çekim ve gerçek

9 2 0
                                    

5. Bölüm: Çekim ve Çekim Arasındaki Gerçek

Dizi, büyük bir başarıya ulaşmış ve izleyiciler her geçen gün Hyunjin ile Felix arasındaki ilişkiyi daha çok merak eder olmuştu. Sosyal medya ve çeşitli platformlar, ikili hakkında sürekli yorumlarla dolup taşarken, ikisi de bu ilgiyi bir yandan hoş karşılıyor, bir yandan da farkında olmadan içsel bir gerginlik yaşıyorlardı. Hyunjin ve Felix’in arasındaki kimya, sadece ekranlarda değil, setin dışında da herkesin konuştuğu bir konu haline gelmişti.

Birkaç hafta sonra, ünlü bir giyim markası ikiliyi çekim için davet etti. Bu davet, özellikle Hyunjin ve Felix’in kariyerlerini bir adım daha ileriye taşıyabilecek bir fırsattı. Giyim markası, ikilinin ilişkisini iş birliği için mükemmel bir fırsat olarak görüyordu. Çekimlerin yapılacağı stüdyo, son derece şık ve büyük bir mekândı, dışarıda soğuk bir kış havası olsa da iç mekanın sıcak atmosferi, giyim markasının zarif tasarımlarıyla uyumluydu. İkili, kameralar önünde ve arkasında profesyonel birer model gibi davranmaya çalışacaklardı, ama bu kez işin içinde sadece karakterlerine dair bir yansıma değil, kendileri de vardı.

Felix ve Hyunjin, moda dünyasına adım atarken biraz heyecanlıydılar. Burası, yalnızca film setinden farklı değildi, aynı zamanda bir anlamda yeni bir kimlik, yeni bir dünya demekti. Bu tür bir çekimde yalnızca oyunculuk değil, gerçek duygular da rol alıyordu. Hyunjin, kendisini tanıyanların aksine, bu tür sosyal etkinliklerde genellikle çekingen oluyordu. Felix ise her zaman olduğu gibi biraz daha rahat, ancak içindeki karışıklıkla birlikte o da biraz geriliyordu. Giyim firması ikilinin doğal çekiciliğinden faydalanmak istiyordu, bu yüzden çekimler biraz daha seksi, daha vurgulu bir tarzda olacak ve her açıdan dikkatle hazırlanacaktı.

Çekim başlamadan önce, Hyunjin ve Felix farklı odalarda hazırlıklarını yapacaklardı. Hyunjin, kıyafetlerini denemek için bir odada yalnız kalırken, Felix de kendi kıyafetleriyle uğraşıyordu. O an, setin sakinliği, ikisinin arasındaki gerilimin fark edilmediği tek andı. Hyunjin, büyük bir dikkatle koleksiyonun yeni parçalarını üzerindeki yansımasını görmek için giyiyordu. Haki renginde, zarif ve şık bir elbise, ona hem sofistike bir hava katıyor hem de içindeki duygu yoğunluğunu dışa vuruyordu. Bu elbiseyi giyerken, Hyunjin’in bir anda kafasında o kadar çok şey belirmişti ki, elbisenin üzerindeki her dikişi düşünmeden geçemedi. Bu sırada kapı, hiç beklenmedik bir şekilde, hiç beklemediği bir sesle açıldı.

Felix, odaya adımını attığında, içeride yalnızca Hyunjin vardı. Hyunjin, bir an için Felix’i fark etmeden vücudunu düzeltmeye çalıştı ve dikkatle incelemeye devam etti. Felix, içeri girdiğini fark ettiğinde, o an her şeyin birdenbire değiştiğini hissetti. Hyunjin, kıyafetiyle odanın diğer köşesinde, belki de alışkın olmadığı bir şekilde, o kadar büyüleyici bir duruş sergiliyordu ki, Felix istemeden ona bakmaya başladı. Hyunjin, saçlarını düzeltirken, zarif ve dikkatli hareketleriyle fazlasıyla etkileyiciydi.

Felix, bir an için odaya girmenin hiç de doğru bir şey olmadığını fark etti. Derin bir nefes aldı, ama içinde bir şeylerin kaynamaya başladığını hissediyordu. Hyunjin’i, daha önce hiç bu kadar farklı bir açıdan görmemişti. Gözlerindeki o yumuşaklık ve o sakin duruş, Felix’i oldukça zorlayarak derinden etkiliyordu. Birkaç saniye boyunca sadece bakışları bir araya geldi, ama bu birkaç saniye, sanki bir ömre bedeldi.

"Felix…" Hyunjin, Felix’in duraksadığını fark ederek hafifçe irkildi. Ardından, hemen toparlanıp elini beline koyarak biraz geri çekildi. “Ne yapıyorsun?” diye sordu, sesi biraz tedirgin ama aynı zamanda kontrollüydü. Felix, aniden kafasını çevirip hızla, "Özür dilerim, gerçekten kusura bakma," diyerek odayı terk etti. O an, içindeki karışıklıkla hızla kapıyı kapatıp dışarı çıktı. Ama bir şey vardı; bir bakış, bir enerji, bir duygu, Hyunjin’in o hali, Felix’in kafasından bir türlü çıkmıyordu. Hyunjin’in o anki duruşu, ona çok çekici gelmişti ve bu duyguyu kontrol etmek, bir şekilde zordu.

Felix birkaç dakika boyunca derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştı. Hyunjin’in gözleri, aklında dönüp duruyordu. Neden böyle hissediyordu? Bu sadece bir anlık bir yanlışlık mıydı, yoksa içinde bir şeyler mi değişiyordu?

Bir süre sonra çekime geçtiler. İkili, birbirlerinden biraz daha uzaklaşmış gibi hissetseler de, profesyonelliklerini bir kenara bırakmadan kameraların önüne geçtiler. Fotoğraf çekimi başlamak üzereydi ve her şey mükemmel bir şekilde organize edilmişti. Hyunjin ve Felix, markanın tasarımlarını sergileyecek, zarif ama aynı zamanda bir o kadar da dikkat çekici pozlar vereceklerdi. Kameraların önünde, birbirlerine yaklaşmak zorunda kaldıklarında, Hyunjin’in kalbi hızla atıyordu. Bu çekim, sadece moda çekimi değildi; bu çekim, duygusal bir çatışma yaşadıkları anların fotoğraflarıydı.

Felix, Hyunjin’e biraz daha yakın durarak poz vermeye başladı. Gözleri, önceki anı hatırlatıyor, fakat o kadar dikkatliydi ki, her hareketini çok net bir şekilde kontrol ediyordu. Hyunjin, Felix’in bakışlarındaki o tedirginliği hissedebiliyordu. Bu çekim, aralarındaki çekimin yanı sıra, ikisinin arasındaki karmaşık duyguları da bir şekilde dışarıya vuruyordu.

Fotoğrafçılar, her pozda ikilinin kimyasını daha iyi yansıtan kareler yakaladı. Aralarındaki gerilim, kameralar karşısında bile hissediliyordu. Pozlar ilerledikçe, Hyunjin ve Felix daha da yakınlaşıyor, her an birbirlerinin gözlerine daha derinlemesine bakmaya başlıyordu. Aralarındaki ilişki, her geçen dakika daha fazla belirginleşiyor, her pozla birlikte daha da iç içe geçiyordu.

Çekim sonunda, fotoğrafçılar fotoğraflara son bir kez göz attılar ve "Mükemmel," dediler. Felix ve Hyunjin, birkaç saniye boyunca birbirlerine baktılar, gözlerinde hem rahatlama hem de bir soru işareti vardı. O an, birbirlerine söyledikleri hiçbir şey, hissettikleri duyguları tam olarak anlatamıyordu.

Bir süre sonra, çekimler tamamlandığında, ikili birbirlerine karşı daha da yakın hissediyorlardı. Hyunjin’in yüzünde beliren o hafif gülümseme, Felix’in içine dokunuyordu. Aralarındaki her şeyin, sadece bir film değil, bir gerçeklik haline dönüşmeye başladığını hissedebiliyordu. Ama bu gerçeklik, onları hem birbirinden uzaklaştırıyor hem de daha yakın kılıyordu.

Çekimler sona erdiğinde, ikili tekrar kendi odalarına geçerken, içlerinden bir ses, ne olursa olsun bu çekimin etkilerinden kurtulamayacaklarını söylüyordu.
Umarım beğenirsiniz🎀🎀🎀🎀🎀

Yeni ficlerin adı :
1.kırık kanatlar
2 kupa kızı ve sinek valesi
3 beni kendinde bul


💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💚💓💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍🤍💛🤍💛🤍💛🤍🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍💛🤍🤍💛🤍💛

PERDE ARKASI/HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin