15

1 0 0
                                    


---

15. Bölüm: Yanlışlıkla Keşfedilen Sırlar

Hyunjin, mutfakta bir şeyler hazırlarken, Felix ona doğru gitti. "Ben bir süreliğine lavaboya gidiyorum, Hyunjin. Yerini öğrenebilir miyim?" diye sordu, hafif bir gülümsemeyle.

Hyunjin, onun isteğini kabul etti ve "Tabii, koridorda sol tarafta, biraz daha ileride," diye yanıtladı. Felix, başını sallayarak mutfaktan çıktı. Hyunjin, çayını hazırlamaya devam ederken, arkasında Felix’in ayak seslerinin yankılarını duymak, ona bir nebze rahatlık veriyordu. Ancak o sırada bir şeyin farkına vardı. Oda kapalıydı, ama lavaboya gitmek için koridora çıktığı anda bir şeyin gözünden kaçmadığını hissetti.

Felix, koridorda ilerlerken, yanlışlıkla odaların yerlerini karıştırmıştı. Oda numaralarına dikkat etmeyen Felix, yanlışlıkla resim odasının kapısını açtı. İçeriye adım attı ve odayı gözleriyle taradı. Gözleri, duvarları kaplayan resimlerle doluydu, ama bir şey ona çok tanıdık geldi. En köşe duvarda, büyük bir örtüyle kaplanmış bir tablo vardı. Felix, onun sadece büyük bir resim olduğunu düşünerek devam etmeye niyetliyken, içindeki merak onu durdurdu.

Odaya adımını atarken, Felix derin bir nefes aldı. "Sanırım biraz fazla zaman harcıyorum," dedi kendi kendine. Ama duvarda kapalı olan büyük örtü, zihninde bir merak uyandırdı. Gözleri o tabloya kayarken, tam da örtüye ulaşmaya kararlıydı.

Felix adımını attı ve yavaşça örtüyü kaldırdı. O an, tüyleri diken diken olmuştu. Resmin ne kadar dikkatlice yapılmış olduğunu fark etti. O örtüyü kaldırırken, bu tablonun çok daha fazla şey söylediğini hissetti. Gözlerinin önüne gelen şey, oldukça etkileyiciydi: O, kendi yüzüydü. Bunu anlaması bir saniye sürdü. Fakat en şaşırtıcı olan şey, bu portreyi kimseye ait olamayacak kadar detaylı şekilde çizmişti.

Ve tek bir kelime aklına geldi. Hyunjin.

Felix bir an için durakladı. Odayı, tablodaki ince işçiliği ve detayı hayranlıkla inceledi. Hyunjin’in bu resmi, Felix’in yüzünü en ince ayrıntısına kadar çizmişti. Çizgilerdeki duygusal yoğunluğu fark etmek, Felix için oldukça zorlayıcıydı. Bunun sadece bir resim olmadığını, Hyunjin’in ona karşı beslediği bir tür duygunun dışavurumu olduğunu fark etti. Hyunjin ona böyle bir şey çizmişti. Bir an, o kadar derin bir duygusal bağ vardı ki, Felix ne yapması gerektiğini bilemedi.

Tam o sırada, odada derin bir sessizlik vardı. Ancak o sessizliği bozan bir ses geldi: "Felix..."

Felix, sesin geldiği tarafa yöneldiğinde, içindeki panik iyice arttı. O an, gözleri Hyunjin’in yüzüne kaydı ve Hyunjin kapıdan içeri girmişti. Gözleri, odaya adım attığında, Felix’in durumunu gördü. Hızla odaya yaklaşarak, "Felix, ne yapıyorsun burada?" diye sordu, ama sesi tedirgin, biraz da panik halindeydi.

Felix, gözlerini hızla tabloda gezdirerek, “Hyunjin... bu resim... bunu sen mi yaptın?” dedi, sesi biraz titreyerek. O an, iki taraf da birbirine kilitlenmiş gibi hissetti. Hyunjin, bu konuda ne diyeceğini bilmiyordu. Bir yandan, bir resim çizmişti; ama diğer yandan, Felix’in onu görmesinin sonuçları korkutucuydu.

Hyunjin, önce bir adım geri çekildi. O sırada felç olmuş gibi hissediyordu. “Evet... ben yaptım. Ama... bu sadece bir resim Felix. Bunun öyle bir anlamı yok. Sadece seni çok düşündüm, o kadar,” dedi, cümlesinin sonunda biraz daha içinden bir şeyler saklı olduğunu hissederek.

Felix, Hyunjin’in söylediklerini duyduktan sonra bir süre sessiz kaldı. O resmin anlamı, sadece bir tablo değildi. Hyunjin’in içinde ne kadar derin bir duygu taşıdığını fark etti. İçindeki karmaşa büyüdü. Ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu. Gözleri Hyunjin’e kayarken, birkaç saniye daha odada sessiz kaldılar.

“Felix...” Hyunjin’in sesi yumuşamıştı. "Sana açıklamak istiyorum ama... anlamadığını biliyorum," diye ekledi.

Felix, başını sallayarak, “Bunu... bu resim, her şeyi değiştirebilir, değil mi?” diye fısıldadı.

Hyunjin’in cevap verememesi, her şeyi açıklıyordu. O an, Hyunjin’in Felix’e olan duyguları, Felix’in kendini her şeyden uzak hissetmesine neden oldu. Ne olursa olsun, Hyunjin’in resminde bir şey vardı, bir şey derin bir şekilde Felix’e doğru çekiliyordu.

---

.

PERDE ARKASI/HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin