Látogatás az X-birtokra

10 0 0
                                    

-Miley? Merre vagy? Már itt kellene lenned...
Hivta fel húgát Emy ,aki hallotta h tesója nem rég ébredt

-Oh basszameg,máris ott vagyok.-majd letette es elindult a megbeszélt helyre ahonnan közösen fogják felkeresni Xaviert.

Mikor találkoztak,szorosan megölelték egymást. Miley erősnek mutatta magát,de teste bizony remegett mint a kocsonya.

-Naaah....semmi baj, ugyan már hugi. Segiteni fog.

-Tudom...de nem akarom eldobni az életem

-....Tudom....tudom...de egyikunk sem tudja kontrollálni... úgyhogy ezt muszáj megtennünk.

Majd beszálltak a kocsiba és röpke 6 órás út vette kezdetét .

Mikoreglátták a Birtokot ,táttott szájjal nyugtázták hatalmasságát,báját,nyugodtságát és biztonságát.

-Khm...najolvan ,akkorhát menjünk.

Mondta Emy majd mikor kiszálltak a kocsiból,mindenki felismerte őket,biccentettek nekik. Arra utalva hogy itt nem kell félniük.

Bekopogtak és mikor kinyilt az ajtó,egy meglehetősen alacsony fiatal felnőtt nyitott ajtót,kerekes szék nélkül.

-Sziasztok...már vártalak titeket. Úgy tűnik hatottam rátok a messzi távolból...Charles Xavier
-nyujtotta meleg kezét,amely átkulcsolta Emilia kecses kézfejét. Volt Charlesban valami megnyugtató,ezt szavakkal nem lehet leírni.

-Miva? Tudtad hogy jövünk?-vágott közbe arrogánsan Miy

-Miley!!Moderáld magad!

-Wade biztos kedvelne..-mosolygott Xavier majd némán biccentett.

-Kérlek gyertek be...beszéljünk...

Bementek Charles irodájába.

-Szóval...Miley...mi a mutációd? -kerdezte Xavier a fejében a lányt. Majd hirtelen félrenyelt amikor viszont hallotta a fiatal nő orgánumát az elméjében.
Nem válaszolt semmit,csak elmosolyodott,mire a lány is. A férfi biccentett és ugyanezt lejátszotta Emilia fejében is.

-Nos...en nem vagyok ilyen tehetséggel megáldva...én sajnos a természeti csapásokat tudom irányítani,teremteni.
-A végén elcsuklott a hangja ,ugyanis a 25 éve alatt elég sok ember életét elvette. Mindazzal ha szomorú volt,vagy dühös vagy boldog.

-Sajnálom és osztozom a fájdalmadon...segutek neked,nektek...rendben?

Menjetek pakoljatok ki egy választott szobába,aztan Emilia...veled kezdjük

Kis idő után felkereste Emiliát s körbe vezette az Iskolában

Meg ebédeltek együtt,megvolt közöttük az összhang,nem titok Charlesnak bejött ez a nő. S nem kellett nagy tudomány hogy rájöjjön a nő is vonzódik hozzá.

Másnap elkezdték a kiképzést

Megpróbáltak elrepülni egy lakatlan szigetre ,ahol nem bantanak senkit.

-Rendben... összpontosíts...nyugodj meg... és használd arra az elméd amire szeretnéd.

Emy kinyujtotta a kezét és egy f1es tornádót idézett meg.

X-Men : Hírnév és MutációOnde histórias criam vida. Descubra agora