חלק 13

1.2K 53 5
                                    




לפני הכל אני רוצה להודות לכם על 100 אלף צפיות של הסיפור, זה לא מובן מאליו תודה.
רציתם פרק עם כולם אז תהנו

--------

אני מציצה אל חדר ההורים שלי כאשר הדלת פתוחה מעט,
צופה באימי ישובה על המיטה עירומה כשהרגליים שלה פתוחות לרווחה וראשו של אבי בינהן.

אימי נשענת על האמות שלה כנגד המיטה וממששת את הציצי שלה בפראות, כמו הגניחות שלה ואבי תופס את הירכיים שלה באגרסיביות פותח את הכוס שלה רחב יותר.

אני לבושה בחוטיני תחרה וטופ פיג'מה צמוד מרגישה את הרטיבות מלצפות בהם, על מי אני עובדת ששמעתי את הגניחה הראשונה של אימי התחלתי להיות חרמנית שוב.
"פאק פאק כן מהר יותר"  אימי תופסת את ראשו של אבי מצמידה אותו אל הכוס שלה, הלשון שלו מצליפה בדגדגן שלה הלוך ושוב ועושה פלאים איתה, 2 אצבעות תקועות עמוק בכוס שלה והוא מזיין אותה חזק.

"כן מאמי אחחח" אני לא יודעת איך הוא לא גומר מהגניחות האלה, אבי מנתק את שפתיו מהכוס ועולה אל השפתיים של אימי, מנשק אותה ברעבתנות והיא מצמידה אותו לנשיקה עמוקה.
אבי עדיין דופק אותה עם האצבעות לא נותן לה מנוחה, וגניחה חדה יוצאת מפיה, הם מסתכלים אחד לשני בעיניים מתנשפים וגונחים בשקט. "תסחטי את הכוס שלך על האצבעות שלי מאמי" פאקק, הוא לוחש לה ברומנטיות ומסתכלים אחד לשנייה בעיניים כאילו רק הם קיימים בעולם הזה.

"אהה מאמי פאק פאק" הרגליים שלה רועדות מעט ואבי מוציא באיטיות את האצבעות שלו, "אני אוהב אותך" הוא לוחש לה ונושק לשפתיה ברכות.
אבי נשכב על גבו מתמקם למציצה שהוא הולך לקבל ואני עמוק עם האצבעות בכוס הרטוב שלי, אימי מתמקמת בין רגליו וידיו של אבי אוטומטי אוספות את שיערה. היא תופסת את הזין משפשפת מעט בעוד מעבירה את הלשון שלה על הביצים, גניחה עמוקה יוצאת מאבי ואימי מעבירה את הלשון שלה מלמטה.

אבי גונח ללא הפסקה, ואימי מכניסה את הזין עמוק לגרון נהנית מכל רגע בעוד משפשפת את הדגדגן שלה עם ידה הפנויה, היא יורקת עליו, שואבת אותו ומעסה את הביצים. הוא מתרומם מעט ומושך אותה עליו, מנשק אותה ומחכך את הזין שלו בין שפתיי הכוס שלה עוטף אותה עם ידיו צמוד  אל החזה שלו, אימי מתרוממת מעט ומתיישבת באיטיות על הזין שלו.
הם מזיינים אחד את השני, אימי קופצת על הזין שלו ואיתה ביחד החזה היפה שלה, הוא נשכב על הגב ומושך את אימי איתו כשהוא תופס בגרונה היא מקפיצה את התחת שלה על הזין ואבי חופן ונותן סטירות.

אני פותחת את רגליי בפישוק קטן, יד אחד נתמכת על הקיר ויד שנייה בכוס שלי מנסה לתפוס את אותו קצב וגניחות קטנות חומקות מפי, רעד עובר בגופי גורם לפטמות שלי להזדקרות.
אני עוצמת את עיני משפשפת חזק את הדגדגן שלי, ״רוצה גם ככה?״ אני קופצת מעט בבהלה מסובבת את ראשי אל אחי.
הוא מצמיד את הזקפה שלו אל התחת שלי מאחור תופס את הציצים שלי עם שתי ידיו מעסה ומוחץ אותן, מוריד את התחתון ולא מחכה שנייה אחת ונכנס בי בחוזקה מאחור.

״אההה״ אני גונחת עמוק, מתענגת על הזין שלו שנמצא בתוכי והוא מתחיל לנוע בתוכי בקצב קבוע. אחי תופס אותי חזק ממותני ומכופף אותי מעט למטה, ״כן כן שם״ אני מדרבנת אותו יותר, אוהבת שהוא אגרסיבי וחזק, הוא מצמיד את פני אל הקיר ומשפשף עם ידו את הכוס שלי.
אני גונחת ונהנית מכל רגע שהוא מזיין אותי, ונהנית יותר כשהוא מוצץ את האגודל שלו ודוחף לי אותו לתחת.
הוא מכניס את האגודל שלו הלוך ושוב באותו קצב של הזין, אני עוצמת את עיניי לא רוצה שההתמכרות הזאת תפסיק, אני אוהבת שמזיינים אותי מלוכלך. 

אחי יוצא ממני ויורד על בברכיו, טועם אותי מאחור. מעביר את הלשון שלי לאורך כל הכוס ומתקבע על הדגדגן שלי, מצליף את הלשון שלו מהר ומוצצת מדי פעם וזוכה לקבל ממני גניחה צווחנית. אני מוצפת, מרגישה את כל הכוס שלי פועם וחם רוצה לגמור לו חזק סביב הזין. 
אחי מעביר על גבי נשיקות רטובות ומסובב אותי אליו מנשק אותי וחופן את הציצים שלי, אני עוטפת אותו עם שתי ידיי ומצמידה אותו אליי קרוב מלפפת את רגליי סביב מותניו, הוא מחכך את הזין שלו עם הכוס שלי ואני גוחנת לתוך פיו.

"אתם הולכים להישאר שם עוד הרבה?" אני שומעת את אימי מתוך הדלת ואחי מנתק את שפתיו ממני ומוריד אותי אל הרצפה, אנחנו נכנסים אל החדר מחייכים ואימי ניגשת אליי. היא מנשקת אותי וצובטת את הפטמות שלי ואני תופסת את התחת שלה מצמידה אותה אליי חזק, אנחנו מתמזמזות ומעבירות את הידיים אחת על השנייה. אבי נצמד מאחורי ואחי נצמד מאחורי אימי בעוד אנחנו עדיין מתנשקות מעבירים את הידיים שלהם על הגוף שלנו. 

אני ואמא מתכופפות כשרגלנו פתוחות מכניסות את הזין של כל אחד לפה, אני תופסת בזין של אבי משפשפת אותו ומכניסה אותו עמוק בגרוני. רעש החניקות רוק והגניחות השתלט על החדר והייתם יכולים להריח את הסקס באוויר, אני מושיטה את ידי אל הדגדגן של אימי משפשפת אותה תוך כדי שמוצצת את הזין של אחי, אני משפשפת חזק בעוד אני עוברת ללקק את הביצים של אבי.
אבי תופס אותי ומשכיב אותי יחד איתו על הצד, תופס רגל אחת למעלה ומתחיל להכניס את הזין שלו באיטיות אליי.

"פאק דאדי" אני גונחת אוהבת את הזין שלו עמוק בכוס שלי ואוהבת שהוא תופס בחוזקה בציצים שלי שהוא מזיין אותי, הביצים שלו פוגעות בדגדגן שלי כל פעם שהוא מזיין אותי עמוק וטוב יחד עם האוויר הקר שבחדר
אני תופסת בידיו חזק, מדרבנת אותו לא להפסיק.
אחיו נשכב על גבו על ידינו ואימי עולה על הזין שלו הפוך (revers cow girl), הרגליים שלה לצד רגליו פתוחות לרווחה והכוס החלק שלה מתוח, הפטמות שלה עומדות דום והיא מתחילה לקפוץ לו על הזין.
"פאק כן כן כן" זה מחזה מרהיב לראות אותה קופצת על הזין שלו ונהנית מכך, אבי תופס בגרוני דוחף את ראשי על הדגדגן של אימי.

אבי מזיין אותי חזק, הלשון שלי על הדגדגן של אימי שקופצת על הזין של אחי. 

"כן כן תמשיך" אימי גונחת כאשר אחי מחזיק את רגליה באוויר ומזיין אותה ללא מעצורים, פניה אדומה ואצבעותיה צובטות בחוזקה את הפטמות ומשפריצה לכל עבר בגניחה חזקה. היא מעסה את הביצים של אחי בעוד רועדת על הזין שלו והוא גומר מיד אחריה.

הגניחות של כולם ממלאים את החדר, אני מרגישה את הרטיבות נוזלת מחוץ לכוס שלי הפועם "פאק דאדי אני עומדת לגמור" אני גונחת בתאווה רוצה שיגמור בתוכי, רוצה להרגיש את הזרע החם שלו ממלא אותי כשאני מוצפת. הוא מגביר את המהירות שלו מכניס את אגודלו לפה שלי ואני מוצצת אותו מדמיינת שזה הזין שלו, הוא נכנס אליי בחוזקה שמשחררת מאיתנו גניחה עמוקה ואני מרגישה את הזרע שלו עמוק בכוס שלי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sex Story'sWhere stories live. Discover now