Hi Gayssssss
Uzun zamandır TIM'da görüşmemiştik
Arkadaşlarımın ricasıyla özel bölüm 2 yazayım dedim
kesinlikle Lya özel bölüm almak için her şeyi yapmadı
Neysee
Bu bölüm smut üzerinedir
Çünkü Lya hanım öyle istiyor
Bu arada artık taekookum dilf
Jungkook 32
Taehyung 39 yaşında
Okumaya geçelim bakalım
*
Jungkook
Oküleri tutan ellerim, göz hizama göre hareketlenirken bir yandan da YKG1 kanser hücre hattında kullandığım bitki ekstraktının etkisini inceliyordum. Daha sonra mikroskoptan ayrılarak, hemen yanımda meraklı bir şekilde beni izleyen tez öğrencim bir zamanlar beni hatırlatırken, dudaklarıma sıcak bir gülümseme yerleştirdim.
"Şu anlık değerler normal görünüyor. MTT yapalım, ona göre sonuçları listeleriz" dedim öğrencime doğru bedenimi döndürürken. Evet, artık ben bir akademisyendim. Eşimin yönünden ilerleyerek bende bir akademisyen olmuş, öğrencilerime bilimin karmaşıklığını öğretmek için bu yola asılmıştım. Bir zamanlar okuduğum sıralarda öğretmenlik yapmak garip gelse de artık yavaştan alışıyordum.
"Tamam hocam." dedi başını aşağı yukarıya doğru sallayan öğrencim. Daha sonra aklına bir şey gelmiş olmalı ki birden irkildi ve dudaklarını konuşmak için araladı.
"Hocam literatür aramada bir makale ile karşılaştım. Bu bitkinin daha önce bir kanser üzerinde çalışması var. HepG2 hücre hattında apoptoz etki gözlemlendiğinden bahsediyor. Fakat detaylı bir açıklama yok. Zaten makaleye giriş iznim olmadığı için makalenin devamına bakamadım" dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım ve elimde ki endemik bitkinin apoptoz etki göstermesinin projemiz için nasıl bir ilerlemeye neden olacağını düşünmeye başladım.
"Sen bana makaleyi at ben kendi akademisyen girişimle makalenin tam haline bakarım. Bu bizim ilerleyeceğimiz yöntemi tamamen değiştirebilir" diyerek yanıt verdiğimde bir yandan da toparlanıyordum. Saat baya geç olmuştu ve oğlumun huysuzlanmasını istemiyordum. Evet, oğlum 5 yaşındaydı ve hafta içleri kreşe gidiyordu. Bazen ben bazen Taehyung oğlumuzu kreşten alarak eve geri getiriyordu. İkimizinde oldukça yoğun bir programı vardı. Özellikle ben sürekli proje yazan öğrencilerimle ilgileniyor onlara yardımcı olmaya çalışıyordum. Günümün çoğu laboratuvarda geçiyordu. Taehyung ise bölüm başkanı olarak bazı şeylerden kurtulmuştu. Fakat onunda evrak işleri uzun sürüyordu. Ne zaman odasına gitsem onu bilgisayar başında buluyordum ve sürekli şehir dışı üniversitelere seminere giderek beni sinir krizine sokuyordu. Tamam başaralı bir bilim insanıydı fakat gitmesindi işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Invisible Man / Taekook
De TodoSıradan 3. sınıf üniversite öğrencisi olan Omega Jeon Jungkook'un başı , görünmeyen alfa profesörü ile beladadır... Not: H.G.Well - Görünmeyen Adam kitabından esinlenmiştir... Taekook / Omegaverse #7- Bilim kurgu 290323 #1- Omegaverse 260623 #35- t...