Спалах тепла

2 1 0
                                    


"- Де вона? - Хіть залетів вихром до кабінету Гніва, але той навіть не підняв на нього погляд, - де Елі?

Руки Чонгука гучно вдарили по столу.

- Пішла... - тихо промовив Гнів.

- Це все ти винен, - прогарчав той.

- Ніхто в цьому не винен. Елі зробила свій вибір, заради нас... Всіх нас, - погляд Гніва так і був прикутий кудись вниз, - якби не вона, розпочалась би війна, якби не вона - все було б в кризі знову.

- Ти, бляха, Гнів! - викрикнув Чонгук, - ти створений для війни, і ми б виграли її, але ти... - голос Хіті зірвався, - це ж ти вирішив пожертвувати всім, що в мене було, в мене!!!

Гнів підняв короткий погляд на Хіть, та поклав на стіл прикрасу:

- Вона просила передати її тобі, - після цих слів Володар відвернувся до вікна, де вже почали розпускатися перші пагони на деревах його королівства, яке через якісь десятки років знову почне покриватися інеєм, а потім кригою, поки врешті не замерзне знову.

Хіть довго дивився на золотий ланцюжок, скільки він знав Елі - прикраса завжди була на ній.

- Знаєш, Гнів, коли небудь ти також закохаєшся, і тоді, я обіцяю, що прийду по неї, я буду приходити за всім, що ти любиш, - прогарчав Чонгук та вийшов.

Ви всі ті, кого я люблю, - видихнув Гнів.

1612 р. Загублений щоденник Гніва"

Сьогодення

Після штормового попередження, на пляжі не було і душі, окрім Фоксі. Хоча можливо, справа була в тому, що ще тільки сьома ранку. Саме сьогодні пішов перший справжній сніг, окрім того, який викликала Лисиця вже декілька разів. Фоксі була зморена та сонна, але майже двадцять дзвінків від Юнгі підняли її з ліжка. І ось вона перлась сюди через пів міста, а його досі немає.

- Гей, якщо ти не зʼявишся за пʼять хвилин, більше чекати не буду, нагадую, що це я вам потрібна, а не навпаки, - проричала Фоксі на автовідповідач, і засунула телефон в кишеню, хоча і знала, що через хвилину вже дістане його знову.

Окрім нудотного очікування, Фоксі турбувалась про те, що Токкебі зараз зʼявиться нізвідки, і тоді їй вже буде непереливки. Куміхо напружила свою магію, сподіваючись відчути його за кілька десятків миль звідси:

Сім гріхів СеулуWhere stories live. Discover now