1. Bölüm: Senaryo Teslimatı
Felix, büyük bir pencereden şehri izlerken masanın üzerinde duran senaryo dosyasına göz ucuyla bakıyordu. Menajeri çoktan dosyayı övmeye başlamıştı, fakat Felix’in kafası başka yerdeydi. Hava sıcaktı, ama ofisteki klima soğuğu kemiklerine işliyordu. Masanın üzerindeki kahvesine uzandı, bir yudum aldı ve yüzünü buruşturdu. Soğumuştu.
“Bak, Felix,” dedi menajeri, heyecanını gizlemeye gerek duymadan, “bu proje seni başka bir seviyeye taşıyabilir. Hikâye nefes kesici. 19. yüzyılda geçen, sosyal sınıf farklarına rağmen yaşanan bir aşk hikâyesi. Romantik, dramatik ve tam olarak senin parlayabileceğin türden bir iş.”
Felix derin bir nefes alıp gözlerini devirdi. “Beni bu kadar iyi tanıyorsan neden tarihi dramalarda oynamaktan nefret ettiğimi biliyor olmalısın.”
Menajeri dosyayı alıp ona doğru itti. “Çünkü izleyiciler seni bu türde seviyor. Hem Felix, bu sadece bir film değil. Yönetmen de yapımcı da büyük isimler. Ayrıca…” Menajer duraksadı, Felix’in dikkatini çekmek için yüzüne küçük bir sırıtış yerleştirdi. “Başrolü seninle paylaşacak kişi şu sıralar herkesin konuştuğu biri: Hyunjin.”
Felix kaşlarını çattı ve dosyanın üzerine eğildi. “Hyunjin mi? O da kim?”
“Yeni bir yüz, ama inan bana, gelecek vaat ediyor. Geçen yılki çıkışıyla sektörde büyük yankı uyandırdı. İkiniz birlikte büyüleyici bir çift olabilirsiniz. İzleyiciler bu kimyayı bayılarak izler.”
Felix dudaklarını büzerek geriye yaslandı. “Yani bir yeniyetmeyle çalışacağım. Harika. Hiç hata yapmamış bir amatörün yeteneğine ayak uydurmak tam da istediğim şeydi.”
Menajer Felix’in soğuk tavrını umursamadı. “Senaryoya bir şans ver. Oynamak isteyip istemediğine sonra karar verirsin.”
---
Hyunjin, kendi menajerinin ofisinde oturmuş, masanın üzerindeki dosyayı karıştırıyordu. Gözleri dikkatle satırları tararken kaşları hafifçe çatılmıştı. Tarihi aşk hikâyesinin karmaşıklığı hoşuna gitmişti, ama başrolü paylaşacağı isim dosyanın kapağında yazılıydı: Felix.
“Felix mi?” dedi, dosyayı menajerine doğru fırlatarak. “Ciddi misiniz? Neden başka biri değil? Felix’in kibirli olduğunu herkes biliyor.”
Menajeri sakin bir şekilde dosyayı geri aldı ve Hyunjin’in önüne koydu. “Felix, bu işin en büyük yıldızlarından biri. Onunla çalışmak kariyerin için büyük bir fırsat. Üstelik bu proje seni sektörde bir üst seviyeye taşıyacak.”
Hyunjin gözlerini devirdi. “Yani senin dediğine göre, o yıldız, ben de sadece onun parlamasına yardım eden bir gölge olacağım?”
“Hayır, Hyunjin. Bu film seni yıldız yapacak,” dedi menajeri sabırla. “Ama bunu yapabilmen için öncelikle profesyonelce davranmayı öğrenmen gerekiyor.”
Hyunjin derin bir nefes aldı ve dosyayı tekrar eline aldı. İçindeki şüpheleri bastırmaya çalışarak okumaya devam etti. Hikâyeyi sevmişti, ama Felix ile çalışmanın bu işi ne kadar zorlaştıracağını düşünmekten kendini alıkoyamıyordu.
---
Bir hafta sonra, yapım ekibi iki oyuncuyu tanıştırmak için lüks bir toplantı odasında bir araya getirdi. Oda geniş ve ferahtı, duvarları vintage posterlerle kaplıydı. Masanın ortasında, üzeri çeşitli içeceklerle dolu bir tepsi duruyordu. Felix odaya ilk giren olmuştu. Şık bir takım elbise giymiş, yüzünde hafif bir tebessümle bekliyordu. Ancak gözleri dikkatle kapıya bakıyordu.
Hyunjin, birkaç dakika sonra içeri girdi. Daha sade bir kıyafet giymişti; deri ceket ve siyah bir tişört. Gözleri ilk anda Felix ile buluştu ve kısa bir gerginlik anı oluştu.
Felix elini uzattı, yüzüne zoraki bir tebessüm takınarak. “Felix. Seni duymuştum. İyi şeyler de kötü şeyler de. Umarım iyi olanlar doğru çıkar.”
Hyunjin, el sıkışmayı reddetti ve kollarını göğsünde kavuşturdu. “Seninle çalışmak ilginç olacak gibi görünüyor. Ama sakın kendini bir yıldız sanma. Bu projede eşitiz.”
Felix hafif bir kahkaha attı ve elini geri çekti. “Demek bu kadar iddialısın. İlginç. Bakalım bu sette nasıl bir kimya yakalayacağız.”
Yönetmen ve yapım ekibi ikilinin arasındaki gerginliği fark etmiş, ama müdahale etmek istememişti. Bu gerginliğin filme yansıyacak tutkulu bir performansa dönüşmesini umut ediyorlardı. Ancak Hyunjin ve Felix için bu iş sadece profesyonel bir meydan okumadan ibaret olmayacaktı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERDE ARKASI/HYUNLİX
Romance"Hyunjin ve Felix, filmdeki rollerini mükemmel oynamak zorundalar. Ama ya gerçek duyguları, sahnelerden daha güçlü olursa?"