8. Fejezet

9 2 2
                                    

...és mindannyian odafordultunk, izgatottan várva a híreket. Hannah gyorsan megnyitotta az üzenetet.

- Itt van! - kiáltotta, és az arca ragyogott a képernyő fényében. - A férfi azt mondja, hogy szívesen segít, de szeretné, ha személyesen találkoznánk vele.

Ben aggodalommal nézett rám.
- Szerintem ezt komolyan kellene venni. Lehet, hogy tud valamit Alexről. De mitől lehetünk biztosak, hogy tényleg ismeri Alexet és nem csapda?

Hannah megértően bólintott.
- Igaza van Bennek. Itt van egy férfi, akiről még nem tudjuk, megbízhatunk-e benne.

- Miért ne kérhetnénk meg őt arra, hogy a város egy nyilvános helyén találkozzon velünk? - vetettem föl. - Így legalább több ember is láthat minket, talán akkor nem mer semmit tenni!

Ben sóhajtott:
- Rendben van, de ez nagy kockázattal jár. Biztos ezt akarod G?

-Igen biztos-mondom elszántan.

Hannah újra rápillantott telefonjára és ír egy üzenetet ami így szól:
-Találkozhatnánk a város főterén, mondjuk szerda délután?

A várakozás alatt Ben megszólal bizonytalanul:

- Mi lenne, ha előtte kiderítenénk többet erről az emberről? Kereshetjük a neten vagy a versenyzői csoportban ?!.

-Renben , de most pihenjünk le hosszú napunk volt, Ben köszönt el elöször:

-Vigyázz magadra G bármi kell hívj , addig én intézem Alex kocsiját!

-Kösz mindent Ben, te is vigyázz magadra!

Miután Ben távozott visszafordultam Hannah felé, aki érdeklődve figyelt engem, majd megszólalt:
-G mi volt az mikor kijöttél , olyan voltál mint aki szellemet lát. Mi történt odabent?

Nem tudtam elmondjam e Hannahnak , de ő benne bízok a legjobban, szóval nagy levegőt vettem és bele kezdtem.

-Szóval ugye Alex megállított mikor kifelé mentem a szobából, majd maga mellé hívott és aztán...

-Aztán? Mond már G! Kérlelt Hannah.

-Alex megcsókolt. Mondtam halkan.

Hannah annyira ledöbbent ,hogy integethettem az arca előtt, de nem csinált semmit, majd egyszer csak felugrott és sikított egy nagyot.
-Shhhhh Hannah.Remélem Alex nem ébredt fel. Mi ütött beléd?
-Talán az, hogy végre nyitsz valaki felé?
-Ööö Hannah nem én csókoltam meg őt hanem fordítva és el is húzódtam tőle.
-De legalább nem pofoztad fel G, ez már haladás , mondta mosolyogva Hannah.

-Nagyon eltértünk a tárgytól, Hannah azon kéne most agyalnunk , hogy derítsünk ki valamit erről az idegenről és Alexről , de közben meg is védjük.
-Rendben elindulok haza , aztán otthon keresgélek én is, vigyázz magadra G ha kell valami csörögj és én ugrok !

-Kössz Hannah, te is vigyázz magadra!.

Miután Hannah elment , benéztem Alexhez, de hál istennek aludt , így a beszélgetést elodázhatom , huh.
Visszamentem a konyhába , megetettem Nagy P!-t majd fel tettem neki egy kérdést:
-Szerinted rossz ,hogy Alex megcsókolt fél perc ismertség után és még így is vonz valami hozzá és segíteni akarok neki?
Nagy P erre ugrott egyet mintha annyira örülne ,hogy Alexről beszélek!
Hát jó erre nem tudom mit mondjak, de nem baj majd a bor elmondja helyettem amit szeretnék!
Hát akkor Boldog születésnapot nekem! Egészség!
Egyszer csak csörgött a telefonom én pedig kótyagos fejjel keresem a telefonom, de azt se tudom hogy kerültem az ágyamba. Várjunk csak akkor Alex . Ó basszus kulcs itt fekszik mellettem a keze pedig rajtam. Ne ne ne ne ne mi a fenét műveltem este miután megittam a piát. Remélem Alexnek nem mondtam semmit és nem történt semmi, mondjuk Alex nem nagyon tud mozogni a baleset után.
Ekkor Alex is el kezdett mocorogni, majd megdermet mikor megérezte ,hogy a keze rajtam van.
Kinyitotta azokat a gyönyörű szemeit , majd így szólt:
-Grace, kicsilány beszélnünk kell!
-Alex mit mondtál?Senki nem szólított így gyerek korom óta csak a legjobb barátom , de ő halott.. Hol hallottad ezt Alex?

-Grace én.....

A tetoválások mögött Donde viven las historias. Descúbrelo ahora