3.3

114 28 4
                                    

Cengo'm: Beyza Demir başkomiserim beni odasına çağırdı bugün.

Beyza çevrim içi..

Beyza: NEEEEEEEE

Cengo'm: Akşam buyur yemeğe gel, seni bekliyorum, dedi.

Beyza: Sanırım ayvayı yedik. Bizi mi öğrendi ki?

Beyza: Hadi öğrense bir şey demez, yani bana bir şey demez sana diyebilir orası ayrı.

Cengo'm: Ne der ki?

Beyza: Birkaç bir şey söyler.

Cengo'm: Ne gibi şeyler?

Cengo'm: Yavrum taksit taksit yazma zaten stresten sabit duramıyorum.

Beyza: Ya senin stresini yerimmm

Beyza: Rahat ol Cengo'm emin ol babam bizi destekler, dışardan ne kadar sert dursa da çok ponçik minnoş bir adamdır. Eğer sevgili olduğumuzu öğrenmişse ki bu bir ihtimal, bize karışmaz. Destek olur.

Beyza: Ha başta sana çektirir orası ayrı.

Cengo'm: Son mesajı okuyana kadar sevinmiştim. Olsun. Senin için katlanırım güzelim.

Beyza: Yiaaa Cengoooo💗💓💘💕💞💖

Beyza: Bak ev ile ilgili birkaç bilgi vereyim geldiğinde donup kalma. İlk olarak kardeşim... Ergenliğini ağır yaşıyor, beni abilik taslamaya çalışıyor. Muhtemelen seni yanımda göreceği için düşman belleyip ters ters bakacak.

Beyza: Babam evde çok sakindir. Kimseye karışmaz ve karakolda olduğunun aksine aşırı güler yüzlüdür.

Cengo'm: Bizim Demir başkomiser mi?

Beyza: Evet xkkdjdjwjdjksj

Beyza: Beni babam çağırıyor!

Cengo'm çevrim içi...

Beyza: Ben kaçar öptüm 😽❤️

Cengo'm: Öptüm güzelim.

Ve yine kısa bir bölüm. Olmuyor yok bu kitaba ne kadar büyük bir heves ile başlasam da şu anda o kadar tıkandım ki bu iki kelimeyi zor yazdım. Uzatmadan finali vereceğim.

Bundan sonra ki bölümler full düz yazı olur. Kırk gibi final olur. Seviyorum sizii💖

meslemervaa

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAŞKOMİSERİN KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin