Am încercat să scap de el ,mam uitat la geam la miezul nopții și vedeam cum îmi scrie în limba engleza următoarele cuvinte:
"You are mine ,forever,your body your soultf your heart is mine".
Peste tot se vedea cum curge sânge proaspăt lăsat de o mână sau mai bn zis de o urma a unei mâni a unei palme mai ezact .
Îmi era frică să mă apropri de geam ,deja îmi bătea inima ca nebună fără oprire și de parcă nu era de ajuns în cameră se auzea pași și îl simțeam cum mă privește deci nu îl vedeam îi auzeam tot și mă făcea să îngheț de frică, tremuram într-una și nu puteam să spun nmk nu puteam să fac nmk ,îmi era frică că mai rău îmi face dacă mă apăr, am așteptat să plece ,dar sa uitat la oki mei intens și în loc să se apropie de mine.
Ma studiat și mi- a zis în timp ce se învârtea în jurul meu :Karma a zis : "O vei face râzând dar o vei plăti plângând",a plecat ca vântul și mam sculat imediat, am crezut că a fost doar un vis ,dar Leo purta haina lui spunând că a găsit- o la întâmplare pe jos .
De ar ști cui e faina ar fugi sau iar da foc nu ar o mai purta ,dar nu pot spune nmk pt că ar crede că am înnebunit dacă iî spun ,așa că tot ce pot să fac e să tac și să îndur, sper să mi facă doar mie rău nu și familiei mele.
De ce mi se întâmplă mie asta?mă întreb des ,ducând această povară pe umeri mei ,am încercat să îi zic lui Leo să nu mai poartă acea haină dar degeaba nu mă ascultă deloc ,ba chiar iam zis că vreau să o donez unui coleg sărac de la școală, și am crezut că mă crede ,dar nu mă crede ,și uite așa am ajuns să mă rog de cel mai bad boy din școală ca să se prefacă sărac să îi pot lua haina lui Leo ,poate mă crede ,dar nmk nu e pe gratis totul trebuie plătit așa că lam întrebat pe Derek ce vrea și a zis că vrea o noapte și va face tot ce vreau .
Nu mi vine să cred că voi face asta cu cel mai rău și superficial tip din liceu ,dar am de ales?nu nam ,asta e pt ai mei va trebui să o fac ,sper să nu prindă sentimente.
Am fost de acord și iam zis că o facem o oră nici mai mult nici mai puțin, a zis da ,și așa sa întâmplat am pierdut tot ce am eu Mai de preț pt o Haina dar asta e situația.
Ziua următoare la ora 10 Derek sa costumat într-un sărac și a venit cu mine și ea cerut haina lui Leonardo, ia dat- o ,și el mia dat-o mie ,dar când mia dat-o mia zis la ureche:" Noaptea noastră și atingerea noastră nu o voi uita niciodată my rose" și ma sărutat cu poftă dar și regret din păcate când sărutul s-a terminat am plecat amândoi pe căii diferite.
Am ars haina în pădure după ore ,dar nu am putut uita de Derek .
Asta e ,măcar a fost frumos cât a fost, măcar am scăpat de nebunul ăla din vis.