem zaten🤗🤗🤗

Onun yerine matematik sınavına girdim🫦😝

Başlayalım👊🏻🥸

Bu dediğine güldüm sinirden oluşan bir tavır. Ona doğru döndüm aramızdaki mesafeyi bozdum yavaş yavaş yaklaşıyordum karşımdaki bedene.

"Her şeyi anlat, her şeyi baştan beri beni ilk gördüğün günden beri sakladığın her şeyi"

-------------------------------------------------------------------------

Nefeslerimin onun nefeslerine karışıyordu, gözlerimiz her şeyi anlatıyordu.

Nefret aslında aşktı.
İnsan aşıkken nefret eder.
Nefret ederken aşık olur.

Bu bir kural gibi bir şey hayatın bir kuralı aşkın tersi nefret değildir.
İnsan en çok sevdiğine kırılır, kızar, sever, sahiplenir ve nefret eder.

Sevdiği için bu duyguları yaşar çok gelse de.

Aramızdaki mesafeye daha çok mesafe koyarak arkaya geçtim. Bundan rahatsız olmuştu belliydi beni istiyordu o zaman neden yoktu?

"Anlat seni bekleyemem."

"Neyi?"

"Aptal mısın yoksa kendini aptal yerine mı koyuyorsun anlat dedim ya her şeyi."

Duraksadı.

Böyle sert olacağımı tahmin etmemişti bende tahmin etmemiştim. Bir anlık sinir ile konuştum ama bende yoruldum.

"Ben gitmek zorundaydım ailem sana zarar verebilirdi eşcinsel olmama karşılar ve sen daha gençtin hayatını daha da zorlaştırıyor olmaktan korktum şimdi başka bir pasaport var kanıtlayamaz bir şey yapamaz benim soy ismimlesin"

"Lee Hyunjin yani?"

"Evet."

"Sen o kadar korkaktın ki benim elimi tutup ben onu seviyorum diyecek kadar cesur değildin? Ve şimdi yanlış pasaportlarla bana sahte bir sevgi mi sunacaksın? Tamam bunları geçelim hiç mi düşünmedin sözde sevdiğim oğlanı bu karar ile nasıl bir acı çektirdiğini?"

"Ben özür dilerim."

"Bir sike yarıyor mu? Cevap vereyim hayır."

Sinirden titreyen bedene baktım bana bakıyordu umursamaz olduğum onu sinirlendiriyor.

Sıra onda.

"Sür artık."

Arabayı çalıştırdı bana bakarak ona bakamıyorum gözlerine bakamıyorum.

Gözleri aynı derin bir okyanus gibiydi, baktıkça boğuluyordun güzelliğine, dalgaları ile öldürüyordu seni, şansın olursa o güzel dalgalardan karaya çıkardın.

Aşk buydu gerçek aşk yoktur.
Büyüsü bozulur ve aşk gider.

Bazen eline bir fırsat gelmez yapamazsın.
Bazen yapmak istemezsin.
Bazen korkarsın.
Bazende kullanırsın.

Arabanın birden durmasıyla düşünceler kayboldu varmıştık. Yavaş hareketler ile  arabadan indim. Eski günler aklıma geldi.

Kafamı hafif salladım ve yanıma gelen bedene baktım bana bakıyordu bir şey bekliyormuş gibi.

"Bir şey mi istiyorsun?"

"Bende geleyim mi?"

Soruya karşı bir cevap veremedim gelirse affederim gelmezse onu düşünürüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teacher's pet/hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin