60. Ματίας πλησιάζει Ραφαέλλα+ Θίο. Μάξιμος βγαίνει έξω με τις κόρες του.

3 1 0
                                    

Η Ραφαέλλα πρόσεξε ότι ο Θίο έβλεπε επίμονα κάτι πίσω από την πλάτη της.

Ραφαέλλα- Όμορφε μου τι κοιτάζεις από πίσω τόση ώρα? Ήρθε ο μπαμπάς σου μήπως?

Μάτιας- Ναί εμένα κοιτάζει. Εδώ είναι ο μπαμπάς Θίο μου. Απολαμβάνεις τον ήλιο με την όμορφη μαμά σου? Γλυκό μου σάνσαιν?

Η Ρείνα είπε στην Ραφαέλλα να μην πλησιάσει τον Ματίας.

Ρέινα- Μην είσαι ξεροκέφαλη κόρη μου. Μην τον αφήσεις να σε πλησιάσει επειδή δεν είναι εδώ ο Μάξιμος. Μην κάνεις αυτό το λάθος.

Της Ιζαμπέλας δεν της άρεσε που ο Μάξιμος θύμωσε με την σχέση της Μαλλούς και της Δέσπως.

Ιζαμπέλα- Μπαμπά γιατί θυμώνεις? Αφου αγαπιούνται αληθινά. Η μαμά Ραφαέλλα γιατί δεν ήρθε να με δεί? Θύμωσε που έφυγα από το σπίτι για αυτό? Δεν με αγαπάει πια. Μόνο τον γιό της αγαπάει.

Μάξιμος- Δεν θα μου υψώσεις την φωνή σου ξανά. Μένεις με αυτές εδώ και θα ξεχάσεις ότι είσαι μια πριγκίπησσα και όχι μια αλήτισσα. Θα ψάξω να βρώ τον πατέρα σου. Πρέπει να διορθώσει όλο αυτό το χάος εδώ πέρα. Αυτά τα πράγματα εμένα δεν μου αρέσουν.

Ο Ματίας έδωσε το βραχιόλι που φορούσε στον Θίο και το έβαλε στο χεράκι του. Για να ένα περίεργο λόγο ο Θίο ήταν ήσυχος. 

Μάτιας- Αυτό είναι δώρο από τον αληθινό μπαμπά σου αγόρι μου. Είσαι τόσο όμορφος σαν την μαμά σου.

 Είσαι τόσο όμορφος σαν την μαμά σου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Του χαίδεψε απαλά τα μαλλάκια του. Με αυτόν τον τρόπο έπιασε μια τριχούλα από τα μαλλία του μωρού για να κάνει τέστ ΔΝΑ.  Η Ραφαέλλα παρακολουθούσε αμίλητη. Δεν ήθελε να φωνάξει για να μην χαλάσει την ηρεμία του μωρού.

Ιζαμπέλα- Το σπίτι αυτό μπορεί να είναι μικρό αλλά υπάρχει πολύ αγάπη εδώ πέρα μπαμπά μου. Και ο κολλητός μου είναι πολύ χαρούμενος εδώ.

Ο Μάξιμος πρότεινε στην Ιζαμπέλα να πάνε έξω βόλτα.

Μάξιμος- Πάμε έξω να φάμε Ιζαμπέλα μου. Θα φέρω και την Ειρήνη μαζί μας.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now