פרק 8

42 9 13
                                    

(הארי)

הימים עברו לאט ללא שום דבר חדש. לואי ואני עדיין לא יכולנו לשבת יחד ליד שולחן המטבח בלי לזרוק אחד אל השני מבטי שנאה, וברור שאמא וטרוי התעייפו מזה. במיוחד אמא מכיוון שהיא רצתה נואשות שכול בני המשפחה נסתדר.

גם ג'מה ולואי לא דיברו הרבה זה עם זה וכמו שאני מכיר את ג'מה זה בגלל שהיא הייתה מודעת לכל מה שלואי עשה לי, אז היא הייתה קצת זהירה כשזה הגיע אליו. ולואי כנראה ראה בג'מה מישהי שקשורה אליי ולכן החליט שהוא לא יכול להסתדר איתה או משהו.
לואי לא תיעב לחלוטין את אמא שלי, אבל אפשר היה לראות בבירור שהוא לא מאוד אהב אותה לפי המבט שהיה לו בעיניים בכל פעם שהיא דיברה אליו. אבל לא ידעתי אם זה בגללי, כי נראה שיש לזה יותר משמעות, משמעות עמוקה יותר מהשנאה שיש לו כלפיי.

בנימה אחרת, לואי התחיל לאט לאט לקבל את העובדה שאנחנו עכשיו אחים חורגים. טוב, לפחות הוא אמר לי שזה בסדר שאספר לליאם על זה, וזו הייתה הקלה. החבר הכי טוב שלי כמעט נדנד לי עד שעשה לי חור בראש, כששאל אותי מי זה אחי החורג ולמה סירבתי לספר לו. בדרך כלל הייתי מנסה רק לשנות את הנושא, אבל זה היה קשה לעשות זאת כי ליאם ואני סיפרנו זה לזה כמעט הכל, ולשמור ממנו סוד כזה לא היה דבר קל.

התגובה שלו הייתה משהו שלא אשכח, האופן שבו פיו יצר 'או', ועיניו התרחבו בהלם מוחלט. הוא חזר על המילים 'אתה לא רציני' כנראה לפחות עשר פעמים לפני שסטרתי לו על הלחי כדי לגרום לו לשתוק. הוא היה חסר מילים כל היום אחרי זה, רק כשבית הספר הסתיים ליאם שיתף כמה הוא משתתף בצערי. האהדה שלו הייתה מאוד מוערכת, למרות שאמרתי לו שזה בסדר. לפחות לואי עדיין לא עשה שום דבר גרוע מהרגיל.

גרמתי גם לליאם להבטיח לא לספר לאף אחד אחר על זה כי לואי ואני רצינו לשמור את זה בסוד, מכיוון שסביר להניח שכולם יתחרפנו אם הם יגלו שהבחור הכי פופולרי בבית הספר גר איתי, ילד שזכה לכינוי מנודה. חנון בעיני אנשים מסוימים, או סתם ילד 'רגיל' בעיני אחרים'. זה היה רק חלקית שקר בהתחשב שידעתי שזה בהחלט יקרה, אבל לואי ואני עשינו הסכם לא לספר לאף אחד. הוא זה שאמר לי להגיד את זה, ולא רציתי להסביר לליאם איך לפעמים היה לי קשה לא לציית לפקודות שלו בכל הנוגע לדברים מסוימים. זה היה פשוט מסובך מדי.

ידעתי בוודאות שלואי לא סיפר לאף אחד שאנחנו אחים חורגים. לא ידעתי אם זה בגלל מה שהוא סיפר לי על כך שהוא חושש שהחברים שלו יגלו, או שזה משהו אחר. משהו אמר לי שיש בזה יותר, כמו למשל מה שציינתי זה עתה על כולם שמתבאסים מזה. הייתי בטוח שזו אחת הסיבות שהוא לא יספר לאף אחד. אחרי הכל, היה לו מוניטין לעמוד בקצב, בדיוק כמו שהיה לפני שנתיים כשהיינו חברים.

כרגע החלפתי לציוד הספורט שלי, התכוננתי לשיעור האחרון שלי להיום  ספורט. זה היה ביום שישי שהבטחתי לאד שאלך למשחק הכדורגל שהיה לו מאוחר יותר אחר הצהריים. למען האמת, הוא לא שתק על זה כל השבוע, והזכיר לי כל יום כמה הוא שמח שסוף סוף הסכמתי להשתתף באחד. אם זכרתי נכון, הוא לא שאל אותי כל כך הרבה פעמים בעבר, אבל החלטתי לא להעלות את זה. העיקר שהוא היה שמח שאני הולך להיות שם, וזה כל מה שהיה חשוב.

You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now